Citat:
Gällande sperman på den sk knä-långs-kort-trams dvs kjolen, så kunde sperma hittas efter att kroppen legat ute i ett halvår, i fallet Malin Lindström, hon hade på sig två-ihopsydda-tuber-av-textur-likt-denim-förslagsvis-tillverkat-av-underbetalda-barn dvs jeans, vill jag att @Jokermannen funderar över att NFC kunnat analysera och konstatera att sperman på byxorna kommer från den tidigare dömde, sen friade mannen? Hur är det möjligt? Det fallet väntar nu på att få ett godkännande från hd om resning. Rätt ska vara rätt.
Men det är varken beroende på timantal du uppgett eller "nästintill omöjligt".
De cold cases jag nämnde har likaväl återfunnits ute så det behöver du inte betona samt efter längre tid.
Däremot är det alltid risk att spår försvinner av väder och vind och därför är det av vikt med effektiva insatser i spaningsarbetet. Det vore förödande om det spöregnat. En annan faktor är att kroppsegen vätska läcker och typ dominerar blandbilden och förstör spår på kroppen.
Släpp knä-längds-kjol när den inte är det. Den når till låren. Kort kjol är vanligaste beteckningen.
Han vet säkert inte när - eftersom de haft sex i relativ närtid. Det finns tre trosor i tvättkorgen med hans sperma.
Ett par har blandbild med Bx och hon var till Sthlm 4 maj till den 6:e eller 7:e (har inte kollat korrekt hemkomst). SD fyllde år 5 maj så att de träffats före eller efter är inte omöjlig.
(och nej, hon har inte gått i samma trosor, det berör läckage).
Sen återfanns det sperma på en handduk och nåt papper vid hans källarförråd och kjolen kan ha kontaminerats utan att LW ens märkt det.
Han pratar om sex på helgen om jag inte missminner mig.
Som hovrätten säger, den saknar bevisvärde.
Det kan ha avsatts vid tidigare tillfälle.
De cold cases jag nämnde har likaväl återfunnits ute så det behöver du inte betona samt efter längre tid.
Däremot är det alltid risk att spår försvinner av väder och vind och därför är det av vikt med effektiva insatser i spaningsarbetet. Det vore förödande om det spöregnat. En annan faktor är att kroppsegen vätska läcker och typ dominerar blandbilden och förstör spår på kroppen.
Släpp knä-längds-kjol när den inte är det. Den når till låren. Kort kjol är vanligaste beteckningen.
Han vet säkert inte när - eftersom de haft sex i relativ närtid. Det finns tre trosor i tvättkorgen med hans sperma.
Ett par har blandbild med Bx och hon var till Sthlm 4 maj till den 6:e eller 7:e (har inte kollat korrekt hemkomst). SD fyllde år 5 maj så att de träffats före eller efter är inte omöjlig.
(och nej, hon har inte gått i samma trosor, det berör läckage).
Sen återfanns det sperma på en handduk och nåt papper vid hans källarförråd och kjolen kan ha kontaminerats utan att LW ens märkt det.
Han pratar om sex på helgen om jag inte missminner mig.
Som hovrätten säger, den saknar bevisvärde.
Det kan ha avsatts vid tidigare tillfälle.
) så hade det varit en helt annan sak, men nu handlade det endast om några små droppar som vid det aktuella tillfället anträffades utanpå L*na Wesstr*m:s ena kjolficka samt även därtill själva ficklocket.