2021-12-11, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Ok men VARFÖR berättade du då i din början att eran plan var att "bygga bo" ni var ett kärlekspar, (mina ord) ( så du inte börjar gnälla)
Nu är allt skit och negativt kring Emil, detta går inte ihop.

Jag har redan berättat!
2021-12-12, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loveangelie
Som sagt, jag bryr mig inte för 5 öre vad du Tror eller inte Tror.
Jag berättar vad jag har varit med och vad jag vet.
Och jag är ärlig, till skillnad från vissa andra här inne.

Du är ett troll

Lidas vapenskåp i sovrummet och alla hennes kläder låg slängda lite varstans inkl underkläder
Så du måste vara eftrbliven
Eller ljuga

Och att inte kunna slå in rätt kod för att skapa ett konto - är du säker på att du får ha tillgång till internet ? Har du frågat dina päron?
2021-12-12, 00:44
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Varför skulle jag berätta för dig, du tycks ju vara den sjukaste personen här inne med dina fortsatta lögner.
Men jag kan väl återigen gå dig till mötes, även om du inte kommer att bli nöjd.
Jag försökte inte registrera mig varje dag, har liksom ett liv utanför detta också. Men när jag försökte så blev inte koden man ska skriva in godkänd, trots många försök.
Ja, han hade liksom jag även en annan telefon.
Jag har gett information till polisen, men intresset var inte så starkt på mer info om jag säger så.
Pratar du med både Emils närstående, och Lydias närstående? Skulle inte tro det. Men det spelar ingen större roll, för som man påtalat tidigare så pratade inte Emil med sin familj eller vänner om precis allt i sitt liv. Precis som jag själv, så berättar jag inte allt för hela min familj. Mitt privatliv, är mitt privatliv.
Har också berättat tidigare att jag inte har fb, så det vet jag inget om.
Ja Emil måste ha plockat undan Lydias saker då jag sov över där, för då fanns det inga saker som avslöjade något annat.
Ja det är väl klart att jag har bilder på oss tillsammans, men om du tror att jag ska lägga ut dom på nätet så tror du fel. Återigen, mitt privatliv är mitt privatliv.

Precis, men det går inte in hos vissa. De vill förmedla känslan av att E var en liten kille i ca tidiga 20-årsåldern , inte den fullvuxna karl i 45-års-åldern som han faktiskt var.
2021-12-12, 02:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Precis, men det går inte in hos vissa. De vill förmedla känslan av att E var en liten kille i ca tidiga 20-årsåldern , inte den fullvuxna karl i 45-års-åldern som han faktiskt var.
Han hade inte ens fyllt 40 år, han var 39.
Hur orkar du med att fortsätta sprida lögner?
2021-12-12, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EmmeLee
Du är ett troll

Lidas vapenskåp i sovrummet och alla hennes kläder låg slängda lite varstans inkl underkläder
Så du måste vara eftrbliven
Eller ljuga

Och att inte kunna slå in rätt kod för att skapa ett konto - är du säker på att du får ha tillgång till internet ? Har du frågat dina päron?

Så nu menar du även att Emil inte kunde städa i sitt hus. Att du inte skäms!
Klart man såg vapenskåpet, men du vet, det fanns ingen skylt om att detta skåp tillhörde Lydia.
Så lägg ner med din fantasi och påhopp.
2021-12-12, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette

Ja så verkar det vara dessvärre.
Allt man skriver är tydligen lögn enligt vissa. Man nedvärderar Emil enligt vissa. Men sen kan exempelvis en av dessa personer nedvärdera Emil eftersom personen påstår genom texten den skriver, att Emil inte kunde städa och plocka undan i sitt eget hus.
Snacka om att nedvärdera honom.
2021-12-12, 10:08
Medlem
Citat:
Ja så verkar det vara dessvärre.
Allt man skriver är tydligen lögn enligt vissa. Man nedvärderar Emil enligt vissa. Men sen kan exempelvis en av dessa personer nedvärdera Emil eftersom personen påstår genom texten den skriver, att Emil inte kunde städa och plocka undan i sitt eget hus.
Snacka om att nedvärdera honom.
Snälla du. Gå en skrivkurs. Du skriver ju som en 14åring som skolkat från alla lektioner.
Alla här förstår att Emil både hade fel och brister
Alla här förstår att du har ett horn i sidan till Emil.
Många här förstår att Lydia avrättade Emil pga psykisk ohälsa och för mycket aklkohol
Många här förstår att du bara fabulerar
Förstår du vad jag skriver?
2021-12-12, 10:21
Avslutad
Citat:
Så nu menar du även att Emil inte kunde städa i sitt hus. Att du inte skäms!
Klart man såg vapenskåpet, men du vet, det fanns ingen skylt om att detta skåp tillhörde Lydia.
Så lägg ner med din fantasi och påhopp.
Den person du beskriver är någon som har vapen, flera olika pistoler
En person som upplåter sitt hem till diverse hårda fester, orgier
En person som involverar Lida och dig i utpressning av företagshemligheter
Personen du beskriver bör ha haft 48 timmar på ett dygn om det skulle vara möjligt att din existens ska få plats, med luncher, träffar efter arbetstid, kvällar osv
Du beskriver E som Bålstas Scarface, Al Capone...
Skriv en bok istället för här
2021-12-12, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Den person du beskriver är någon som har vapen, flera olika pistoler
En person som upplåter sitt hem till diverse hårda fester, orgier
En person som involverar Lida och dig i utpressning av företagshemligheter
Personen du beskriver bör ha haft 48 timmar på ett dygn om det skulle vara möjligt att din existens ska få plats, med luncher, träffar efter arbetstid, kvällar osv
Du beskriver E som Bålstas Scarface, Al Capone...
Skriv en bok istället för här

Se, nu vandrar din fantasi igen.
Jag har aldrig sagt eller påstått något om utpressning.
Vad har du för syn på Emil, som kan tro det om honom.
Skäms på dig!
2021-12-12, 10:40
Avslutad
Citat:
Se, nu vandrar din fantasi igen.
Jag har aldrig sagt eller påstått något om utpressning.
Vad har du för syn på Emil, som kan tro det om honom.
Skäms på dig!
Det kallas så, det du beskrivit, att Lida skulle på Emils begäran avslöja företagshemligheter, vad det nu kan ha varit, bästa skopan till singel 8-16?
2021-12-12, 11:14
Medlem
Citat:
Det kallas så, det du beskrivit, att Lida skulle på Emils begäran avslöja företagshemligheter, vad det nu kan ha varit, bästa skopan till singel 8-16?

Nej det gör det verkligen inte.
Utpressning är om man samtidigt som man hotar att avslöja något, kräver något i retur för att inte avslöja något.
Och det här det aldrig varit tal om. Så sluta genast med att tro och smutskasta Emil om det!
2021-12-12, 11:47
Medlem
Citat:
Helt fruktansvärt att bli avrättad, men tur att han hade sinnesnärvaro att filma hennes framfart, det blir svårt att bortförklara.
Vem var Emil? Hur träffade han denna Lydia? Hans dryckesproblematik och svårigheter, han var väl inte våldsam?
När man läser att E var 168 cm och vägde 66 kg, medan Lydia var 180-185 och vägde 80 pannor, blir det så konstigt. En gorg.

Citat:
Beroendesjukdom, missbruk av alkohol, piller, cigg, mat, godis, träning
Det är när man tappar kontrollen som det blir uppenbart att man har ett beroende. Det är omöjligt att få någon att sluta missbruka utan att de har viljan själva och först när de når botten, kan det vända. Jag tror att E var färdig med Lydia. Det tänkte hon inte acceptera.
Nu blir hon inte hemlös, kommer få sitta inspärrad med tre mål mat om dagen.
Jag undrar genuint vem E var, beklagar att han träffade L.
Kände du honom? Du är inne i många trådar och leker viktigpetter, varför?

Citat:
Har du läst hela fupen? Det framgår att hon åt mediciner, samt köpte olagligt, doserade lite som hon tyckte. Det är väl att knarka?
Hennes sätt att leva, genom att suga åt sig män, flytta ihop, gifta sig, sen dra vidare, utan bekymmer, är väl ett sätt att prostituera sig? Betalar med sin kropp för husrum?
Hon klarade inte studierna, hon är en fara för sig själv och samhället.
Jag har efterfrågat hur E var, men det vetkar inte finnas mycket negativt. Att han var alkolist, är vad som skrivs, men han har jobbat hela tiden, skött det. Vårdnadstvister osv är smärtsamt, vet inte vad man kan lita på där. Det har inte framkommit att E skulle vara ett as, ett slödder. Han drack. För mycket. Han var snäll. Har du annat så berätta gärna det, jag vill se helheten.

Citat:
Vad vet du om vem jag känner?
Uppenbarligen kände du inte Emil.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in