Citat:
Kontot 'Yngrebarnsmamma" ger åtminstone mig ett mycket helgjutet intryck och jag beklagar den förlust hon och barnen gjort iom att Lydia Barth brutalt, hänsynslöst och med berått mod mördade Emil.Nån annan borde ju dessutom veta att han spred företagshemligheter om det stämde... Även så borde någon veta om ängeln som partner om dom träffats så mycket även på lunch. Men ingen verkar veta om nåt som hon skrivit om. Ingen annan har heller bekräftat att han hade ett hett humör/väldigt svartsjuk och kontrollerande som ängelen påstår.
För det förtjänar Lydia Barth livstids fängelse! Om Svea HR väljer att ge henne ett annat straff än livstid, är det att beklaga för om någon förtjänar ett livstidsstraff, så är det Lydia Barth, inte tu tal om den saken!
Den afghanske knivskäraren i Vimmerby dömdes nyligen till livstids fängelse och där dog ingen människa. Det var ett vansinnesdåd, fast utan dödsoffer, här talar vi om ett medvetet val att mörda.
Lydia Barth ville se Emil död för att han valde att vilja bli av med henne ur sitt liv och ur sitt hus. Hon sköt för att döda; eller om jag skall vara "snäll" mot Lydia Barth kan jag konstatera att om hon inte ville (= hade uppsåtet att) mörda Emil, så var hon i alla fall likgiltig inför möjligheten att han kunde dö av hagelskottet i bröstet på kort avstånd.
Jag ämnar inte spekulera i vem eller vad som kan dölja sig bakom nicket "Kärleksängeln".
Jag kan däremot konstatera att jag ännu inte fått svar på min enkla fråga gällande vilka problem det kontot hade med att kunna ta sig in på Flashback, något som h*n skrivit om mer än en gång.
Orsaken till att det kontot skulle ha dröjt så länge med att komma in här i diskussionen, skylldes på att h*n inte lyckades öppna ett konto här. Ett barn i nedersta tonåren, skulle inte ha några problem med att regga ett konto må sen vara att här gäller en 18-årsgräns.
Men "Kärleksängeln" gick bet..
Jag har en vanlig bil, som jag har köpt själv. ???