2021-12-12, 12:46
Medlem
asploevets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Tack, ja hoppas fan det. Det har varit ett helvete.

Det är rent utsagt för jävligt ja att dom inte berättar detta. Men dom har lyckats hjärntvätta befolkningen med att vi står inför världens undergång, och när man blir rädd sätts överlevnadsinstinkten in. Då kommer dom och säger "Vi har lösningen!" och folk köar för att få sprutor i armen för att slippa gå omkring och vara rädda. Men som du säger är detta ett medicinskt experiment, som saknar motstycke i historien.

Det ska bli intressant att se vad det blir av detta... Finns dom som menar att vi inte kommer bli av med viruset utan kommer få finna oss i ständiga vaccinationer. Snacka om sjukt i så fall. Då har vi ett riktigt klass-samhälle att se fram emot där ovaccinerade kommer ställas mot vaccinerade, med allt vad det innebär.

Jajamen, klart många nappar på sprutorna då de presenteras som lösningen på denna okända fara.
Just det okända tenderar att locka fram rädsla i folk. Propaganda är ett verkligt hot.
Vilka minns de initiala bilderna från kina, folk som ramlade ihop på gatorna. Klart en blir rädd.

Forskare säger att corona virus är en del av naturen, det har alltså funnits hela tiden och muterar konstant.
Vi kan inte bli av med det.
Vi kan däremot bli av med pandemin genom att ge fan i att vaccinera oss och inte testa oss heller.
Då kommer livet att fortsätta "som vanligt".
All lycka vidare till dig 🙏
Citera
2021-12-12, 13:15
Avslutad
Jag vet inte om information om vaccinpassets innehåll postats i tråden. Jag förutsätter dock att informationen kommer att ändras ett antal gånger utifrån politiskt godtycke så det är lika bra att få den nuvarande statusen förevigad när målstolparna åter börjar flyttas.
Citat:
Så läser du ditt vaccinationsbevis

Har du fått ett vaccinationsbevis och vill veta mer om vad informationen betyder? Då kan du ta del av den här guiden, som beskriver vad beviset innehåller och vad de olika delarna innebär.

Vaccinationsbeviset innehåller följande information:

https://www.ehalsomyndigheten.se/globalassets/dokument/covidbevis/vaccinationsbevis_guide_okt.jpg

1: Efternamn och förnamn
Ditt fullständiga namn.

2: Födelsedatum
Ditt födelsedatum.

3: Unikt id för certifikat
Varje covidbevis har ett unikt identitetsnummer. I exempelbilden ovan är identitetsnumret ersatt med x.

4: Medlemsland där vaccination utfärdats
Här står det vilket land som du har blivit vaccinerad i.

5: Antal i en serie vaccinationer/doser och det totala antalet doser i serien
Här står det om du tagit dos 1 av 2, dos 2 av 2 eller dos 3 av 3. Om det står dos 2 av 2 så är du fullvaccinerad. Kan också stå dos 1 av 1 i de fall ett vaccin bara ges i en dos, för att mottagaren ska bli fullvaccinerad.

6: Sjukdom eller smittämne
Här står det Covid-19.

7: Namn på vaccin
Här står det vilket vaccin du har fått.

8: Vaccin/profylax
Detta visar att du fått ett vaccin mot covid-19. (”Covid 19 Vaccine”).

9: Innehavande av godkännande för försäljning eller tillverkare av vaccin
Här framgår vilket företag som har tillverkat vaccinet.

10: Datum för senaste vaccination
Här står datum för din senaste vaccinationsdos. OBS att det endast ska stå ETT datum, datumet för den senaste dosen.

11: This certificate is not a travel document/Det här beviset är ingen resehandling
Den här formuleringen innebär endast ett förtydligande i att beviset inte är att likställa med pass, körkort, ID-handling eller biljett för att resa. Beviset kan och ska användas vid resor inom EU och övriga europeiska länder som godtar covidbevis, t ex Norge, Schweiz, Island och Liechtenstein.

Senast uppdaterad: 20 september 2021

https://www.ehalsomyndigheten.se/tjanster/covidbevis/bevis-pa-vaccination-for-att-resa/sa-laser-du-ditt-vaccinationsbevis/
Senast redigerad av LepraHunk 2021-12-12 kl. 13:20. Anledning: Lade till bild.
Citera
2021-12-12, 13:21
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LepraHunk
Jag vet inte om information om vaccinpassets innehåll postats i tråden. Jag förutsätter dock att informationen kommer att ändras ett antal gånger utifrån politiskt godtycke så det är lika bra att få den nuvarande statusen förevigad när målstolparna åter börjar flyttas.
Jag är förvånad att passet inte innehåller information om huruvida man helhjärtat tror på förintelseberättelsen, men det kommer antagligen i nästa fas. Det är ju något de verkligen vill kontrollera.
Citera
2021-12-12, 13:22
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asploevet
Jajamen, klart många nappar på sprutorna då de presenteras som lösningen på denna okända fara.
Just det okända tenderar att locka fram rädsla i folk. Propaganda är ett verkligt hot.
Vilka minns de initiala bilderna från kina, folk som ramlade ihop på gatorna. Klart en blir rädd.

Forskare säger att corona virus är en del av naturen, det har alltså funnits hela tiden och muterar konstant.
Vi kan inte bli av med det.
Vi kan däremot bli av med pandemin genom att ge fan i att vaccinera oss och inte testa oss heller.
Då kommer livet att fortsätta "som vanligt".
All lycka vidare till dig 🙏

Exakt min åsikt. Hade inte den här jävla hysterin och mediakaoset skapats från första början hade vi inte haft något problem idag. Det finns 100000-tals virus i omlopp som är minst lika "farliga" som Covid, och som orsakar att folk åker in på sjukhus och även dör. Det är en naturlig del av livet och har så alltid varit.

Vi har skapat detta monster själva genom vår egen rädsla, som vi nu ser konsekvenserna av.

Tack min vän!
Citera
2021-12-12, 13:43
Medlem
Besticks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Exakt min åsikt. Hade inte den här jävla hysterin och mediakaoset skapats från första början hade vi inte haft något problem idag. Det finns 100000-tals virus i omlopp som är minst lika "farliga" som Covid, och som orsakar att folk åker in på sjukhus och även dör. Det är en naturlig del av livet och har så alltid varit.

Vi har skapat detta monster själva genom vår egen rädsla, som vi nu ser konsekvenserna av.

Tack min vän!
Instämmer!

Synd bara att det har gått så långt att makthavarna förmodligen inte kan backa. Det är för mycket pengar och prestige inblandat.

"Förlåt, vi hade fel, nu går vi vidare" kommer vi ALDRIG höra Magdalena Andersson säga.
Citera
2021-12-12, 13:50
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bestick
Instämmer!

Synd bara att det har gått så långt att makthavarna förmodligen inte kan backa. Det är för mycket pengar och prestige inblandat.

"Förlåt, vi hade fel, nu går vi vidare" kommer vi ALDRIG höra Magdalena Andersson säga.
Nej hon arbetar för främmande makt och är överlycklig över att få vara med på ärkeglobalisternas möten:

"Alla länder ska vaccineras och vara med på den ekonomiska omstarten" - Magdalena Andersson
https://newsvoice.se/2021/04/magdalena-andersson-den-ekonomiska-omstarten/
Citera
2021-12-12, 13:53
Medlem
WimHofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Nej hon arbetar för främmande makt och är överlycklig över att få vara med på ärkeglobalisternas möten:

"Alla länder ska vaccineras och vara med på den ekonomiska omstarten" - Magdalena Andersson
https://newsvoice.se/2021/04/magdalena-andersson-den-ekonomiska-omstarten/

Empatilös och mycket farlig kvinna. Tur att vi vet var vi har tanten. För varje dag som går blir vi allt fler som säger nej till "vaccin" och "vaccinpass".
Citera
2021-12-12, 14:22
Medlem
Bios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Läs smittskyddslagen.

Japp, har jag gjort. Smittskyddslagen förbjuder ingalunda mig att vistas ute.
Citera
2021-12-12, 15:39
Avstängd
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bio
Japp, har jag gjort. Smittskyddslagen förbjuder ingalunda mig att vistas ute.

Om du är misstänkt smittobärare jo.
Citera
2021-12-12, 15:46
Medlem
GTFO-Foreigners avatar
Hackers Destroy All of Brazil's Covid Digital Passports
https://www.youtube.com/watch?v=Nfl6ycUaru8

tydligen en ransomware attack? Verkar vara lika bra it-säkerhet som hos svenska myndigheter.
Citera
2021-12-12, 17:15
Medlem
I-van-Toers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GTFO-Foreigner
Hackers Destroy All of Brazil's Covid Digital Passports
https://www.youtube.com/watch?v=Nfl6ycUaru8

tydligen en ransomware attack? Verkar vara lika bra it-säkerhet som hos svenska myndigheter.

Mycket bra. Här är artikeln.

Brazilian Ministry of Health suffers cyberattack and COVID-19 vaccination data vanishes
https://www.zdnet.com/article/brazilian-ministry-of-health-suffers-cyberattack-and-covid-19-vaccination-data-vanishes/

Citat:
Websites under Brazil's Ministry of Health (MoH) have suffered a major ransomware attack that resulted in the unavailability of COVID-19 vaccination data of millions of citizens.

Following that attack that took place at around 1 am today, all of MoH's websites including ConecteSUS, which tracks the trajectory of citizens in the public healthcare system, became unavailable. This includes the COVID-19 digital vaccination certificate, which is available via the ConecteSUS app.

Lapsus$ Group, Sweden next please.
Citera
2021-12-12, 17:33
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Om du är misstänkt smittobärare jo.

Kan du beskriva den kedjan där du blir ”misstänkt smittbärare” och alltså inte behandlas, utan tvärtom får fortsätta vara ute, men ändå inte, för du är ”misstänkt”??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in