Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-12-08, 03:04
Medlem
vem är president i HA nu?
Citera
2021-12-08, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buttermouse
Haha kallar du det att flippa ut för att man visar att du inte bara är nyfiken? Ena sekunden vet du inte vem personen är, nästa sekund försöker du sprida lögner om personen. Du är uppenbarligen "sårad" utav honom. Håller tummarna av att du mår bättre i framtiden.

Osäker vad du pratar om 2 användare?

"Vad har din läsning gett dig för resultat" - utveckla gärna vad du menar.

Intressant antagande. Vem har du sårat?

Har ställt frågan en gång men ställer den igen då du verkar ha missat den.
Vad är det du syftar på som är lögner och på vilket sätt sprider jag de påstådda lögnerna?
Det är fler användare i andra tråden som bekräftat vem A är samt att du kan läsa tidningsartikeln där han hotar sitt ex nya pojkvän (finns citat från ett telefonsamtal).
Sen om det är så att jag är intresserad eller besatt över vilka grunder som gör att man blir utkastad kan väll inte spela någon större roll för dig.
Vad är det du vill komma fram till när du orkar föra en diskussion? skydda namnet?
Du kan nog fråga efter bevis i andra tråden om det är så viktigt för dig att bevisa hans ”oskyldighet”.

Tramsigt att fylla denna tråd med en barnslig diskussion.
Jag ställde en seriös fråga som jag vill ha svar på resterande ignorerar jag hädanefter.
Senast redigerad av Putgi 2021-12-08 kl. 10:02.
Citera
2021-12-08, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buttermouse
Nej, inte det.
Man kan säga att jag lever ett visst liv så jag ofta håller koll på "busen".

Finns ingen info någonstans angående det du uttryckt dig.
Detta är anledningen till att jag skrev att det känns mer som en personlig vendetta.

Klart du får ställa frågor, men ser jag något som inte stämmer så kan jag självklart också svara på det.

"– Hur tänkte du när du gick till en Hells Angels-medlems ex? Hur tänkte du? säger 27-åringen under det 30 minuter långa samtalet."

Det har funnits kommentarer i förra tråden som påstått att A har misshandlat fler av sina tidigare tjejer (dock borttaget nu såg jag)
Ber om ursäkt om jag uppfattat felaktig info i förra tråden. Men äntligen någon insatt då de varit svårt då denna man verkar okänd i miljön har aldrig före denna tidningsartikel nämnts då medlemmar och underhuggare rabblats upp i tidningarna. (och de som följer media i Norrbotten vet att det rapporterats flitigt sista åren).

När väntas rättegång vara? Finns det fler brottsoffer? Blev han utsparkad av denna anledning? Är han kvar i luleå? ÄR det möjligt bo kvar i samma stad om man åkt ut i bad standing? Är det förbjudet träffa ex till medlemmar? Vem är exet?
Citera
2021-12-09, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Fortfarande spänt mellan Roddy och HA?

Citat:
Ursprungligen postat av Napoliontedd
Ja. Nu ska han flytta till Spanien för att försöka undkomma situationen som väntar.. Han stackars tjej Åsa som sväljer otrohet efter otrohet följer med. Jag har varit med när Åsa fått höra av en tjej vad Roddy sagt till henne, han ville ha sex och var trött på sin trista tjej. Åsa är så djupt förtryckt så hon måste acceptera det, hur som helst sorgligt. I Spanien tar dom Tramadol konstant och detta har han nu även fått Åsa att tycka om. Det är flera som väntar på att få tag i honom och det vet han om, därför lägger han ut sina bilder på sociala medier först när han kommit hem. Men den som väntar på något gott..

Citat:
Ursprungligen postat av Grottis1234
varför roddy berättar du inte hur det ligger till ? Om du fortfarande är mrd i mc klubb säg det då. Om du fortfarande är välkommen hos HA? Det är många som talar om dina tvivelaktiga afärer!!

Är det någon som ids sammanfatta vem denna Roddy är och varför det skrivs så mycket om honom? Har nämligen inte så koll på och vill gärna veta.
Varför är han så hatad?
Citera
2021-12-09, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nivetmange
Och hur fungerar det? Har inte varje avdelning en ledare? Eller är det en ledare som styr allt?

Varje avdelning har en ledare. Sen tror jag att Göteborg eller Stockholms avdelning har mer att säga. Men inte helt säker.
Citera
2021-12-09, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nivetmange
Är det någon som ids sammanfatta vem denna Roddy är och varför det skrivs så mycket om honom? Har nämligen inte så koll på och vill gärna veta.
Varför är han så hatad?

Den Rodda jag känner är en godhjärtat människa. Han är inte ens medlem något mer. Han har ett rykte och därför skriver alla om honom.
Citera
2021-12-09, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drfitness
Den Rodda jag känner är en godhjärtat människa. Han är inte ens medlem något mer. Han har ett rykte och därför skriver alla om honom.

Då känner du inte Roddy eller så är du lätt att manipulera.
Vad menar du att han har för rykte?

Roddy är en parasit. Han trycker ner svaga människor som tex sin fästmö Åsa. Hon ser upp till Roddy på ett sjukt sätt. Hon var tjock och hade svårt med killar innan hon träffade Roddy och nu är hon rädd att bli en nolla igen utan honom så han kan köra över henne utan att vara rädd att hon lämnar honom. Åsa jag hoppas du läser detta, du är värd så mkt mer än Roddy. Jag vet att ni kämpat med familj men vad du inte vet är att Roddy absolut inte vill ha barn igen. Lämna honom och boosta upp sitt självförtroende. Jag vet att du är rädd men att Roddy lovat att skydda dig men det kommer inte att gå, det är för stort denna gången. Du har levt gott på pengar som inte är dina, något som du vet och har skrattat åt, men det kommer bli väldigt tråkigt framöver.

Alla människor är värda en andra chans, men om man som dessa människor tror att skiten som man gjort aldrig hinner ikapp, då är man inte värd det.

Ett stängsel runt huset och andra liknande saker är inget hinder om man är målinriktad.
Citera
2021-12-09, 15:27
Medlem
Citat:

Roddy är en parasit. Han trycker ner svaga människor som tex sin fästmö Åsa. Hon ser upp till Roddy på ett sjukt sätt. Hon var tjock och hade svårt med killar innan hon träffade Roddy och nu är hon rädd att bli en nolla igen utan honom så han kan köra över henne utan att vara rädd att hon lämnar honom. Åsa jag hoppas du läser detta, du är värd så mkt mer än Roddy. Jag vet att ni kämpat med familj men vad du inte vet är att Roddy absolut inte vill ha barn igen. Lämna honom och boosta upp sitt självförtroende. Jag vet att du är rädd men att Roddy lovat att skydda dig men det kommer inte att gå, det är för stort denna gången. Du har levt gott på pengar som inte är dina, något som du vet och har skrattat åt, men det kommer bli väldigt tråkigt framöver.

Alla människor är värda en andra chans, men om man som dessa människor tror att skiten som man gjort aldrig hinner ikapp, då är man inte värd det.

Ett stängsel runt huset och andra liknande saker är inget hinder om man är målinriktad.

Godhjärtat kanske var fel ord. Men det jag hört är att Roddy försöker vända sitt liv till det bättre. En person som gjort korkade val i livet men sedan väljer att försöka jobba och återställa det förtjänar väl en chans?
Människor kan begå misstag. Ifall personen försöker ändra sitt liv så är det väl bara bra?

Vet inte riktigt hans historia och vad han gjort tidigare mot Åsa som du nämnde.
Du säger att han levt på pengar som inte här hans och han kommer ha det dåligt framöver? Vad innebär det? Har han då folk efter sig eller hur fungerar detta?
Citera
2021-12-09, 18:33
Medlem
Citat:

Roddy har alltså behandlat hans fästmö dåligt? Är det därför alla är arg på honom? Finns det något specifikt som han gjort?
Citera
2021-12-09, 19:35
Medlem
Roddy o Åsa ni borde svara o komentera detta som skrivs o stå upp för er själva
Citera
2021-12-09, 20:47
Medlem
Jubberos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grottis1234
Roddy o Åsa ni borde svara o komentera detta som skrivs o stå upp för er själva

Sluta nu...
Deras relation har i sig inte nåt att göra med trådens ämne. Leta upp en lämplig tråd eller ännu bättre, ta det direkt med Åsa.

Vad gäller Roddys förhållande med HA, eller möjligen numera ickeförhållande är mer OnTopic.

Någon som vet ev orsak till att kärleken mellan Roddy/HA krackelerar?
Citera
2021-12-09, 20:51
Medlem
Det bästa vore om Roddy kunde komma in i tråden och reda ut vad som egentligen hände när han försökte ta sig in i flera bilar och satt och grät under ett träd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in