Citat:
Ursprungligen postat av
Sinestro
Tippar att det är en manipulerad s k flash crash, skapad för att skaka loss svaga händer, och att priset kommer att gå upp snabbt nu igen.
Ja dessa sk influenser säger det.. Vem tusan vet. Dom snackar så mycket strunt dock så det är omöjligt o veta vad som är sant och inte..
Det kan bero på vad som helst i detta läget.. 4 års crashen är enda crashen som egentligen är definitivt. Allt annat är och förblir ett mysterium.. Det enda som går att säga med bitcoins i övrigt är att volaliteten är väldigt hög och 20 % dippar är normalt. Ju större bitcoin blir ju stadigare kommer den bli. Mao dipparna krymper successivt. Senaste 4 års dippen sjönk btc 80% nästa år dippar den lite mindre om 5 år ännu mindre och 10 års jag Who knows kanske börjare btc bli stabil då?
Bara en dåre försöker förutse vart bitcoin är påväg.. jag vill nästan påstå att hör du någon säga att bitcoin kommer vara värt si å mycket där och då är 100% en scammer... Med undantag om närmaste timmen eller så.. Men imorgon, nästan vecka, om en månad ? Nackskott på sånna..iallafall dom som har tusentals som lyssnar....
Men visst den här marknaden styrs av de få. Tro inget annat..
Stunder som dessa är bra av två anledningar..
FOMOS folket sållas bort. Dom har inte här å göra. Samt att jag får ett tillfälle att faktiskt gå in å köpa in mig.. har sparat hur jävla länge som helst för detta läget.. Vart sjukt nära på köpa in mig flera gånger för jag intalat mig att det aldrig blir någon drop och priset är som billigast nu... Som tur är har jag regler att följa eftersom du är en dåre om du inte har regler även som small timers vilket jag är.