Kissie är inte någon dum blondin ändå, hon träffar mitt i prick när hon definierar en feminist.
Hon får en gratisresa av "män", men när hon anlände så fick hon veta att männen förväntade sig någonting i utbyte mot resan! Nej fy sjutton! Visst är hon feminist, på sitt sätt. Får hon gratis saker (alltså små saker, som t.ex. en sponsoraffär värd 100,000:- eller en resa helt utan kostnad) så ska hon ju inte behöva göra något i utbyte!
Vi alla vet ju att hon låg med dom män som hon ansåg "förtjäna henne", d.v.s. dom som gav henne pengar, fördelar eller dom som var snygga. Kvinnlig som hon är så försöker hon nu suga ut det sista som finns. Hon vill ha kakan och äta den också.
Jag har egentligen ingenting mot Kissie, men vissa grejer är bara så genomskinliga
Nej Kissie, om någon köper en resa till dig så ska du inte känna tvång att betala i natura,
men, vilka sorts män betalar en resa till en random brud som dessutom är mer plastikopererad och "beauty"-inriktad än vilken hora som helst?
Om du beter dig som en hora så förtjänar du inte att behandlas som en hora. Jag är mer "för jämställdhet" än du någonsin kommer bli, och det är för att kvinnor är mina Gudar och dom kvinnor som är beroende av mig ser i sin tur mig som en Gud. Jag älskar det systemet och önskar att det finns kvar för evigt.
Det som du gör är dock att lägga ut nakenbilder (alternativt slampiga underklädesbilder) överallt på nätet, plastikopererar läpparna till "blowjobläppar" som en "stereotypisk kåt kille" bara kan drömma om, du opererar brösten och röven för att se "perfekta" ut. Vet du vilka sorters människor som gör exakt så? Just det, personer som av vissa imbiciller kallas för "horor" i nedsättande mening.
Männen som köpt din resa kunde med pengarna dom gav dig köpt vilken eskort som helst.
Vad i hela helvete ska ett par (rika?) snubbar ha DIG till?
Du är säkert en jättecool tjej, jag tror det till 100%! Men tänkte du att dessa (rika?) snubbar ville ha en uppdatering om Sephoras senaste kollektion mitt i diskussionen om aktier & snygga bitches, eller kan det möjligtvis ha varit så att dom överskattade din intelligens och utgick från att du fattade vad det var frågan om?
Åh jag blir så matt