2021-12-08, 14:25
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Adress och namn kommer upp första gången här i tråden den 19 juni 2021 kl 02.45, inlägg nr 19:

(kopierat)

"2021-06-19, 02:45
QlimaXz
Medlem
Reg: Mar 2019
Nummer 22 stämmer. Bor själv i närheten och har sätt det mesta. Vet dock inte om det är E*il Fre*dl*ng som gått bort än. Känner hela den släkten så lär få reda på det imorgon."

Troligen senare samma dag går det att googla och denna tråd kommer upp. Det går ju att googla på bara adressen, också. Så Loveangie har högst sannolikt rätt i att hon googlade!

Skatteverk etc kan inte ta bort allt från nätet!

Citat:
Bara för att du och dina anhägare ibland, när ni vill, läser bokstavligt, så betyder inte det att det gått till exakt precis så!

Varför ska jag, och andra här exakt, ner till varje bokstav, förklarar för er????

Yngrebarnsmamma påstod att det INTE GICK ATT GOOGLA FRAM VAD SOM HÄNT förren efter en ca 3 veckor, jag har bara BEVISAT att det visst gick att googla fram en identitet, i helt vanlig Flashbackandaordning!!!!

Ca 4 TIMMAR efter händelsen gick det faktiskt att googla.

Så du menar att nicket Quizbit hade fel?????

Eller vart vill du komma med din kritik av mig och mina inlägg, vad är SYFTET?

Lägg ner, det behövs inga fler huggormar i denna otrevliga tråd!

som sagt så var det INTE påståendet om att det går/går inte att googla sig till saker jag påpekade på utan att "hen" hade googlat fram denna tråd genom E:s NAMN vilket du påstod "hen" högst sannolikt hade rätt i..
Får man inte rätta dig utan att det ska tas som kritik?
2021-12-08, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Captainspiced
Jag föreslår att du Vemgalen genast lägger fram bevis då för att detta inte är sant. Detta är nämligen ngt som de flesta redan känner till.
Istället fortsätter du i inlägg efter inlägg att anklaga andra för att vara lögnare och så frågar du, var du har snackat skit?

Antingen så får du hosta fram bevis för att detta är lögn. Eller så låter du folk få berätta ifred. Sanningen kommer ut om du så vill eller ej.

Det är väl upp till ängelen att bevisa att hon inte ljuger. Det är ju många här som inte tror på henne. Det verkar bara vara du och ängelen som vet allt om Emils sk. skumma förehavanden
Tror du att alla sensationer hon sprider om Emil har med att Lydia s avrättning och göra?
Och vad är det som ska komma fram? Mer lögner om en mördad man eller?
Senast redigerad av Vemdalen62 2021-12-08 kl. 14:28.
2021-12-08, 14:28
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loveangelie
Klart att namnet kom upp när jag kom hem. Exempelvis från begravningssidan.
Alltså vet ni inte alls hur nätet fungerar eller?

Nu var det ju inte dig jag citerade o förklarade att det INTE gick att googla sig hit till
denna tråd genom ett namn maskat med *
....
2021-12-08, 14:39
Medlem
Citat:
Jo du snackar skit om mig när du kallar mig för en lögnare!

Om jag frågar såhär då så kanske du förstår.....
Tror du att alla allvarliga beskyllningar du kommer med om Emil har direkt koppling eller är relevant till ett logiskt motiv, till Lydias brutala avrättning av honom?
2021-12-08, 14:43
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
som sagt så var det INTE påståendet om att det går/går inte att googla sig till saker jag påpekade på utan att "hen" hade googlat fram denna tråd genom E:s NAMN vilket du påstod "hen" högst sannolikt hade rätt i..
Får man inte rätta dig utan att det ska tas som kritik?

Det har inget med att "rätta" eller "kritik" att göra, det har att göra med att tråden ska FLYTA!

Ni gör hela tiden en jättestor höna av en pytteliten fjäder. Nästan hela Sverige förstår vad som menas, utom ni, en liten klick i Bålsta

Jag orkar inte förklara på dagisnivå åt er, längre, så svara inte på mina kommentarer/inlägg, speciellt inte om de är svar/kommentarer till andra skribenter!
2021-12-08, 14:47
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Det är väl upp till ängelen att bevisa att hon inte ljuger. Det är ju många här som inte tror på henne. Det verkar bara vara du och ängelen som vet allt om Emils sk. skumma förehavanden
Tror du att alla sensationer hon sprider om Emil har med att Lydia s avrättning och göra?
Och vad är det som ska komma fram? Mer lögner om en mördad man eller?

Nej, nu får du lägga fram bevis för alla anklagelser. Du håller dagligen på. När man än tittar in här så ser man ditt namn med ditt eviga tugg om att andra ljuger så fort de säger ngt negativt om Emil.

Ta du istället t.ex kontakt med jurister på Bellmans. Kanske berättar dom ngt för dig, mest troligt är att de inser att du är besatt av att sanningen inte ska komma ut och gå slänger luren i örat på dig!

Var skrev hon att det var företagsorgier? Det är ju du som skriver det. Du drar ner företaget. Vad privata individer gör privat, har ej med företaget att göra?!
Företsgsspionage skriver du? Du hittar på varenda dag nya lögner. Det blir inte ett spionage för att ngn i detta fall, Emil avslöjar en "affärsmetod"som han inte tyckte om!

Sluta nu sprida falska rykten.
Och tro mig, det är många fler som tror och som VET fakta.
2021-12-08, 14:51
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Det har inget med att "rätta" eller "kritik" att göra, det har att göra med att tråden ska FLYTA!

Ni gör hela tiden en jättestor höna av en pytteliten fjäder. Nästan hela Sverige förstår vad som menas, utom ni, en liten klick i Bålsta

Jag orkar inte förklara på dagisnivå åt er, längre, så svara inte på mina kommentarer/inlägg, speciellt inte om de är svar/kommentarer till andra skribenter!

Fast nu rättades ju ett påstående du hade fel i. Då blir det ju en trådsanning och det är ok alltså?
men varsågod att redigera ditt inlägg jag citerade och ta bort "Så Loveangie har högst sannolikt rätt i att hon googlade"
Så fort du blir tillsagd eller tillrättavisad kommer påhoppen. Så himla tråkigt..
2021-12-08, 14:57
Moderator
OYs avatar
Lägg ner tjafset som inte har med brottet att göra och som inte leder diskussionen om detsamma vidare. Har ni synpunkter på varandra så ta det via pm.

/Mod
2021-12-08, 15:30
Medlem
Citat:
Hej.

Någon riktigt oförskämd person här inne kallade mig för en "lydiariddare". Det är jag verkligen inte, hatar ju henne då hon mördat Emil. Tycker det är vidrigt att bli kallad det, när jag inte ens har gjort något mer än att berättat att Emil och jag var tillsammans.
Inte för att någon har med det att göra, men jag har aldrig sagt på vilket sätt vi var tillsammans.
Ja, vi började som "kk", men sen utvecklades detta långsamt till något mer.
Vissa tycks ha problem med det, synd om dom då, för jag bryr mig inte om det.
Jag har visst varit i kontakt med polisen, men INTE förhörd om man säger så.
Jo, jag har varit i hans hus. Som info då bara, det är många av hans arbetskollegor som har varit i det huset då det vid flertalet tillfällen varit orgier där.
, nu är det ute varje fall, även om väldigt många redan vet om detta.

Citat:
Ursprungligen postat av Captainspiced
Nej, nu får du lägga fram bevis för alla anklagelser. Du håller dagligen på. När man än tittar in här så ser man ditt namn med ditt eviga tugg om att andra ljuger så fort de säger ngt negativt om Emil.

Ta du istället t.ex kontakt med jurister på Bellmans. Kanske berättar dom ngt för dig, mest troligt är att de inser att du är besatt av att sanningen inte ska komma ut och gå slänger luren i örat på dig!

Var skrev hon att det var företagsorgier? Det är ju du som skriver det. Du drar ner företaget. Vad privata individer gör privat, har ej med företaget att göra?!
Företsgsspionage skriver du? Du hittar på varenda dag nya lögner. Det blir inte ett spionage för att ngn i detta fall, Emil avslöjar en "affärsmetod"som han inte tyckte om!

Sluta nu sprida falska rykten.
Och tro mig, det är många fler som tror och som VET fakta.
Bara som info!!
2021-12-08, 15:55
Medlem
Citat:
Bara som info!!

Som info, Som du själv skriver.
Var står det att det skulle vara en företagsorgie? För du skriver att jag har sagt det.
Att en del av dom som varit med, arbetar på samma företag spelar väl mindre roll. Det innebär INTE att det är en företagsorgie.
Att du inte skäms över att dra in företaget på det sättet!
2021-12-08, 15:56
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Bara som info!!
Och du bekräftar härmed att du sprider lögner.

Står inget om spionage. Inget om Företagsorgier, inget av det du påstod. Vad arbetskamrater gör på sin fritid har inte med företaget att göra.
2021-12-08, 16:26
Medlem
Citat:
Lite mer än en vanlig kk relation hade vi ja. Och ja, han har ju uppenbarligen inte varit helt ärlig mot mig, det har jag förstått.
Jag har dock inte fantiserat som du tycks tro.
Nej, inget spontant besök, jag ringde alltid innan då jag inte bor granne precis.

Gansk anaturligt då att er "relation" dig ut, när du var på resa och om ni inte höll kontakten under tiden.
Som yngstabarnsamma skrev, så togs allt bort om E en v efter mordet. Fanns inget att läsa om om honom, det vet jag, för folk här försökte ta reda på vem han var. Husförsäljningen var borta redan dagen efter mordet.

Allt är tragiskt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in