2021-12-08, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Captainspiced
Och du bekräftar härmed att du sprider lögner.

Står inget om spionage. Inget om Företagsorgier, inget av det du påstod. Vad arbetskamrater gör på sin fritid har inte med företaget att göra.
Tillåt mig le som ni slår tillbaka. 😀
Hur Som helst. Detta har inget med mordet och göra
Det är den galna, missanpassade., gränslösa Lydia Barth som ställt till med detta
Alldeles själv avrättade hon brutalt sin partner!
Tur att dom männen som träffat henne innan klarat sig!
2021-12-08, 16:55
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Tillåt mig le som ni slår tillbaka. 😀
Hur Som helst. Detta har inget med mordet och göra
Det är den galna, missanpassade., gränslösa Lydia Barth som ställt till med detta
Alldeles själv avrättade hon brutalt sin partner!
Tur att dom männen som träffat henne innan klarat sig!

Ni? Är du paranoid nu också eller vad menar du med ni?

Så ditt ältande om lögner varenda dag har då noll relevans menar du?

Vi vet vid detta laget att hon sköt honom. Så det behöver du inte informera ngn om, tror faktiskt alla känner till det i tråden.

Men alla kanske inte känner till vad som föranledde till denna tragedi. Det du vill tysta ner.

Ja, det är väl bra att ingen skadats innan. Vad bra att du tar upp det, hur inget hänt innan. Hur rent hennes register är från brott. Bra gjort av dig.

Undrar om ngn gjort henne illa tidigare, och det finns ju dom som gjort det! Och det ska vi titta närmre på. Tack för att du belyste det.
2021-12-08, 16:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Loveangelie
Som info, Som du själv skriver.
Var står det att det skulle vara en företagsorgie? För du skriver att jag har sagt det.
Att en del av dom som varit med, arbetar på samma företag spelar väl mindre roll. Det innebär INTE att det är en företagsorgie.
Att du inte skäms över att dra in företaget på det sättet!
Det är du som dragit in företaget i skiten, allt för uppmärksamhet. Vilket några påpekat, läs själv vad du knåpat ihop innan du publicerar
2021-12-08, 17:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Captainspiced
Ni? Är du paranoid nu också eller vad menar du med ni?

Så ditt ältande om lögner varenda dag har då noll relevans menar du?

Vi vet vid detta laget att hon sköt honom. Så det behöver du inte informera ngn om, tror faktiskt alla känner till det i tråden.

Men alla kanske inte känner till vad som föranledde till denna tragedi. Det du vill tysta ner.

Ja, det är väl bra att ingen skadats innan. Vad bra att du tar upp det, hur inget hänt innan. Hur rent hennes register är från brott. Bra gjort av dig.

Undrar om ngn gjort henne illa tidigare, och det finns ju dom som gjort det! Och det ska vi titta närmre på. Tack för att du belyste det.
Är du verkligen säker på att ingen skadats innan? Att hennes brottsregister är "blankt" säger ingenting mer än att hon inte blivit lagförd inom de senaste 10 åren.
När det handlar om fysisk och psykisk misshandel utfört av en kvinna, mot en man/sambo/make är det väldig tabu att anmäla det eller ens snacka med polarna om det.
2021-12-08, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Är du verkligen säker på att ingen skadats innan? Att hennes brottsregister är "blankt" säger ingenting mer än att hon inte blivit lagförd inom de senaste 10 åren.
När det handlar om fysisk och psykisk misshandel utfört av en kvinna, mot en man/sambo/make är det väldig tabu att anmäla det eller ens snacka med polarna om det.

Det säger att hon aldrig tidigare skjutit någon
Att L i perioder var jobbig är väl klart, men hennes bra perioder verkar övervägt. Det mesta.
2021-12-08, 19:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Det säger att hon aldrig tidigare skjutit någon
Att L i perioder var jobbig är väl klart, men hennes bra perioder verkar övervägt. Det mesta.
Ingen jag känner har någonsin skjutit någon, vad det nu har med saken att göra.
Faktum är att hon kommit undan med mycket, för mycket.

Exakt hur kan du säga att hennes bra perioder har övervägt? Vad grundar du det på?
Hennes ex ex, har levt med henne längst, hans vittnesmål är värt att läsa och begrunda att han sannorlikt tonar ner Lidas galenskap, för annars så kan det bli problem med socialen , han har barn med henne och har tagit hennes äldsta barn till sitt hjärta. Fyra barn som inte valt Lida till mamma.
2021-12-08, 19:47
Medlem
Citat:
Ingen jag känner har någonsin skjutit någon, vad det nu har med saken att göra.
Faktum är att hon kommit undan med mycket, för mycket.

Exakt hur kan du säga att hennes bra perioder har övervägt? Vad grundar du det på?
Hennes ex ex, har levt med henne längst, hans vittnesmål är värt att läsa och begrunda att han sannorlikt tonar ner Lidas galenskap, för annars så kan det bli problem med socialen , han har barn med henne och har tagit hennes äldsta barn till sitt hjärta. Fyra barn som inte valt Lida till mamma.

Apropå, vad grundar du allt på som du slänger ur dig?
Lydia har alltid haft full vårdnad över de två äldsta barnen och delad vårdnad med K om de två yngsta. Att de två äldsta skulle bo hos K fr 1/4 var sanktionerat av soc. Samtliga barn har varit med hos E ett antal ggr.
Senast redigerad av Remark 2021-12-08 kl. 19:53.
2021-12-08, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Becksson
Gansk anaturligt då att er "relation" dig ut, när du var på resa och om ni inte höll kontakten under tiden.
Som yngstabarnsamma skrev, så togs allt bort om E en v efter mordet. Fanns inget att läsa om om honom, det vet jag, för folk här försökte ta reda på vem han var. Husförsäljningen var borta redan dagen efter mordet.

Allt är tragiskt

Ja, det säger en hel del om din okunskap om hur nätet fungerar. Man kan alltid få reda på saker, det finns fler sidor än google så att du vet.
Det fanns och finns info, om man vet vart man ska leta.
Och jag har sagt det innan, jag kom hem lite drygt 3 veckor efter denna händelse.
2021-12-09, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Hoppas Lydia själv och hennes anhöriga och Emils anhöriga, personalen på Emils förra jobb. mår bra av din iver att gräva i andra människors liv och hänga ut dom på nätet.

Jag har ingen anledning att tysta ner något. Jag tycker bara det ni (du och ängelen) håller på med är fruktansvärt osmakligt

Helt plötsligt vill du att vi ska bli tysta, trots att ni hela tiden kräver svar av en.
Det är snarare ni som smutskastat och haft dig.
Jag kommer aldrig vara tyst, alltid säga sanningen om vad jag varit med om. Varför skulle jag inte vara ärlig?
2021-12-09, 10:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Loveangelie
Helt plötsligt vill du att vi ska bli tysta, trots att ni hela tiden kräver svar av en.
Det är snarare ni som smutskastat och haft dig.
Jag kommer aldrig vara tyst, alltid säga sanningen om vad jag varit med om. Varför skulle jag inte vara ärlig?
Du har ingenting som bekräftar att du ens träffat Emil i verkligheten.
Ditt tramsande stämmer inte.
Skulle du varit del av Emils liv, hade du blivit kallad till riktigt förhör, med tanke på att de tömt mobiltelefonerna, inser du inte att din historia, som dessutom förändrats under tid, är avslöjad?
2021-12-09, 11:25
Medlem
Citat:
Du har ingenting som bekräftar att du ens träffat Emil i verkligheten.
Ditt tramsande stämmer inte.
Skulle du varit del av Emils liv, hade du blivit kallad till riktigt förhör, med tanke på att de tömt mobiltelefonerna, inser du inte att din historia, som dessutom förändrats under tid, är avslöjad?

Okej, vad är det som inte stämmer, vad har jag ändrat?
Jag har inte ändrat något, jag har bara inte berättat allt. Varför skulle jag göra det här inne när man ändå hela tiden blir kallad för lögnare m.m.
Du har noll koll, ta inte ut det på mig!
2021-12-09, 12:12
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Är det någon här som inte är spydig, som har någon teori om hur Hovrätten kan komma att agera i ett sådant här fall, där fuppen är så tunn?

Eller vad försvaret kan tänkas att göra, om de ex har rätt att kräva att fup/utredning görs om?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in