2022-03-03, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattenfinussnusar
Hennes senaste storys.. Antingen provocerar hon med flit eller så är alla hästar inte i hagen.. på rikigt alltså...
Jag funderar ibland på om hon provocerar med flit för att väcka diskutioner.

1. En bild på ett vanligt fruktfat/plockfat i Linns värld och hon skriver att hon blir sugen på allt som gravid. Ja så ser ju faten jämt ut oavsett gravid. Suck

2. Hon skriver långt om hur hon inte gillar fd vänner som snackat skit osv att allt kommer fram förr eller senare osv. Ja de vet nog alla att det finns folk som snackar skit, såklart trist men kanske fanns det ett skäl till att fd vänner snackat om henne trotts allt. .. och åter igen är hon själv helt fantastisk som person som aldrig snackar skit. Men med tanke på att hon inte tål någon kritik alls så är det nog inte svårt att göra hennes sur.

3. Hon förstår inte varför så många har reagerat på varför barnen har POP och Newbie till förskolan. Hon menar att vad ska dem annars ha som är bättre. Seröst.. Förstår hon inte varför folk reagerar, på rikigt? Suck

4. Hon beklagar sig över hennes statistik på senaste tiden varit så dålig. Inte ens hälften av alla följare har sett en bild på en blomma hon lagt ut i flödet. Seröst... Förstår hon inte att de flesta väljer att fokusera på betydligt allvarligare händelser just nu än hennes konto... som i övrigt bara visar samma gulligull om och om igen.

Med tanke på hur hon trycker ner andra i sin omgivning t o m sin syster F.

Hon har t o m skrivit det på sin blogg angående barnens kläder. Undrar varför hon blir så kränkt över minsta lilla reaktion?!

Det var riktigt pinsamt att hon gnällde över det. Så roliga bilder och inlägg lägger hon faktiskt inte upp. Hon får satsa på nakenbild tillsammans med Simme.

Jag funderar på om hon är kapabel att göra så mycket på egen hand - det mesta får hon ju hjälp med alltid någon "assistent" med på hennes äventyr och vardagliga bestyr

Hennes senaste vlogg ladda hon upp en gång till - antagligen någon som påpekade hennes misstag med att Juvelia satt med bar överkropp och måla. För i slutet av vloggen säger hon att hon inte kan filma Juvelia då hon har bar överkropp.
Citera
2022-03-03, 21:50
Medlem
XtraXs avatar
Är Simon Nhl material? Tänk vilken bra hockeymamma Linn skulle bli.
Citera
2022-03-03, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arline
Med tanke på hur hon trycker ner andra i sin omgivning t o m sin syster F.

Hon har t o m skrivit det på sin blogg angående barnens kläder. Undrar varför hon blir så kränkt över minsta lilla reaktion?!

Det var riktigt pinsamt att hon gnällde över det. Så roliga bilder och inlägg lägger hon faktiskt inte upp. Hon får satsa på nakenbild tillsammans med Simme.

Jag funderar på om hon är kapabel att göra så mycket på egen hand - det mesta får hon ju hjälp med alltid någon "assistent" med på hennes äventyr och vardagliga bestyr

Hennes senaste vlogg ladda hon upp en gång till - antagligen någon som påpekade hennes misstag med att Juvelia satt med bar överkropp och måla. För i slutet av vloggen säger hon att hon inte kan filma Juvelia då hon har bar överkropp.

Hur vet du att hon trycker ner sin syster?

Känns mest som om hon antingen är helt bakom flötet eller bara en dryg översittare som vill skryta om barnens kläder så fort hon kan och därmed "inte vill" förstå folks reaktion.

Enda rikigt roliga hon lagt upp var ju Simon i kallingar😂😂😂

Intressant reflektion, hon har ju faktiskt assistenter (systern, Simon, sin mamma och olika fotografer?) mest hela tiden i allt hon gör.

Usch stackars barn vad dem ska behöva stå ut med bara för hennes enorma bekräftelsebehov.
Citera
2022-03-03, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattenfinussnusar
Hur vet du att hon trycker ner sin syster?

Känns mest som om hon antingen är helt bakom flötet eller bara en dryg översittare som vill skryta om barnens kläder så fort hon kan och därmed "inte vill" förstå folks reaktion.

Enda rikigt roliga hon lagt upp var ju Simon i kallingar😂😂😂

Intressant reflektion, hon har ju faktiskt assistenter (systern, Simon, sin mamma och olika fotografer?) mest hela tiden i allt hon gör.

Usch stackars barn vad dem ska behöva stå ut med bara för hennes enorma bekräftelsebehov.

Min tolkning när systern är med vloggarna och minns att jag såg något tillfälle i unga mammor. Linn gärna lite översittare Vloggen vill hon gärna påpeka att Fanny aldrig har tankat och att det tog lite tag innan hon fick det att funka. Medans Linn sitter i bilen som världens prinsessa och drar i sitt hår. Trycker ner kanske var ett starkt ord.

Ja den bilden gav henne många likes - så snart får ännu en sådan bild.
Senast redigerad av arline 2022-03-03 kl. 22:20.
Citera
2022-03-03, 22:30
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Högst osannolikt, han skulle inte ens platsa i SHL.
Citera
2022-03-03, 22:34
Medlem
Citat:
Misstänker att han kanske insuinerade det och L trodde säkert att NHL var nästa steg och därmed ett "lyxliv" på andra sidan Atlanten dit hon kunde pendla etc...finns väl flera andra som har snärjt hockeykillar och de bor i lyxkåkar...en rolig sak var när S påstod att han inte fick plats i hennes förra bil (minns inte vilken då jag inte fått upp ögonen för alla dessa osanningar och tyckte hon verkade gullig men haft otur men fick upp henne I mitt flöde sporadiskt men tänkte inte mer på det)...då var det iaf ngn som skrev att det inte kunde stämma att S inte fick plats bakom ratten och då blev L upprörd för det var minsann så att han inte fick plats och att hon alltid behövde köra pga det..tyckte det lät märkligt då min brorsa på 1.95 har lånat min lilla Kia och kört utan problem.. möjligtvis obekvämt men inte så att han inte får plats...jag tycker egentligen det hela är väldigt tragiskt och skulle L vara smart så skulle hon spara eller amortera mer på sitt boende eftersom jag tror att hon om några år max 10 år inte längre kommer att kunna försörja sig som influenser och att det då blir hemtjänsten eller uska eller dylikt(inget fel med det givetvis) men det lär inte falla henne I smaken
Citera
2022-03-03, 22:39
Medlem
Citat:
Skulle inte förvåna mig om han hade bild på sig själv i hockeyutrustning på Tinder eftersom hon nämnde flera ggr att hon "träffat en hockeykille"
Citera
2022-03-03, 22:44
Medlem
Tror ni det blir något bröllop inom en snar framtid?
Är nästan lite förvånad över att de inte gjort slag i saken ännu med tanke på hur mkt det har tjatats om det tidigare och att det nämndes massor utav ggr via Tindra när de hade Gender reveal party.
Citera
2022-03-03, 22:49
Medlem
XtraXs avatar
Tack för alla svar. Kommer dock fortsätta att leva på hoppet om att se hela familjen en dag leva lush life i Us and a.
Citera
2022-03-04, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abrakadabra77
Undra om J är så klängig för hon inte träffar sin pappa så mycket..
Otrygga barn är ofta det
Citera
2022-03-04, 06:49
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Globen5
Är nästan lite förvånad över att de inte gjort slag i saken ännu med tanke på hur mkt det har tjatats om det tidigare och att det nämndes massor utav ggr via Tindra när de hade Gender reveal party.
Lugn det kommer, slår vad om att efter graviditeten så börjar tjatet från hennes sida om giftemål. Simon vet inte vad som väntar honom.
Citera
2022-03-04, 06:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Globen5

Ja allt ska ju gå så fort i hennes värld. Det är vell bäst hon gifter sig snart så hon inte hinner hitta en ny kille eller tröttnar (igen) innan bröllopet hinner blir av 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in