2021-12-09, 20:51
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Andra regler när de corinatider vad jag förstår,även om Tottenham hade 13 spelare har nog detta me riskerna om andra spelare har smitta men ej exponerats än om står på plan..

är deras ansvar kolla förra året så fanns det flera fall i kvalet där man åkte på WO om en hade corona.

de kommer ju lätt kunna spela på resultat.
Citera
2021-12-09, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
är deras ansvar kolla förra året så fanns det flera fall i kvalet där man åkte på WO om en hade corona.

de kommer ju lätt kunna spela på resultat.
Jo jag vet de va så förra säsongen,men är helt säker det har med nya restriktioner och mer kunskap.
Vet du prata om nåt om det på sky sport imorse,
Citera
2021-12-09, 21:08
Medlem
Imbazs avatar
Liverpool är alltså det första laget någonsin i England att gå igenom en CL grupp med full pott.

Ännu ett rekord för Jürgens Liverpool.
Citera
2021-12-09, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Jag har ett ganska objektivt och neutralt syn på Arsenal och fotboll förövrigt skulle jag säga. Men jag har aldrig hört/läst en enda Arsenal fan överhypa Arteta (eller ngn tidigare Arsenal-boss) i så stor grad som det MU-kåren hypade upp Ole’s At The Wheel i starten av hans tid som tränare för Man United.

Men att Arsenal snart är tillbaka i toppen är det ingen tvivel över öht.
Jag håller med dig helt och hållet, Generalen! Arsenal ser riktigt farliga ut med Arteta vid rodret, världsspelaren Ben White som styr backlinjen och geniet Xhaka som dikterar på mittfältet. Man vet att laget går mot ljusare tider när inte ens succévärvningen Pepe längre platsar i startelvan. Arsenal tar hem det nästa säsong, allt annat vore en skräll.

Arsenal är det fotbollslag i England med rikast historia och flest fans. Störst i London också, ej att förglömma. Finns inget som talar för att de inte studsar tillbaka inom två år. Detta är fakta!
Citera
2021-12-10, 20:09
Medlem
Ledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Liverpool är alltså det första laget någonsin i England att gå igenom en CL grupp med full pott.

Ännu ett rekord för Jürgens Liverpool.

Klopps Liverpool är imponerande. Ett system som fungerar, bra spelare men kanske inte så bred trupp som de kanske velat ha.
Citera
2021-12-10, 21:43
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ledaren
Klopps Liverpool är imponerande. Ett system som fungerar, bra spelare men kanske inte så bred trupp som de kanske velat ha.

Ja men är spelarna egentligen så bra? En och en så hade de väll varit en bra spelare i en övre mittenklubb.
Det som gör dem bra ör ju att de passar in till 100% i den rollen som Klopp söker.

Nu har de väll blivit superstjärnor men tänkte mest innan de kom till Liverpool.

Bredden tycker jag ändå är relativt bra, om de int blir ett par skador, men truppen frisk så tycker jag att bänken är relativt godkänd.
Citera
2021-12-10, 22:39
Medlem
Drickbacks avatar
Trent Alexander-Arnold, Liverpool blev månadens spelare i November.
Citera
2021-12-11, 00:27
Medlem
zlikyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Trent Alexander-Arnold, Liverpool blev månadens spelare i November.

Första försvarsspelaren som vinner det priset två gånger, imponerande!
Citera
2021-12-11, 03:49
Avstängd
PommesOchKebabs avatar
Watford fortsätter göra roliga grejer.

Sen de senast höll nollan har de haft fem olika tränare.

// PoK
Citera
2021-12-11, 10:05
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Mateo Kovacic kom precis tillbaka i träning och sen får han fladdermussjukan.
Citera
2021-12-11, 13:28
Avstängd
PommesOchKebabs avatar
Citat:
Lukaku's agent confirms: "[He] will return to Serie A".

Inte kul i England? Nu säger han inte när men oboy Lukaku gjorde bort sig med att gå tillbaka till England. Kunde blivit en utav de största i Inter.

// PoK
Citera
2021-12-11, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av radiopanna
Jag håller med dig helt och hållet, Generalen! Arsenal ser riktigt farliga ut med Arteta vid rodret, världsspelaren Ben White som styr backlinjen och geniet Xhaka som dikterar på mittfältet. Man vet att laget går mot ljusare tider när inte ens succévärvningen Pepe längre platsar i startelvan. Arsenal tar hem det nästa säsong, allt annat vore en skräll.

Arsenal är det fotbollslag i England med rikast historia och flest fans. Störst i London också, ej att förglömma. Finns inget som talar för att de inte studsar tillbaka inom två år. Detta är fakta!
Jag håller med dig.

Ska bli intressant om ben White vinner ballon nästa år.

Utmanare är världsnålvaken ramsdale som håller nollor mot sämre lag men släpper in mål mot bättre lag.

Årets målvakt i pl?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in