2021-12-09, 01:27
Medlem
Blundettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
https://samnytt.se/s-ministerns-sambo-skrev-hitlerhyllande-lat-om-att-gasa-dessa-as/

Jag skrev lyssna. Inte läsa en massa jävla påståenden. Ingen länk i det du postade leder någonstans där man kan lyssna till vad som påstås att sambon har gjort vad jag kan se. Jag ville höra covern som påstås finnas.

Men en trummis är ansvarig för den nazistiska texten han inte skrivit men "upprepar" instrumentellt om flickvännen är socialdemokrat för att det är synd om SD? Är det rätt uppfattat baserat på din källa?

Är man slavhandlare om man visslar i wish i was in dixie?
Senast redigerad av Blundetto 2021-12-09 kl. 01:29.
Citera
2021-12-09, 01:29
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blundetto
Jag skrev lyssna. Inte läsa en massa jävla påståenden. Ingen länk i det du postade leder någonstans där man kan lyssna till vad som påstås att sambon har gjort. Jag ville höra covern som påstås finnas.

Men en trummis är ansvarig för den nazistiska texten han inte skrivit men "upprepar" instrumentellt om flickvännen är socialdemokrat för att det är synd om SD? Är det rätt uppfattat baserat på din källa?

Är man slavhandlare om man visslar i wish i was in dixie?

Tror du att jag är din personlige assistent?
Du får det jag ger dig.

Nazist-Idas sambo hyllar Hitler för att han gasade judar.
Citera
2021-12-09, 01:34
Medlem
Blundettos avatar
Citat:
Tror du att jag är din personlige assistent?
Du får det jag ger dig.

Nazist-Idas sambo hyllar Hitler för att han gasade judar.

Nej du kan ju inte ens stärka det du själv påstår och verkar behöva personlig assistans. Du ger inget utan bara påstår en massa skit. Suck, man kanske inte ens borde diskutera med incels.
Citera
2021-12-09, 01:35
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Nej du kan ju inte ens stärka det du själv påstår och verkar behöva personlig assistans. Du ger inget utan bara påstår en massa skit. Suck, man kanske inte ens borde diskutera med incels.

Det är Chang Frick som kommit med detta scoop och han som släpper alltmer info om det. Att det gör dig grinig är inte mitt problem.
Citera
2021-12-09, 01:53
Medlem
Blundettos avatar
Citat:
Det är Chang Frick som kommit med detta scoop och han som släpper alltmer info om det. Att det gör dig grinig är inte mitt problem.

Göm dig inte bakom Chang Frick. Han är inte din personliga assistent. Frick har påstått att pojkvännen gjort ett cover på en låt från pluton svea med än värre text som upphovsman dessutom.

Jag vill höra covern och få reda på hur trummisen är skyldig till texten!

Det är relevant då sambon har varit bekräftat nazist sida upp och ner i denna tråd. Detta är en smula märkligt då han är trummis i ett instrumentellt band.

Så hur ser du som utvecklingsstörd sojakille på denna motsättning om du bortser från ditt hat som rör allt kring socialdemokraterna?
Citera
2021-12-09, 01:58
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Göm dig inte bakom Chang Frick. Han är inte din personliga assistent. Frick har påstått att pojkvännen gjort ett cover på en låt från pluton svea med än värre text som upphovsman dessutom.

Du verkar vara lite utvecklingsstörd, jag refererar till Chang Fricks scoop. Om du har problem med det får du ta det med din psykolog eller personlige assistent.

Citat:
Jag vill höra covern och få reda på hur trummisen är skyldig till texten!

Det är mycket man vill och du får väl kontakta Chang för mer info eller kanske nazist-Ida direkt.
Citera
2021-12-09, 02:16
Medlem
Blundettos avatar
Citat:
Du verkar vara lite utvecklingsstörd, jag refererar till Chang Fricks scoop. Om du har problem med det får du ta det med din psykolog eller personlige assistent.

Det är mycket man vill och du får väl kontakta Chang för mer info eller kanske nazist-Ida direkt.

Chang Fricks scoop som du tar som sanning verkar inte ha så många fler källor än en beskärd bild där en full 16-åring sitter på en diskbänk. Det verkar vara det som idiotkompaniet bygger hela fallet på.

Varför ska jag kontakta publicisten Chang Frick bara för att du är dum i huvudet?

Men jag tolkar det som att varken du eller Chang Frick riktigt kan förklara varför en trummis är ansvarig för en text. Men nazist, det är han om flickvännen är socialdemokrat för att det är synd om SD. Tänk på att lätta lite på offerkoftan så att du inte kvävs lilla kommunist/nazist gubben.
Citera
2021-12-09, 02:20
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Chang Fricks scoop som du tar som sanning verkar inte ha så många fler källor än en beskärd bild där en full 16-åring sitter på en diskbänk. Det verkar vara det som idiotkompaniet bygger hela fallet på.

Varför ska jag kontakta publicisten Chang Frick bara för att du är dum i huvudet?

Men jag tolkar det som att varken du eller Chang Frick riktigt kan förklara varför en trummis är ansvarig för en text. Men nazist, det är han om flickvännen är socialdemokrat för att det är synd om SD. Tänk på att lätta lite på offerkoftan så att du inte kvävs lilla kommunist/nazist gubben.

Chang har genom åren kommit med många stora scoop och alltid haft torrt på fötterna. Att det får dig att gråta floder får du hantera själv, jag är inte din psykolog.

Nazist-Idas mångåriga sambo skriver texter som hyllar Hitler för att han gasade judar, var och en får väl avgöra om de delar dessa värderingar eller inte.
Citera
2021-12-09, 02:26
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Citat:
Nazist-Idas mångåriga sambo skriver texter som hyllar Hitler för att han gasade judar, var och en får väl avgöra om de delar dessa värderingar eller inte.

Fram med låten då så vi får höra!

Innan du kan visa upp den är det ju bara snack och ingen verkstad.
Citera
2021-12-09, 02:27
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmurfSmurf
Fram med låten då så vi får höra!

Innan du kan visa upp den är det ju bara snack och ingen verkstad.

Du är förvirrad, det är inte mitt utan Chang Fricks scoop.
https://nyheteridag.se/sa-hyllade-civilministerns-sambo-adolf-hitler/
Citera
2021-12-09, 02:55
Medlem
Framtyrs avatar
Citat:
Har du någon gång skrivit samma sak när en SD-politiker har attackerats för gamla händelser?
Citat?

Vi vet bägge två svaret på den frågan.

Jag förstår att du försöker väcka någon liten tanke i hans huvud, jag tror dock det är lönlöst.
Citera
2021-12-09, 02:56
Medlem
Framtyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Om man välter gravstenar på en judisk kyrkogård iklädd SS-uniform är man automatiskt nazist enligt mig. Även om man är sosse.

Fan, jag är ingen riktig nazist då ju 😭
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in