Citat:
Adress och namn kommer upp första gången här i tråden den 19 juni 2021 kl 02.45, inlägg nr 19:
(kopierat)
"2021-06-19, 02:45
QlimaXz
Medlem
Reg: Mar 2019
Nummer 22 stämmer. Bor själv i närheten och har sätt det mesta. Vet dock inte om det är E*il Fre*dl*ng som gått bort än. Känner hela den släkten så lär få reda på det imorgon."
Troligen senare samma dag går det att googla och denna tråd kommer upp. Det går ju att googla på bara adressen, också. Så Loveangie har högst sannolikt rätt i att hon googlade!
Skatteverk etc kan inte ta bort allt från nätet!
(kopierat)
"2021-06-19, 02:45
QlimaXz
Medlem
Reg: Mar 2019
Nummer 22 stämmer. Bor själv i närheten och har sätt det mesta. Vet dock inte om det är E*il Fre*dl*ng som gått bort än. Känner hela den släkten så lär få reda på det imorgon."
Troligen senare samma dag går det att googla och denna tråd kommer upp. Det går ju att googla på bara adressen, också. Så Loveangie har högst sannolikt rätt i att hon googlade!
Skatteverk etc kan inte ta bort allt från nätet!
Citat:
Bara för att du och dina anhägare ibland, när ni vill, läser bokstavligt, så betyder inte det att det gått till exakt precis så!
Varför ska jag, och andra här exakt, ner till varje bokstav, förklarar för er????
Yngrebarnsmamma påstod att det INTE GICK ATT GOOGLA FRAM VAD SOM HÄNT förren efter en ca 3 veckor, jag har bara BEVISAT att det visst gick att googla fram en identitet, i helt vanlig Flashbackandaordning!!!!
Ca 4 TIMMAR efter händelsen gick det faktiskt att googla.
Så du menar att nicket Quizbit hade fel?????
Eller vart vill du komma med din kritik av mig och mina inlägg, vad är SYFTET?
Lägg ner, det behövs inga fler huggormar i denna otrevliga tråd!
Varför ska jag, och andra här exakt, ner till varje bokstav, förklarar för er????
Yngrebarnsmamma påstod att det INTE GICK ATT GOOGLA FRAM VAD SOM HÄNT förren efter en ca 3 veckor, jag har bara BEVISAT att det visst gick att googla fram en identitet, i helt vanlig Flashbackandaordning!!!!
Ca 4 TIMMAR efter händelsen gick det faktiskt att googla.
Så du menar att nicket Quizbit hade fel?????
Eller vart vill du komma med din kritik av mig och mina inlägg, vad är SYFTET?
Lägg ner, det behövs inga fler huggormar i denna otrevliga tråd!
som sagt så var det INTE påståendet om att det går/går inte att googla sig till saker jag påpekade på utan att "hen" hade googlat fram denna tråd genom E:s NAMN vilket du påstod "hen" högst sannolikt hade rätt i..
Får man inte rätta dig utan att det ska tas som kritik?