Citat:
Ursprungligen postat av
revodneb
Nej jag är inte empatilös, jag känner empati för dem som går och dör i covid19, men jag känner mindre empati för dem som bölar för att de inte får gå på krogen, oavsett om folk dör.
Jag förstår att du inte bryr dig om sådana triviala ting som vetenskapen bara det passar din världsbild.
Får man fråga vad herrn tycker om vetenskapen att Gibraltar har hundra procent vaccade, och nu ställer in julen pga ökad smittspridning??
Du verkar tro på en "vetenskap" som inte är din vetenskap. Vetenskap är det du blir presenterad, av det du antar vara tillförlitliga källor.
Vi lever nu i en tid, där alla studier, "vetenskap", som går emot narrativet att massvavaccinering är den enda och riktiga lösningen på den har s.k. pandemin, de blir tystade och censurerade.
I riktig vetenskap, är ifrågasättandet av konklutioner och givna antagna sanningar, det som driver utvecklingen framåt. Det borde välkomnas.
Inte att tysta och fängsla de som börjar undra och ifrågasätta att jorden verkligen är platt eller att helvetet existerar.
Men det är det som händer alla forskare och läkare som ifrågasätter eller varnar om att dessa s.k. vaccininjektioner som påtvingas det arma folket kanske inte är en så bra idé.
Du är fast i illusionen. Du kan bryta dig fri och söka sanning, om du öppnar ditt sinne för att det mesta du trott och antagit hittils är fel. Lycka till i livet, och jag kan rekommendera att välja det röda pillret framför det blå.