2021-12-12, 02:04
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokadu
Begge behøver vel ikke ha reist til SV? Holder med en i leiebil det. Mens den andre lyver om at møtet fant sted og stod bak anropene kl 10.06 og 10.07. Eller er jeg helt ute nå?

Det er selvfølgelig også en mulighet, og støttes av slepespor og lignende, en person uten hjelp som har vært i boligen og tatt livet av AE.

Men hvem lyver, og hvem var i boligen?

Tenker du at det kan være hipp som happ om det er TH eller VE?
Citera
2021-12-12, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
th antydet 9.30 iflg en på forumet. Vet ikke hvordan th kan vite dette når han var på futurum.

TH lanserer i likhet med oss sine tanker og deler visstnok raust med dem. Hun svarte ikke på anrop 09.48, han reiste rundt ni og vet at hun tok samtaler/sendte sms frem til 09.16. Da er nok 09.30 tenkelig tenker han. Dessuten har han alibi på det tidspunktet. Noe han ikke har senere på dagen, i følge politiets nevnte hull i hans tidslinje.
Citera
2021-12-12, 02:13
Medlem
Niffys avatar
Citat:
TH lanserer i likhet med oss sine tanker og deler visstnok raust med dem. Hun svarte ikke på anrop 09.48, han reiste rundt ni og vet at hun tok samtaler/sendte sms frem til 09.16. Da er nok 09.30 tenkelig tenker han. Dessuten har han alibi på det tidspunktet. Noe han ikke har senere på dagen, i følge politiets nevnte hull i hans tidslinje.

Dessuten så vet jo politiet akkurat når "raske skritt og fall" er reigstrert på hennes telefon, mellom 09.16 og 09.48, selv om dette ikke er opplyst offentlig.

Noen har uansett hintet om at disse registreringene fant sted rundt 09.30, noe som på ingen måte er usannsynlig.

Det kan uansett ikke være langt unna, man jobber jo kun med et tidsrom fra 09.16-09.48.
Citera
2021-12-12, 02:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Det er selvfølgelig også en mulighet, og støttes av slepespor og lignende, en person uten hjelp som har vært i boligen og tatt livet av AE.

Men hvem lyver, og hvem var i boligen?

Tenker du at det kan være hipp som happ om det er TH eller VE?

Vanskelig for VE å få spredd THs dna rundt på sandaler, Fru Hagens bukser, biologiske spor på skjorta hans og litt blod her og der på dørkarmer. Så da setter jeg penga mine på TH i boligen. Men jeg er ikke villig til å sette penger på VEs innblanding i dette. Hva skulle hans motiv være?
Citera
2021-12-12, 02:15
Medlem
Citat:
Jeg vet ikke om jeg ville vært flue på veggen i akkurat det tidsrommet der gitt.

Slå två flugor i en smäll.

https://en.m.wiktionary.org/wiki/sl%C3%A5_tv%C3%A5_flugor_i_en_sm%C3%A4ll
Citera
2021-12-12, 02:17
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Vanskelig for VE å få spredd THs dna rundt på sandaler, Fru Hagens bukser, biologiske spor på skjorta hans og litt blod her og der på dørkarmer. Så da setter jeg penga mine på TH i boligen. Men jeg er ikke villig til å sette penger på VEs innblanding i dette. Hva skulle hans motiv være?

Han er familie, først og fremst, og hvis TH skal ha jukset med sitt alibi fra ankomst til Futurum og til 10.00, eller 10.38, så er det jo VE som er alibiet.
Citera
2021-12-12, 02:19
Medlem
Citat:
Dessuten så vet jo politiet akkurat når "raske skritt og fall" er reigstrert på hennes telefon, mellom 09.16 og 09.48, selv om dette ikke er opplyst offentlig.

Noen har uansett hintet om at disse registreringene fant sted rundt 09.30, noe som på ingen måte er usannsynlig.

Det kan uansett ikke være langt unna, man jobber jo kun med et tidsrom fra 09.16-09.48.

Gjør man? Eller gjorde man? Jeg vet ikke.
Citera
2021-12-12, 02:21
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Gjør man? Eller gjorde man? Jeg vet ikke.

Ja, politiet vet når disse bevegelsene fant sted.

Vi gjør ikke det.
Citera
2021-12-12, 02:22
Medlem
Citat:
Han er familie, først og fremst, og hvis TH skal ha jukset med sitt alibi fra ankomst til Futurum og til 10.00, eller 10.38, så er det jo VE som er alibiet.

Ja, det er THs ansatte som er THs alibi frem til TH forlater Futurum.
Citera
2021-12-12, 02:23
Medlem
Citat:

Ja han er det. Men jeg tenker at et familiebånd ikke alene er nok for å bli med på denne galskapen.
Citera
2021-12-12, 02:26
Medlem
Citat:
Ja, politiet vet når disse bevegelsene fant sted.

Vi gjør ikke det.

Jeg tenkte mer på at du konstanterte at det jobbes med kun med tidsrommet du nevnte.

Bevegelsene kjenner vi til via lekket informasjon. Men disse bevegelsene forteller ikke nødvendigvis noe annet enn at hun da ble overfalt og mulig fratatt sin telefon slik jeg ser det.
Senast redigerad av Kokadu 2021-12-12 kl. 02:30. Anledning: Redigert
Citera
2021-12-12, 02:30
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Bevegelsene kjenner vi til via lekket informasjon. Men disse bevegelsene forteller ikke nødvendigvis noe annet enn at hun da ble overfalt og mulig fratatt din telefon slik jeg ser det.

Og hvor lenge etter 09.30, hvis vi skal gå ut i fra det som tidspunktet for overfallet, skal vi anta at AE var i live?

Og hvorfor tok det så lang tid å drepe henne?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in