2021-12-09, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nionde
Då hämtar jag bössan och går i graven

Vi ses där
Citera
2021-12-09, 19:13
Medlem
BengtsforsBoiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LSD-Lars
Bubububabababuub? Hahaha
Va fan är det du snackar om?

Gå och vaccinera dig eller ta konsekvenserna ditt jävla offer!

Era argument blir allt sämre och sämre eller så blir ni allt trögare och trögare.

Kanske är det endast de dummaste som inte tagit vaccinet än?

Det är inte jag som bestämmer att immunförsvaret förstörs det är många toppläkare och professorer som hävdar detta jag bara vidarebefordrar. Att du fårskalle la upp röven utan att kolla upp fakta är knappast mitt problem.
Citera
2021-12-09, 19:14
Medlem
Hur kommer de göra för att hindra Mohammed, Ahmed och Abdullah och resten av de 2 miljoner muslimer vi har i landet från att få gå och handla?

De kommer ju spränga och mörda pga kränkhet.
Citera
2021-12-09, 19:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Homofant
Njae. Det var det parti som satt vid makten när pandemin slog till. M hade agerat på exakt samma sätt.
M och SD hade infört gestapo och stängt ner landet i stil med hur Frankrike, Italien, UK, Australien gjort. Och jagat ovaccinerade till koncentrationsläger.

På ett sätt är jag tacksam att S sitter vid makten under pandemins första 2,5 år.
Citera
2021-12-09, 19:18
Medlem
Folk som vaxat sig lär ju sprida spikprotein. Så alla vaxade borde stanna hemma.
Citera
Medlem
NoSafetyInNumberss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DynamoBeirut
Vart har alla goda människor med fin värdegrund tagit vägen? Dessa som skrikit sig hesa om alla likas värde, att vi måste öppna våra hem och respektera alla människor?

Med vackra hashtags och fina facebooks-filter förgyllt tillvaron på sociala medier.

Vart är alla?

Precis!
Vad hände med öppna era hjärtan, alla likas värde!?
Hyckleri!
Citera
Medlem
One2Manys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clas.Ohlsson.453
Idiot! Detta går emot nurnbergkonvetionen som säger att du inte får ha pass baserade på folks medicinska bakgrund. Rätten till att kunna röra sig fritt är en mänsklig rättighet som inkränks. Du suger bara statens kuk och låter dem våldta dig hur mycket dem vill. Kanske ska vi förbjuda dig från att åka kollektivt samt en del annat så ska vi se hur kul det är

Cry me a river och ta cykeln, din fjant. Tunnelbana är inte en mänsklig rättighet för svagbegåvade foliehattar

Nürbergkonventionen? Den handlar om medicinska experiment ditt obildade djävla stolpskott.

Citat:

1: Individens frivilliga samtycke är absolut nödvändigt. Detta innebär att individen ska ha laglig kapacitet att ge sitt samtycke, ska därmed ha rätten att använda sig av sitt fria val utan några som helst påtryckningar, vilseledning eller andra former av påverkan; individen ska ha tillräcklig kunskap och förståelse i sakfrågan för att kunna ge sitt informerade samtycke. Detta innebär att individen ska ha tillgång till all känd kunskap och kända risker som det kan medföra att delta i experimentet. Ansvaret för att deltagarens samtycke är informerat och fullgott vilar på den som initierar experimentet.

2: Experimentet skall ge resultat av nytta för samhället och vara noga planerat.

3: Experimentet skall baseras på resultaten av experiment på djur och på etablerad medicinsk kunskap.

4: Experimentet skall vara upplagt för att förhindra onödiga fysiska och mentala plågor och skador.

5: Inga experiment skall utföras om anledning finns att tro att död eller skador som ger men för livet kan inträffa.

6: Riskerna får aldrig vara större än den potentiella nyttan för mänskligheten

7: Noggranna förberedelser skall vara gjorda för att undvika även osannolika risker.

8: Experimentet skall genomföras av endast vetenskapligt kvalificerade personer.

9: Under utförandet av experimentet skall individen ha möjlighet avbryta experimentet.

10: Experimentledaren måste avbryta experimentet omedelbart om risker för försökspersonens hälsa föreligger

Peka gärna ut var det står något om pass och medicinsk bakgrund, ditt menlösa rikshjon.
Citera
2021-12-09, 19:19
Medlem
DynamoBeiruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Men det vet du väl att tolerans betyder att respektera alla som delar PK-uppfattningen? Nu är vaccin PK.

Haha vad dum jag är....Glömde bort det tack för att du påminde mig

Vi går mot spännande tider! Undra när man får gå hem från jobbet, känns inte allt för långt borta.
Citera
2021-12-09, 19:20
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Vi ovaxxade får göra som indierna, sitta på tågtaket
https://youtu.be/GwUTtq_Frxw
Citera
2021-12-09, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Hur kommer de göra för att hindra Mohammed, Ahmed och Abdullah och resten av de 2 miljoner muslimer vi har i landet från att få gå och handla?

De kommer ju spränga och mörda pga kränkhet.
Dom bjuds på saft och bulle vid entreerna som kompensation.
Citera
2021-12-09, 19:22
Medlem
Talespins avatar
Den som försöker hindra mig från att handla kommer att hamna på IVA.

Tycker synd om alla som jobbar i butiker. Ni kommer att få ett rent helvete.

Ni borde strunta i att gå till jobbet om detta blir verklighet.
Citera
2021-12-09, 19:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Talespin
Den som försöker hindra mig från att handla kommer att hamna på IVA.

Tycker synd om alla som jobbar i butiker. Ni kommer att få ett rent helvete.

Ni borde strunta i att gå till jobbet om detta blir verklighet.
Det enklaste är att butiker och verksamheter struntar i såna här pass.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in