Citat:
Ursprungligen postat av
Leaston
Ingenting tror jag han menar. Vi är på samma nivåer som för en månad sedan och sedan gått sidledes.
Inte förrns vi bryter 46k neråt eller 48k uppåt (46.3 i skrivande stund) så kan man börja tala om att "nu händer det något".
haha.
Så ingen såg detta komma?
Förväntar mig att btc rör sig uppåt först till hösten.
Vi har just visat att 65k är extremt högt 2 gånger nu.
vi har varit på nergång snart 2 månader.
Några månader kvar av vintern som brukar va rätt bra för bitcoin.
När våren kommer börjar det dumpas btc som vanligt och somaren kommer även den som vanligt vara lugn.
Vi kommer fortsätta neråt mot 30k, ligga stilla en period precis som förra våren/sommaren, och sedan kan vi nog få en liten push uppåt kring mars/april för att få en lugn sommar.
Andan har gått ur och nu väntar alla på att se hur lågt vi ska gå.
Ska kolla detta inlägg om 3 veckor. Gissar vi fortfarande kommer ligga kring 30-40k