2021-12-03, 23:15
Medlem
yidarmy123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rojjjen
Timo Werner t man utd.

Vi värvar storstjärnor och legendarer..

Arsenal värvar ifrån bottenlag och reserver i spanska ligan.

Werner måste vara den spelare, på den nivå som han egentligen håller, som sämst har anpassat sig till en bättre liga någonsin. Bundesliga är ju inte direkt dålig liksom. Ändå ser han ut som en 11-årig flicka med downs syndrom när han får bollen i straffområdet. Intressant ändå hur mycket en miljöomställning med nytt språk och ny liga faktiskt kan påverka en spelare i världsklass.

Vänta till januari dock mina vänner. Conte har lyckats få Tottenhams judeägare att öppna plånboken - så nu fucking smäller det. Det är en revolution i Tottenham som pågår just nu. Jag har redan lagt 10 lax på att spurs vinner ligan, om ni har någon som helst hjärna så borde ni göra detsamma.

När Tottenhams judar för en gångs skull öppnar plånboken, då kommer ni få se på SHOWTIME!

COYS!
Citera
2021-12-04, 02:21
Medlem
TilhelmWells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yidarmy123
Werner måste vara den spelare, på den nivå som han egentligen håller, som sämst har anpassat sig till en bättre liga någonsin. Bundesliga är ju inte direkt dålig liksom. Ändå ser han ut som en 11-årig flicka med downs syndrom när han får bollen i straffområdet. Intressant ändå hur mycket en miljöomställning med nytt språk och ny liga faktiskt kan påverka en spelare i världsklass.

Vänta till januari dock mina vänner. Conte har lyckats få Tottenhams judeägare att öppna plånboken - så nu fucking smäller det. Det är en revolution i Tottenham som pågår just nu. Jag har redan lagt 10 lax på att spurs vinner ligan, om ni har någon som helst hjärna så borde ni göra detsamma.

När Tottenhams judar för en gångs skull öppnar plånboken, då kommer ni få se på SHOWTIME!

COYS!

Våra judar öppnade också plånboken i sommar när vi köpte Sancho, Varane och Ronaldo. Inte fan hjälpte det. Det är ju bara Ronaldo som visat sig vara värd pengarna. OK, Varane är skadad och har gjort det ganska bra när han spelat men vi är 7:a efter 14 omgångar med 24-24 i målskillnad. Tottenham kommer aldrig att vinna ligan i närtid. Dock är ju Conte en flera klasser bättre manager än Pochettino och Santo.
Citera
2021-12-04, 07:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PommesOchKebab
Att du får in arsenal i varje mening ovs vad ämnet handlar om. Alltså, hur orkar du egentligen?

Vet inte heller om Werner är en storstjärna eller legendarer. Den största målsumparen i Premier League på väldigt väldigt många år. Tror ingen i Chelsea eller deras fan skulle gråta om United köper honom för en saftig summa.

// PoK
Säg de t din fotbollsexpert istället.

Ronaldo är en legendar men du anser väl att ramsdale och ben White är legenderarer.
Citera
2021-12-04, 09:20
Medlem
Patrik2108s avatar
Citat:
Timo Werner t man utd.

Det där är väl inte sant. Det är inte vad Man Utd behöver. Man har redan bänken full av anfallare. Dessutom såblev det fiasko senast man värvade från Chelsea. Om Chelsea säljer Werner är det för att han är för dålig.
Citera
2021-12-04, 09:24
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Patrik2108
Det där är väl inte sant. Det är inte vad Man Utd behöver. Man har redan bänken full av anfallare. Dessutom såblev det fiasko senast man värvade från Chelsea. Om Chelsea säljer Werner är det för att han är för dålig.

Man Utd kanske siktar på att spela 4-0-6 så att man kan få in Rashford, Martial, Ronaldo, Cavani, Sancho och Werner i startelvan.
Citera
2021-12-04, 10:48
Medlem
Citat:
Tror Werners gammla tränare får ordning på sin golden boy.

Vi bör sälja martial och lingard i januari.
Citera
2021-12-04, 13:03
Avstängd
PommesOchKebabs avatar
Citat:
Säg de t din fotbollsexpert istället.

Ronaldo är en legendar men du anser väl att ramsdale och ben White är legenderarer.

Åter igen gör du bort dig. Du gör ett inlägg om där du nämner Werner med orden ''världsstjärna'' och ''legendar''.

Jag anser inte att ramsdale eller white är världsstjärnor och är inte ens ett arsenal fan men du verkar mer besatt utav Arsenal än ditt egna lag ditt plast.

// PoK
Citera
2021-12-04, 13:06
Avstängd
PommesOchKebabs avatar
Citat:

Snubben har suttit och läst från sportbible eller daily mail. Slår vad om att han även trodde att Ragnick skulle få xx miljoner i bonus om han värvade Haaland eller Mbappe som det skrevs om i kalle anka linkande medier.

// PoK
Citera
2021-12-04, 13:13
Medlem
Det är en tysk journalist från Bild som påstår att Rangnick vill diskutera om Werners framtid sen. Vore patetiskt att ta in den sopan då anfallet ser bra ut, då känns Haidara från Leipzig vettigare som också nämnts.
Citera
2021-12-04, 13:16
Moderator
zanteras avatar
Jag hade nog hellre haft Werner än t.ex. Martial men det känns som vi har det ganska bra på anfallsfronten just nu. Förvisso blir Ronaldo och Cavani inte långvariga men det känns som vi har 'kvicka snabba spelare' i form av Sancho/Rashford/Greenwood och om det är något som behövs efter Ronaldo sen så är det väl en målskytt vilket Werner inte varit i England. Han känns mer som strikern som springer mycket bredvid en Lukaku t.ex. och öppnar upp för målskytten.

Sen behövs det ju förstärkas i andra positioner - främst mittfältet först.
Citera
2021-12-04, 13:19
Medlem
Citat:
Åter igen gör du bort dig. Du gör ett inlägg om där du nämner Werner med orden ''världsstjärna'' och ''legendar''.

Jag anser inte att ramsdale eller white är världsstjärnor och är inte ens ett arsenal fan men du verkar mer besatt utav Arsenal än ditt egna lag ditt plast.

// PoK
Legendar syftar jag på Ronaldo..
Citera
2021-12-04, 13:20
Medlem
Citat:
Snubben har suttit och läst från sportbible eller daily mail. Slår vad om att han även trodde att Ragnick skulle få xx miljoner i bonus om han värvade Haaland eller Mbappe som det skrevs om i kalle anka linkande medier.

// PoK
Nej nu för du med osanning .

Länka gärna där jag har skrivit de..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in