Citat:
Ursprungligen postat av
Hexagon9mm
Nej, löparna har aldrig nämnt något om pannlampa.
Det är felaktigt konstaterande att pannlampan som låg i delar, och syntes i bilderna från andra tråden är Deniz.
Ber om ursäkt för det men när jag läste om att elektronik hittats på sprängplatsen och såg bilderna tog jag för givet att det var Deniz pannlampa.
Fick för mig att det var Orij,s bilder och att det skulle ligga en trasig pannlampa där normalt det aldrig rör sig särskilt mycket folk verkar mindre troligt.
Det kan ha varit Deniz pannlampa som han haft i ryggsäcken, men kan även ha tappats av någon annan nyfiken som tagit sig dit.
Men som sagt bilderna finns ju kvar så någon i Deniz närhet borde ju kunna känna igen den.
Jag har ett svagt minne av att det nämts att löparna beskrivit DA med pannlampa och skymning?
Min reaktion var att vid den tiden att det inte mörkt.. Varför pannlampa?
Jag kan ha fel men den detaljen känndes bekant att jag läst det
Ska se om jag hittar inlägget igen
Sen har jag något minne av att det beskrivits andra detaljer fr platsen
Som att folk har grillat där
Och att lite annat skräp fanns där
npgonstans runt skrevan?