2021-12-12, 16:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
De största lögnerna jag stött på någonsin har varit just HBTQ. Så man ska ta vad dom säger med en rejäl nypa salt.

Psykisk sjukdom brukar ofta leda till en rubbad verklighetsförankring.

Dessutom är HBTQ nästan uteslutande otroligt gräsliga människor både privat och offentligt.

Noll värde på alla nivåer har dessa lögnaktiga psykopater.

Det finns en annan HBTQ-person i Karlskrona som brukar göra falska polisanmälningar. Jag trodde först att det var han, men det finns tydligen fler sådana där.
Citera
2021-12-12, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjillinggnaget
Ja du kan nog föreställa dig. Som ett djur på väg till slakt. Filmen blir väl offentlig efter rättegången gissar jag.
Ja det får vi hoppas.
Citera
2021-12-12, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Just det du skriver om att ”filmen blir offentlig vid rättegången” som jag undrar över..

Är det film från polisens kroppskamera eller från husets övervakningskamera, är det något från grannens mobilkamera eller något från berörda parets mobilkameror?
Och vart hittar man isf den att se nu eftersom den inte är offentlig än..?

Övervakningskameran. Som jag skrev i inlägget.
Citera
2021-12-12, 19:51
Medlem
Nikets avatar
Ska bli spännande att se moderaternas lista för kommunfullmäktige 2022. Den kommer väl snart.
Citera
2021-12-12, 19:52
Medlem
GTFO-Foreigners avatar
Fulla människor som blir gripna eller omhändertagna ljuger som faan.

Detta är dessutom en sodomit, de har ju någon form av special status i samhället numera där de är ansvarsbefriade så det här lilla stjärttrollet tog väl chansen att få "rövknulla" en snut rättsligt.
Citera
2021-12-12, 20:58
Medlem
Nikets avatar
Citat:
Det är fan dags att sanningen om denna soppan kommer fram. Kåta troll som sitter bakom en skärm och spekulerar och drar andra i skiten. Ni borde skämmas! Jag är vän med kvinnan ni hänger ut. Tror ni på allvar att den polis (jag vet att man inte får skriva ut namn men namnet står i polisrapporten så ni kan läsa själva) som sprider skit om den här kvinnan talar sanning? Han är ett sexistiskt och svartsjukt svin som borde fått lämna ifrån sig polisbrickan för länge sen. Att hans chef håller honom om ryggen här är fan bedrövligt. Det finns bevis som visar att han ljuger och jag hoppas dem spärrar in honom efter att det kommer fram att han begått mened i rätten. För det är en sak att skriva något i en polisrapport och sen skicka pressmeddelande, en annan sak att sitta i Tingsrätten under ED. Det här är en förnedrande smutskastningskampanj och inget annat.

Som av en händelse kom just denna polis tillsammans med två ditlurade poliskollegor till just denna adressen. En polis som haft en relation med kvinnan. Ja, hon och M.L har levt isär ett tag och hon har då träffat andra, det är inget olagligt i det. Vad som är olagligt är att åka hem till en kvinna av ren jävla svartsjuka för att hon har tagit tillbaka sin man och han just den natten skulle sova hemma. Nej, det var ingen jävla fest. När det kommer fram vilka som faktiskt badade i den där poolen så kommer alla fatta att han hittat på att hon skulle gjort diverse saker i poolen. Han stövlade in i trädgården och krävde att hon skulle komma ut på gatan. Nej, han ringde inte på dörren först för då hade det synts i övervakningskameran så redan där ljuger han och han har fått sina kollegor att hålla tyst eftersom de alla riskerar sina jobb om sanningen kommer fram.

Kvinnan var rädd och vågade inte gå ut så hon gick in och väckte sin man som hade gått och lagt sig efter 5 timmars bilkörning! Mannen kom ut och äckelpolisen fick då njutningen att förnedra honom på bästa sätt. Att använda sin tjänsteutövning, påstå att han druckit och slänga in honom i en polisbuss, i morgonrock! När han slängt in honom i bilen och bundit fast honom med benen i taket (man ser på video att han hänger i taket) går han fram till kvinnan och skriker i hennes ansikte att "det här hade aldrig behövt hända om inte din man varit här". Detta finns inspelat på film!!! En närbild på kräket som hotar kvinnan. Det kommer komma fram under rättegången men det skiter media och åklagare i. För det enda syftet med detta är att smutskasta de inblandade. En kvinna som dessutom har utnyttjats sexuellt och hon är definitivt inte den första kvinnan! Fy fan för denna polis och för rättssystemet som skyddar honom.

Skitsnack!
Grannarna var helt upprivna över den höga volymen som spelades på festen. Det finns många som behöver sova på natten för att orka jobba. Alla är inte med i Pride!
Citera
2021-12-12, 21:02
Medlem
Det finns inga övervakningskameror enligt FUP!
Varför skulle frugan ha dom på så att oralsexet spelas in?
Några citat från Förundersökningens sidor 26 – 27!

FL: Vi har ju filmer från polisens kameror, jag tänker att vi ska titta på dem.
Jag kan bekräfta att det är jag, men jag har sett filmerna tidigare i förhör så jag vill inte se de idag. Jag vill inte se de idag.

FL: Du säger massa saker på filmerna i stil med att ni ska få fan för det här, Jag är rektor och politiker har du någon kommentar till vad du menar med det?
Ingen kommentar.

FL: Man ser även på filmerna om hur du kränger och försöker bita och sparka mot poliserna. Har du någon kommentar på detta?
Jag har inga kommentarer.

FL: Du säger i filmen flera olika saker mot poliserna som jag nämnde ovan. Du kränger och sparkar med kroppen, hur kan du motivera det beteendet när du säger att du blivit utsatt för övervåld?
Jag har inga kommentarer.

FL: Varför har du inga kommentarer?
Utan ombud har jag inga kommentarer.

Är det trovärdigt det att en nykter Rektor och Politiker försöker bita och sparka polisen?
Nej, han var nog berusad, och ordningsstörande på allmän plats utanför hans bostad, och gjorde motstånd, (ML fick en order av polisen med stöd av Polislagens 13§ att lämna platsen, och gå in!) detta är åtminstone våldsamt motstånd, och försök till våld mot tjänsteman enligt ovan!
Då vart han Lobad!

Lag (1976:511) om omhändertagande av berusade personer m.m
9§ st 2 Finns det skäl att omhänderta någon såväl enligt 13 § andra stycket polislagen (1984:387) som enligt denna lag, skall denna lag tillämpas. Lag (1984:391).

5 § Polisman som har omhändertagit någon enligt denna lag skall så skyndsamt som möjligt anmäla åtgärden till sin förman.
Har omhändertagandet ej redan upphört, skall förmannen omedelbart pröva om åtgärden skall bestå.
https://lagen.nu/1976:511

Hans fru har filmat allt med mobiltelefonen, men det räcker med polisens kroppskameror, såvida inte hans Advokat kan upptäcka nått på Frugans film, som kan vara till sin klients fördel!
Senast redigerad av PeterSoderqvist 2021-12-12 kl. 21:10.
Citera
2021-12-12, 21:22
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Övervakningskameran. Som jag skrev i inlägget.

Var kan man se den redan nu om den inte är offentlig än då?
Den frågan glömde du svara på?
Citera
2021-12-12, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterSoderqvist
Det finns inga övervakningskameror enligt FUP!

Hans fru har filmat allt med mobiltelefonen, men det räcker med polisens kroppskameror, såvida inte hans Advokat kan upptäcka nått på Frugans film, som kan vara till sin klients fördel!

Precis, FUPen tar inte med vittnets film och förundersökningsledaren förhör inte några vittnen alls.
Bara polisernas utsagor är med. Precis samma utsagor som polisen skickade ut som ett pressmeddelande dagen efter.

Ingen som reagerar?

Nä, i denna tråden litar alla alltid till 100% på polisen. Polisen gör aldrig fel.
Kan det ha att göra med att ni inte gillar sådana som propagerar för allas lika värde, sådana som anordnar Pride, sådana som inte skyller allt som är fel på invandrarna?
Citera
2021-12-12, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SSUpp
Precis, FUPen tar inte med vittnets film och förundersökningsledaren förhör inte några vittnen alls.
Bara polisernas utsagor är med. Precis samma utsagor som polisen skickade ut som ett pressmeddelande dagen efter.

Ingen som reagerar?

Nä, i denna tråden litar alla alltid till 100% på polisen. Polisen gör aldrig fel.
Kan det ha att göra med att ni inte gillar sådana som propagerar för allas lika värde, sådana som anordnar Pride, sådana som inte skyller allt som är fel på invandrarna?
Jag älskat allas lika värde, älskar Pride och dess mening, jag tycker faktiskt om S.A, men något jag inte gillar lika mycket är folk som rider på hbtqi kortet och skriker om det när något går emot dom
Citera
2021-12-12, 21:52
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SSUpp

Ingen som reagerar?

I det här fallet kan man med absolut största sannolikhet säga att polisen inte gjort något fel alls, i Sydöstran(bakom betalvägg, men enkelt att kolla upp. Finns även publicerat i öppna Karlskrona-grupper på Facebook) kan man läsa:

”Utredningen mot poliserna lades senare ner. Den som utredde anmälningarna mot poliserna var Bengt Åsbäck, åklagare på Särskilda åklagarkammaren. Han tittade bland annat på filmer från polisernas kroppskameror samt en mobilfilm som spelades in av den festdeltagare som anmälde poliserna för sexuellt ofredande. Han förhörde även de två personer som polisanmälde poliserna, ett vittne som befann sig på festen samt grannen som ringde in och klagade på den höga musiken”.

Så att ingen hört andra sidan stämmer inte.
Senast redigerad av Bilingualbvern2.0 2021-12-12 kl. 22:12.
Citera
2021-12-12, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bilingualbvern2.0
I det här fallet kan man med absolut största sannolikhet säga att polisen inte gjort något fel alls, i Sydöstan kan man läsa:

”Utredningen mot poliserna lades senare ner. Den som utredde anmälningarna mot poliserna var Bengt Åsbäck, åklagare på Särskilda åklagarkammaren. Han tittade bland annat på filmer från polisernas kroppskameror samt en mobilfilm som spelades in av den festdeltagare som anmälde poliserna för sexuellt ofredande. Han förhörde även de två personer som polisanmälde poliserna, ett vittne som befann sig på festen samt grannen som ringde in och klagade på den höga musiken”.

Så att ingen hört andra sidan stämmer inte.

Du som är så allvetande, vet du inte att det är vattentäta skott mellan särskilda utredningar och vanliga polisen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in