Citat:
Ursprungligen postat av
Loveangelie
Ja det finns inget att utveckla. Jag försökte nå honom, men han svarade inte. Och jag visste att han hade fler mobiltelefoner.
Men din story stämmer lite dåligt med vad Emil berättade. Enligt honom så låg du med Per efter att Emil slutade på B, att du var hos honom från lör-sön. Emil ringde mig på måndagen liksom. Och då är vi i mars-april.
Han berättade då att du hade legat med Per, hans förra chef. En som hans "kusin Lydia" hade träffat under hösten dessutom.
Nej jag kände inget i luften när jag träffade Lydia förstå gången. Varför skulle jag göra det?
Hur skulle jag kunna veta att "han köpt bil och mc" till Lydia, när han själv stod som ägare till dessa?
Jag var heller inte borta från honom i 7 veckor. Har redan sagt att jag var utomlands på jobb i en månad. Ja jag trodde alla förstod då att jag åkte ungefär en vecka innan detta hände. 7 veckor, kan du räkna över huvud taget.
Angående Emils läckande av företagshemligheter, så känner säkert jurister på B till detta.
Jag tror att mer sanning kommer att komma ut, kanske även från Emils fd arbetskollegor på B när det gäller de andra "aktiviteter", och kanske även hur han jobbade innan han fick lämna.
Fler mobiltelefoner? Hur många då? Googlade du honom? Hittade du några fler?
Hm, låter ännu en gång som att du fått andra hands info.
För att rätta dig ännu en gång så var detta söndag den 17 januari. Inte en lördag till söndag
Alltså den 18 januari fick Emil reda på detta.
Och nej, Emil jobbade fortfarande där då.
Det är mer invecklat än det du skriver och detta har inte med saken att göra egentligen.
Men vill ännu en gång påvisa att du inte kommer med sanningen.