2018-11-06, 16:32
Medlem
luddesbros avatar
Ja om man inte fattar att det inte finns någonting som är gratis så kan man råka illa ut. Det borde ingå i barnuppfostran att lära ut.
Citera
2018-11-06, 20:20
Bannlyst
Kissie är inte någon dum blondin ändå, hon träffar mitt i prick när hon definierar en feminist.

Hon får en gratisresa av "män", men när hon anlände så fick hon veta att männen förväntade sig någonting i utbyte mot resan! Nej fy sjutton! Visst är hon feminist, på sitt sätt. Får hon gratis saker (alltså små saker, som t.ex. en sponsoraffär värd 100,000:- eller en resa helt utan kostnad) så ska hon ju inte behöva göra något i utbyte!

Vi alla vet ju att hon låg med dom män som hon ansåg "förtjäna henne", d.v.s. dom som gav henne pengar, fördelar eller dom som var snygga. Kvinnlig som hon är så försöker hon nu suga ut det sista som finns. Hon vill ha kakan och äta den också.

Jag har egentligen ingenting mot Kissie, men vissa grejer är bara så genomskinliga

Nej Kissie, om någon köper en resa till dig så ska du inte känna tvång att betala i natura, men, vilka sorts män betalar en resa till en random brud som dessutom är mer plastikopererad och "beauty"-inriktad än vilken hora som helst?

Om du beter dig som en hora så förtjänar du inte att behandlas som en hora. Jag är mer "för jämställdhet" än du någonsin kommer bli, och det är för att kvinnor är mina Gudar och dom kvinnor som är beroende av mig ser i sin tur mig som en Gud. Jag älskar det systemet och önskar att det finns kvar för evigt.

Det som du gör är dock att lägga ut nakenbilder (alternativt slampiga underklädesbilder) överallt på nätet, plastikopererar läpparna till "blowjobläppar" som en "stereotypisk kåt kille" bara kan drömma om, du opererar brösten och röven för att se "perfekta" ut. Vet du vilka sorters människor som gör exakt så? Just det, personer som av vissa imbiciller kallas för "horor" i nedsättande mening.

Männen som köpt din resa kunde med pengarna dom gav dig köpt vilken eskort som helst. Vad i hela helvete ska ett par (rika?) snubbar ha DIG till?

Du är säkert en jättecool tjej, jag tror det till 100%! Men tänkte du att dessa (rika?) snubbar ville ha en uppdatering om Sephoras senaste kollektion mitt i diskussionen om aktier & snygga bitches, eller kan det möjligtvis ha varit så att dom överskattade din intelligens och utgick från att du fattade vad det var frågan om?

Åh jag blir så matt
Citera
2019-05-05, 12:56
Medlem
https://stoppapressarna.se/svenskabl...n-superprodukt

"För 2 dagar sedan lanserade Kissie sin produkt Collagen drink som hon skriver är en superprodukt. Men alla hennes läsare är inte imponerade och en del ger kritik för att hon använder sig av gris i sina produkter.

Bland beskrivningen så står det att dom använt kollagen typ2 från gris, en anser att hon borde skriva ut detta i sitt inlägg då många är vegetarianer och veganer. Det är flera som kommenterat att dom väljer bort produkten just för att den har gris i sig, men hon får även kritik för att det inte finns något som bevisar att hennes produkt faktiskt funkar."
Citera
2019-05-05, 16:30
Citat:
Ursprungligen postat av inuit11
https://stoppapressarna.se/svenskabl...n-superprodukt

"För 2 dagar sedan lanserade Kissie sin produkt Collagen drink som hon skriver är en superprodukt. Men alla hennes läsare är inte imponerade och en del ger kritik för att hon använder sig av gris i sina produkter.

Bland beskrivningen så står det att dom använt kollagen typ2 från gris, en anser att hon borde skriva ut detta i sitt inlägg då många är vegetarianer och veganer. Det är flera som kommenterat att dom väljer bort produkten just för att den har gris i sig, men hon får även kritik för att det inte finns något som bevisar att hennes produkt faktiskt funkar."

Dessutom är hon för skatt på kött, just för att hon knappt äter kött själv. Varför har hon då ett animaliskt ämne i sin produkt?
Citera
2020-05-28, 09:33
Medlem
Aldrig varit med om nån som ser så vidrig ut utan smink hur är det möjligt med så stor skillnad med eller utan
Citera
2020-05-28, 10:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BrunAnal
Aldrig varit med om nån som ser så vidrig ut utan smink hur är det möjligt med så stor skillnad med eller utan

Jag har också tänkt på det, skillnaden är brutal, men så är ju hela hon ombyggd också med plastik.
Citera
2020-05-28, 12:08
Medlem
ja hon ser ut som ett felknullat mongo utan smink. riktigt vidrig. inte för att hon är snygg med smink men utan smink fyfaan säger jag bara.
Citera
2020-05-28, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Analkudde
ja hon ser ut som ett felknullat mongo utan smink. riktigt vidrig. inte för att hon är snygg med smink men utan smink fyfaan säger jag bara.

Hur pallar hennes kille se ett sånt mongo på morgonen svårt att äta frukost med en mullvad framför sig.
Citera
2020-05-30, 10:34
Medlem
KarlSchwartzs avatar
Citat:
Hur pallar hennes kille se ett sånt mongo på morgonen svårt att äta frukost med en mullvad framför sig.

Ja alltså stackars karl. Hur och varför står han ut med en sån ful brud?
Citera
2020-07-09, 15:34
Medlem
Alexandra Nilsson slår tillbaka mot kroppshetsen i sociala medier - vill visa verkligheten bakom det ytliga.
Nu hyllas influencern för en bildserie hon lagt upp på Instagram.

https://www.expressen.se/noje/alexan...r-sitt-inlagg/
Citera
2021-10-06, 00:39
Någon har tydligen köpt Kissies gamla bröstimplantat för 90 000 kr. Undrar vad köparen ska göra med dom. Tuttknulla?
Citera
2021-10-06, 00:48
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av KarlSchwartz
Ja alltså stackars karl. Hur och varför står han ut med en sån ful brud?

Men alltså han är ju ingen skönhet heller. Båda är starka 1r som hittat varandra så på det sättet är det ju bra.

Sen hennes falska fasad om instagram va reality som hon snappat upp av riktiga influensers i USA borde hon skämmas över. Jag kommenterade nåt om det på hennes Tiktok (obs följer inte henne, hon bara dök upp i flödet) men hon blockerade mig direkt vilket var väntat. Jag var lite väl hård men ville samtidigt testa henne för att se hur stark och självsäker hon var men icke.

Tycker bara det är så tragiskt vilka dessa influensers är, saknar själ och substans helt och folk och deras barn följer dom och ser upp till dom. Vilken framtid…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in