2021-12-06, 08:05
Medlem
Kanske Jasmin? Både en disney prinsessa och en blomma. Eller kanske är för "basic" för henne.

Hon har sagt att hon gillar namnet Rosa. Kanske Rosie? Mer amerikansk och "gulligt".

Spännande att se vad det blir.
Citera
2021-12-06, 13:08
Medlem
Jag börjar tror på Engla. Det passar ihop med de andra namnen.

En som tindrar, en juvel och en ängel.
Citera
2021-12-06, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiuj
Jag börjar tror på Engla. Det passar ihop med de andra namnen.

En som tindrar, en juvel och en ängel.

Engla är ändå fint tycker jag haha. Lite guilty pleasure
Citera
2021-12-06, 14:51
Medlem
Klittra är nog namnet hon bär på i hemlighet skulle jag gissa på
Citera
2021-12-06, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StekplankAmbros
Hur kan pojkvännen vara ok med att ungen ska få namnet "glitter" eller "Askungen"? Har läst här att han inte verkar ha alla hästar hemma, vilket skulle förklara hans släpiga röst och lätt frånvarande blick (en hockeypuck i huvudet?). Varför sätter han inte ner foten????
Han är ju efter. Det säger sig själv. Alla som blir ihop på en dag. Blir gravid första veckan och flyttar ihop efter en månad för att leka lyckliga familjen är efterbliven. Finns ingen annan förklaring. Och barnen får bara hänga på mammas lekfantasier.
Citera
2021-12-06, 15:24
Medlem
Tackochhej08s avatar
Spelar ingen roll vad hon döper flicka nr 3 till, tyvärr Linn men tack vare att du beter dig på det här sättet och skaffar barn hel vilt med första bästa kille som kommer in i ditt liv för att kunna ha något att lägga upp på sociala medier, så kommer tyvärr dina barn drabbas otroligt av det. Jag hoppas att du för dina barns skull vaknar upp en dag, helst innan barn nr 4 med pappa nr 4 och inser hur dina handlingar kommer att påverka dom i framtiden och att det INTE är en stabil upphävt att ständigt ha nya killar och barn runtomkring sig. Det är dags att växa upp och sluta leka med i ditt fall linn, levande dockor.
Citera
2021-12-06, 15:36
Medlem
Två av de senaste oärliga/efterkonstruerade sakerna jag noterat:

1. "Våran efterlängtade lillasyster". Seriöst?! Hur länge hade ni längtat efter barn innan du blev gravid..?
2. "Simon och jag ÄLSKAR lejonkungen". Sen när då?! Innan du träffade S har det bara varit prinsess-filmer för hela slanten...
Citera
2021-12-06, 15:36
Medlem
Senaste vloggen:

3:30
Linn: "Här skulle man kunna ha bröllop" Upprepar det två gånger så att Simon ska höra det.
Simon: "Kolla det är ju kungen för fan!" (går fram till tavlan och hör inte ett ord vad Linn säger)
Linn: "Men kolla här. Har man typ inte konferens, bröllop och sånt där här."

Gud vad Linn försöker tjata sig till en förlovning. Och Simons intresse är lika med noll. Hon hade väl hoppats på att Simon skulle fria till henne på spat som Marcus gjorde
Citera
2021-12-06, 15:44
Medlem
Häpp, blev inte Tinker-Belle … och eftersom du var så tacksam över våra namnförslag kommer några till denna kull-parning.

E: Simon U: Linnsan

Utnyttja
LINNSAN50
Gullegummsan
Barbie
Linn 2
Citera
2021-12-06, 16:03
Medlem
Tror det blir en Engla. Tror Linn har nämnt det namnet förut i bloggen..
Citera
2021-12-06, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carr0oo
Senaste vloggen:

3:30
Linn: "Här skulle man kunna ha bröllop" Upprepar det två gånger så att Simon ska höra det.
Simon: "Kolla det är ju kungen för fan!" (går fram till tavlan och hör inte ett ord vad Linn säger)
Linn: "Men kolla här. Har man typ inte konferens, bröllop och sånt där här."

Gud vad Linn försöker tjata sig till en förlovning. Och Simons intresse är lika med noll. Hon hade väl hoppats på att Simon skulle fria till henne på spat som Marcus gjorde

OCH gabbe! Hon vill ju också gifta sig DIREKT efter. Lätt o förstå varför om man tänker efter. Två förlovningar hon tjatat sig till har gått åt helvete. Hon vill inte ha en tredje ”failure”. Därför måste de gifta sig GENAST så det inte händer igen. Hennes dröm är att gifta sig och nu ska hon inte låta det gå åt helvete. Sen är de bundna till varandra och det är mycket svårare att ”göra slut”.
Citera
2021-12-06, 18:01
Medlem
fisfarmors avatar
Vad sägs om Dior, Chanel, Chantel, Mercedes, London eller Paris? Dessa namn är ju jättepoppis bland WT-slödder att döpa sina snorungar till. Eller så kan vi slå ihop den här trådens bästa förslag och lill-Linn får heta Glitter-Fitta-Klitta.

Hoppas hon antecknar flitigt så när hon är inne på pojkvän nr. 4 och bebis nr.4 så är allt redan redo. Ligger hon i ordentligt nu kan hon skita ut nästa barn redan nästa år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in