2021-12-04, 13:54
Avstängd
PommesOchKebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rojjjen
Nej nu för du med osanning .

Länka gärna där jag har skrivit de..

Läs igen, jag skrev aldrig att du hade skrivit det utan att du förmodligen trodde på det

// PoK
Citera
2021-12-04, 16:02
Medlem
Drickbacks avatar
Bara förlorat 1av 14 senaste mot Wolves, hoppas trenden fortsätter idag.
Citera
2021-12-04, 18:31
Avstängd
PommesOchKebabs avatar
Liverpool fans, om man får ett bra bud på Mané i sommar, borde man sälja honom?

// PoK
Citera
2021-12-04, 18:33
Medlem
justinsane420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PommesOchKebab
Liverpool fans, om man får ett bra bud på Mané i sommar, borde man sälja honom?

// PoK

Svårt. Riktigt svårt. Men jag tycker NEJ. Eller det beror ju såklart på HUR bra bud som kommer isf och vad för tänkbar ersättare som är mer eller mindre klar samtidigt.
Citera
2021-12-04, 18:37
Avstängd
PommesOchKebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justinsane420
Svårt. Riktigt svårt. Men jag tycker NEJ. Eller det beror ju såklart på HUR bra bud som kommer isf och vad för tänkbar ersättare som är mer eller mindre klar samtidigt.

Ärligt, vad skulle ni tycka han är värd just nu?? För mig inte över 50m.

// PoK
Citera
2021-12-04, 19:01
Medlem
justinsane420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PommesOchKebab
Ärligt, vad skulle ni tycka han är värd just nu?? För mig inte över 50m.

// PoK

Väldigt svårt att värdera spelare nu så här knappt post covid.. men bud runt 50m på Mane skulle jag nog casha in på i sommar. Tror dock han har 2-3år kvar på denna nivå han håller nu.
Citera
2021-12-04, 19:21
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Även om jag tycker att Liverpool var det bättre laget gör man ingen större insats. För långsamt, stillastående och slarvigt. Men sådana matcher kommer och att då få med sig alla 3 poäng är riktigt skönt. Matchen mot Milan bryr jag mig inte nämnvärt om men sen är der dags att vara på tå igen.

Sälja Mané till sommaren? Han kan vara oerhört frustrerande när han missar vad som verkar vara riktigt enkla passningar och tekniken helt verkat lämnat honom. För de perioderna har han. Men han är fortfarande väldigt viktig för laget. Något en del har svårt att se. Nej, jag vill inte sälja honom. Vill däremot ha in någon som på sikt kan ta hans plats. Många Kloppvärvningar tar minst en halv säsong för sig att komma in i laget. En ersättare för Mané borde finnas minst en säsong i klubben innan Mané lämnar. Vem? Jag gillade ryktet om Bowen som fanns i somras. Inte en spelare med stjärnglans nog att hyllas av alla då folk drömmer om Mbappe, men tror han skulle passa bra.
Citera
2021-12-04, 19:24
Medlem
Äntligen dags för r.r att presentera sig.

Blir nästan tårögd att vi kan ha en ny Alex Ferguson era framöver.

Ja tkr synd om generalen som har längtat efter Uniteds undergång och att Arsenal ska vinna cl.

Men Arsenal är och förblir ett mitte lag i pl .
Citera
2021-12-04, 19:26
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alex P. Keaton
Även om jag tycker att Liverpool var det bättre laget gör man ingen större insats. För långsamt, stillastående och slarvigt. Men sådana matcher kommer och att då få med sig alla 3 poäng är riktigt skönt. Matchen mot Milan bryr jag mig inte nämnvärt om men sen är der dags att vara på tå igen.

Sälja Mané till sommaren? Han kan vara oerhört frustrerande när han missar vad som verkar vara riktigt enkla passningar och tekniken helt verkat lämnat honom. För de perioderna har han. Men han är fortfarande väldigt viktig för laget. Något en del har svårt att se. Nej, jag vill inte sälja honom. Vill däremot ha in någon som på sikt kan ta hans plats. Många Kloppvärvningar tar minst en halv säsong för sig att komma in i laget. En ersättare för Mané borde finnas minst en säsong i klubben innan Mané lämnar. Vem? Jag gillade ryktet om Bowen som fanns i somras. Inte en spelare med stjärnglans nog att hyllas av alla då folk drömmer om Mbappe, men tror han skulle passa bra.

Tror Bowen hade varit en bra värvning. Det som Liverpool gjort bra är ju att de plockat in bra spelare som inte varit de där diviga stjärnorna - varken Mané/Firmino/Salah hade ju speciellt högt anseende när de kom in, utan var "bra spelare" men de har verkligen växt i systemet och man har fått ut 120% av många av sina värvningar. Jota har ju också varit bra även om han sumpade idag, Bowen känns också som den typen av värvning som skulle växa i Liverpool.

Gillar ändå värvningsprofilen Liverpool har även om jag håller på Man Utd. Men det är kul med lag som värvar lite utanför boxen och det är kul när spelare når upp till sin potential, snarare än lagen som köper de 'färdiga' toppspelarna och det slutar med att de underpresterar istället.
Citera
2021-12-04, 23:31
Avstängd
PommesOchKebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alex P. Keaton

Hade gärna sett Minamino lyckas.

// PoK
Citera
2021-12-05, 07:18
Medlem
Gameday. Det ska bli oerhört spännande att se vilken elva Ralf väljer att ställa ut på banan idag, även om jag inte förväntar mig några mirakel eller större förändringar. I och med West Hams vinst igår känns tre poäng som oerhört viktigt för att hänga med i kampen om fjärdeplatsen även om säsongen är lång.
Citera
2021-12-05, 07:55
Medlem
Generalanderssons avatar
OK. Man United vann matchen mot oss på deras halvruttna hemmaplan. Men ingen kan förneka att Arsenal var det bättre laget, och utan hjälp från domaren så hade aldrig Man Utd klarat av att ta 3p.

Man Utd favoriseras inte av domarna i England? Kiss my fucking ass.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in