Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-12-09, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nivetmange
Roddy har alltså behandlat hans fästmö dåligt? Är det därför alla är arg på honom? Finns det något specifikt som han gjort?

Roddy har pratat illa om flera medlemmar i HA, kallat dom för förnedrande saker och detta finns bevis på. En av dessa som Roddy pratat skit om är Coffe. I vår muckar han. Dom som sett coffe in action vet att det är en av dom sista man skulle vilja ha efter sig. Om jag hade varit dig Roddy skulle jag flytt till Mexico och ALDRIG kommit tillbaka. Dags att stå för vad ni gjort? Någon kommentar från dig Roddy eller Åsa?
Citera
2021-12-09, 23:21
Medlem
Nidingrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Napoliontedd
Roddy har pratat illa om flera medlemmar i HA, kallat dom för förnedrande saker och detta finns bevis på. En av dessa som Roddy pratat skit om är Coffe. I vår muckar han. Dom som sett coffe in action vet att det är en av dom sista man skulle vilja ha efter sig. Om jag hade varit dig Roddy skulle jag flytt till Mexico och ALDRIG kommit tillbaka. Dags att stå för vad ni gjort? Någon kommentar från dig Roddy eller Åsa?

Muckar från fängelsestraffet han fick för kvinnomisshandel ja. Snyggt jobbat.

Och ni jävla horbögar som dyrkar HA skulle bara veta hur otrogna medlemmarna är mot sina kvinnor. Vad fan är skillnaden mellan dom och Roddy? Ni vet inte ett jävla skit.
Senast redigerad av Nidingr 2021-12-09 kl. 23:23.
Citera
2021-12-09, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buttermouse
Nej, inte det.
Man kan säga att jag lever ett visst liv så jag ofta håller koll på "busen".

Finns ingen info någonstans angående det du uttryckt dig.
Detta är anledningen till att jag skrev att det känns mer som en personlig vendetta.

Klart du får ställa frågor, men ser jag något som inte stämmer så kan jag självklart också svara på det.

(FB) Luleå: Hells Angels-medlem åtalas för hot mot exets nya pojkvän

Du verkar haft fel. A är uppenbarligen en kvinnomisshandlare.
Citera
2021-12-10, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Putgi
(FB) Luleå: Hells Angels-medlem åtalas för hot mot exets nya pojkvän

Du verkar haft fel. A är uppenbarligen en kvinnomisshandlare.

Av at bedömma av inläggen och artikeln så nej det skulle jag inte säga. Tror mer att killen i fråga har många som inte gillar honom och passar på nu när det är anonymt.
Citera
2021-12-10, 00:48
Medlem
Citat:

Jaha okej, då förstår jag. Tråkigt för denn Roddy isf. Aldrig roligt med sådant även om man gjort misstag tidigare.
Citera
2021-12-10, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grottis1234
Roddy o Åsa ni borde svara o komentera detta som skrivs o stå upp för er själva

Vad har Åsa gjort mot HA? Hon har väl inget att göra med HA?
Citera
2021-12-10, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buttermouse
Av at bedömma av inläggen och artikeln så nej det skulle jag inte säga. Tror mer att killen i fråga har många som inte gillar honom och passar på nu när det är anonymt.

Ställde frågor åt dig en sida bak
Citera
2021-12-10, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nivetmange
Vad har Åsa gjort mot HA? Hon har väl inget att göra med HA?

Hon har tagit del av pengarna.
Citera
2021-12-10, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jubbero
Sluta nu...
Deras relation har i sig inte nåt att göra med trådens ämne. Leta upp en lämplig tråd eller ännu bättre, ta det direkt med Åsa.

Vad gäller Roddys förhållande med HA, eller möjligen numera ickeförhållande är mer OnTopic.

Någon som vet ev orsak till att kärleken mellan Roddy/HA krackelerar?

Men Joakim Persson Fd Ha gothenburg ( Linus pappa ) blev väl out pga att han blåste Roddy på ex antal 100 tusen ?
Eller blev han out av en annan anledning ?
Citera
2021-12-10, 09:53
Medlem
Citat:
Hon har tagit del av pengarna.

Jaha, vet inte vilka pengar som det talas om. Men tror jag fått en bättre bild på det.
Tack för all info!
Citera
2021-12-10, 13:11
Medlem
Jubberos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbgbrud
Men Joakim Persson Fd Ha gothenburg ( Linus pappa ) blev väl out pga att han blåste Roddy på ex antal 100 tusen ?
Eller blev han out av en annan anledning ?

Hade ingen aning om att Jocke är Out. När ska detta ha skett?
Ja, han hängde en hel del med Roddy och även Linus var väl rätt hemmastadd hos honom.
Citera
2021-12-10, 16:36
Medlem
tjenaretjenares avatar
Många i Gbg avdelningar som inte är medlemmar länge?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in