2021-12-06, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EmmeLee
Det yngrebarns mamma berättat har stämt med verkligheten.
Det ängeln påstår är mest troligt lögner.
Då denna relation annars hade kunnat påvisa motiv för Lida att avrätta Emil. Men eftersom inget funnits i hans mob eller ängeln ens själv trätt fram till polisen- vilket vilken normalt funtad människa direkt hade gjort om man haft en relation med människa som blir avrättad.

Så du jämnför äpplen med lök här

Kan du sluta ljuga? Jag har redan berättat här inne att jag var utomlands på jobb när detta inträffade.
Varken jag eller (vad jag förstod) Lydia är svartsjuka av oss, så vad har du då motivet? Och jag har hört av mig till polisen, men jag har fortfarande inget av värde, just eftersom jag ej var hemma i Sverige den kvällen. Vad är det du inte förstår med det?
2021-12-06, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
kan det bero på att hon signerade med sitt namn kanske?
Du kan ju sända henne ett mess på facebook om du vill.. Kanske "loveanglen" med borde skriva sitt riktiga namn för trovärdighetens skull ^^
Nån annan borde ju dessutom veta att han spred företagshemligheter om det stämde... Även så borde någon veta om ängeln som partner om dom träffats så mycket även på lunch. Men ingen verkar veta om nåt som hon skrivit om. Ingen annan har heller bekräftat att han hade ett hett humör/väldigt svartsjuk och kontrollerande som ängelen påstår.
2021-12-06, 15:55
Medlem
[quote=Loveangelie|78221837]
Citat:
Ursprungligen postat av Yngrebarnsmamma

Ja vi har uppenbarligen sett 2 olika sidor av Emil, för jag har sett en sida som visade att han inte var konflikträdd precis.
Och som du medger själv, om han gått undan, så kan du inte ha hört något bråk heller.

Har inte heller sagt att jag uppfattat något bråk?
2021-12-06, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loveangelie
Ja vi träffades ofta. Både hos mig, men även hos honom och även ute på lunch exempelvis.
Som jag sagt innan, så var Lydia i lägenheten, i Uppsala, med sina barn m.m. Så vi hade gott om "egentid" , vilket jag så här i efterhand också kan se är orsaken till att jag bevisligen trodde på Emil när han så att Lydia var en kusin.
Varför vet ingen om dig då? Nån borde väl sett dig/veta om dig med Emil om detta stämde.
2021-12-06, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Varför vet ingen om dig då? Nån borde väl sett dig/veta om dig med Emil om detta stämde.

Hur ska jag kunna veta om någon skulle ha sett mig. Jag bryr mig inte om det heller. När jag var hos Emil så ställde jag mig inte utanför och skrek till alla "Nu är jag här".
Det är inte mitt problem liksom.
2021-12-06, 17:03
Avslutad
Citat:
Hur ska jag kunna veta om någon skulle ha sett mig. Jag bryr mig inte om det heller. När jag var hos Emil så ställde jag mig inte utanför och skrek till alla "Nu är jag här".
Det är inte mitt problem liksom.
När och hur fick du reda på vad som hänt Emil?
2021-12-06, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
När och hur fick du reda på vad som hänt Emil?

Ca 3 veckor efter, när jag kom hem till Sverige igen. Han svarade inte på mobilen, så när jag försökte hitta ett annat nummer till honom, så fick jag reda på det, samt från en vän till mig.
2021-12-06, 19:30
Avslutad
Citat:
Ca 3 veckor efter, när jag kom hem till Sverige igen. Han svarade inte på mobilen, så när jag försökte hitta ett annat nummer till honom, så fick jag reda på det, samt från en vän till mig.
Ok, när träffade du Lida första gången? Kändes det inte i luften att de hade någonting ihop? Vem presenterade han dig som?
2021-12-06, 22:16
Medlem
Citat:

Kan du utveckla " så när jag försökte hitta ett annat nummer till honom"?
2021-12-06, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yngrebarnsmamma
Kan du utveckla " så när jag försökte hitta ett annat nummer till honom"?

Ingen idé att dra ut nåt mer från trollängeln
Hade hen rent mjöl i påsen - efter alla dem anklagelser hen kommit med om Emil - allt från företagsspionage till gruppsex/orgier och otrohet.
Samt umgåtts med kusin brölhäxan och trott att det är Emils kusin- som han köpt både bil och mc till samt sover i samma säng som.
Man måste ju vara mer än bara ”lite bakom” om man inte fattade.
Så det är uppenbart att detta är en påhittad relation/smutskastnings kampanj

Jag fick reda på att Emil blivit mördad , före kl 9 dagen efter. Så vadå - 3 v efter.
Inte klokt nånstans år 2021
Man slutar inte höras bara för man är utomlands - men hen kanske vistades i en liten by långt ute i vildmarken flera v- där man varken hade täckning eller wi-fi
Bara rök signaler
2021-12-06, 23:40
Medlem
Citat:
Kan du sluta ljuga? Jag har redan berättat här inne att jag var utomlands på jobb när detta inträffade.
Varken jag eller (vad jag förstod) Lydia är svartsjuka av oss, så vad har du då motivet? Och jag har hört av mig till polisen, men jag har fortfarande inget av värde, just eftersom jag ej var hemma i Sverige den kvällen. Vad är det du inte förstår med det?

För en åklagare är all sanning viktig
Och motiv kan ligga där i -
Det avgör väl inte du ? Så varför har du inte för Emils barns skull tex - gett polisen bevis för eran relation så dem får pröva motivbiten.
Det osar katt här - kan man lugnt säga
2021-12-07, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EmmeLee
För en åklagare är all sanning viktig
Och motiv kan ligga där i -
Det avgör väl inte du ? Så varför har du inte för Emils barns skull tex - gett polisen bevis för eran relation så dem får pröva motivbiten.
Det osar katt här - kan man lugnt säga

Hon uppger att hon kontaktat polis. Polisen förhör och tar in de uppgifter dom anser relevanta för brottet.
Om polis och åklagare anser informationen ointressant hamnar den i sk slasken.

Vänd dig till polis eller åklagare!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in