Citat:
Det stämmer inte. Jag har bidragit med länkar och citat så gott jag har kunnat, och dessutom bidragit med spekulationer om att Engström var kåt på väktarna eller att hans mord berodde på ett besök på biblioteket där han hörde talas om Palme Dutt.
Dessutom har jag förklarat utifrån min horisont hur det brukar tänkas kring skriven information, för de som sysslar med sådant.
Att det gissas är något du själv har skrivit till en annan deltagare, så jag förstår inte problemet.
Därför frågar jag dig nu, är det ok när du skriver så, men inte när jag skriver inlägg som går att tolka på samma vis.
I den kultur jag växte upp i skulle man behandla andra som man själv ville bli behandlad. Vad tycker du om sådana tankar?
Vi kanske skall anamma lite nyamerikansk stil istället? Det ser du säkert fram emot
Fast inte moderatorerna, eftersom de bara kommer att få slänga massa inlägg.
Dessutom har jag förklarat utifrån min horisont hur det brukar tänkas kring skriven information, för de som sysslar med sådant.
Att det gissas är något du själv har skrivit till en annan deltagare, så jag förstår inte problemet.
Därför frågar jag dig nu, är det ok när du skriver så, men inte när jag skriver inlägg som går att tolka på samma vis.
I den kultur jag växte upp i skulle man behandla andra som man själv ville bli behandlad. Vad tycker du om sådana tankar?
Vi kanske skall anamma lite nyamerikansk stil istället? Det ser du säkert fram emot
Fast inte moderatorerna, eftersom de bara kommer att få slänga massa inlägg.Jag tror du menar när jag tillslut skrev att någon gissade för ge igen ...
Självklart måste man gissa o spekulera om Engström men det måste gå år båda hållen...
Låt säg att jag tror att Engström är GM o du undrar varför jag tror det !
Då måste du ju inse att man spekulerar o gissar en hel del från det materialet man har !
T.ex så spekulerade jag om att Engström inte ville ha utstämplingstiden 23:19 o att hans agenda inte var att lämna det till polisen...
Det kan tyckas vara en gissning helt från det blå.....Men har samtidigt lite substans i att själv använder han inte 23:19 o ringer inte heller Polisen om det !
som du har sett av att läsa tråden.