Citat:
Ursprungligen postat av
misterunited
Du har facit? Ge detta 6 månader och vaccinbeviset är borta, det är svårt att backa nu utan få oss fotfolk att tvivla mer på makten. Hysteriskt detta. Nu blir det restriktioner och ännu mer restriktioner, perfekt timing när Pfizer och Astra börjat prata om att man ska ta fram uppdaterade vaccin. Blir de ovaccinerade mer intresserade av att ta detta som existerar nu eller vänta?
Helt bisarr värld vi lever i just nu.
Dom kan dra åt helvete med sina vaccin. Ju mer dom pressar och utmålar ovaccinerade som värdelösa människor, desto mer anti blir folk.
Finns hur mycket data som helst som visar på hur dessa vaccin läcker och skapar än fler mutationer hos asymptomatiska som är vaccinerade.
Det är som du säger - man har gått all-in och satsat allt på det här. Det går inte att backa nu.
Sen, med historien som vittnesmål, ställer jag mig förundrad över alla människor som förespråkar vaccintvång och vaccinpass överallt. Solidarisk via tvång, med andra ord?
Vart har jag hört det nu igen...
Tror många av dessa är feminiserade män, hens, rabiata feminister och ostabila individer. Ivrigt påhejad av köpta forskare och politiker gör de allt för att känna en falsk bekräftelse av att vara viktiga och betyda något.
Ni hade passat bra ihop med bolsjevikarna.
Historien visar ju vinnarens version. Förhoppningsvis kommer den här vaccin skandalen (som det är) komma fram och erkännas som de värsta experiment utfört på mänskligheten.
Sen kan man knäppa en bira och kolla på rättegångarna från Haag.. Man kan drömma iallafall.