2021-11-28, 01:27
Medlem
Roibots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roibot
Annika verkar vara en jättefin person. Hoppas hon går långt.

Citat:
Ursprungligen postat av Roibot
Annika: En av förhandsfavoriterna tillsammans med Fredrik och med all rätta. Enorm power i sin röst, självsäker på scen och har den charm som brukar gå hem i stugorna. Minst topp 3 räknar jag med.
Har inte kollat med samma intresse som tidigare år. Men jag är nöjd med kvaliteten på topp 4, i synnerhet Annika som har levt upp till mina förväntningar under hösten. Titeln som landets kanske raraste människa har hon redan. Nu gäller det bara att vinna hela skiten.

Gillade jubileumshyllningen till Pär. Hade kanske varit bättre att vänta tills finalen, men man vill väl att deltagarna är i fokus då. Även om en del stör sig lite på hans programledarstil i Idol så tycker åtminstone jag att han är perfekt man för jobbet. Alltid professionell (Idol Extra är en helt annan femma) och man kan se att han genuint bryr sig om deltagarna. Även Anis som sidekick känns mer naturligt än när man hade Gina. Bra personkemi de emellan.

Nya jurymedlemmen Katja gör en godkänd debutsäsong. Det är uppenbart att hon inte är en ny Nicki när det gäller att förmedla konstruktiv feedback på ett ärligt sätt. Katja känns nästan lite för positiv ibland, fast i och för sig kan man säga samma sak om resten av juryn. När Kishtis kommentarer inte påpekar sångtekniska saker (vilket jag vill ha mer av) så involverar de överdrivet mycket tårar, känslor, osv. Lite copy-paste över det hela vecka efter vecka. Även Bagge har suttit tillräckligt länge vid jurybordet att han också börjat få slut på fräscha och intressanta saker att säga. Kronlund kan komma med bra kommentarer ibland och är förmodligen min favorit bland juryn.

Hörde jag rätt att Hanna gästar nästa vecka? Hoppas det, även om jag inte har fastnat för hennes svenska låtar (om hon nu uppträder med nån av dem). Men det kvittar, för Hanna är tveklöst en av de största guldklimparna som Idol har vaskat fram.
Senast redigerad av Roibot 2021-11-28 kl. 01:34.
Citera
2021-11-29, 09:08
Medlem
CommonSenses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeliciousUS
Och vilka artister gillas av Mr commonsense utanför Idol då? *nyfiken*

Lyssbar på 90-tals hiphop, samt soul/RnB/Jazz
Citera
2021-11-29, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ninjutsu
Kurd-syrisk.

Vad menar du med syrisk?
Citera
2021-11-29, 11:56
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 12132
Vad menar du med syrisk?
Att hennes mamma är från Syrien. Antar att hon är arab men det vet jag inte.
Citera
2021-11-29, 15:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Crankyshake2
Inte konstigt att Annika hyllar sin syster. Deras mamma är en patetisk uteliggare. Usch!

uteliggare?
Citera
2021-11-29, 15:30
Avslutad
vad menade Birkir att han har flera föräldrar? bonusföräldrar?
Citera
2021-12-03, 19:26
Medlem
picapicans avatar
Blir väl två tjejer som ryker ikväll.
Citera
2021-12-03, 20:04
Medlem
WhereIsRussias avatar
varför krånglar dom till allt
Citera
2021-12-03, 20:05
Medlem
DyslexiKungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Blir väl två tjejer som ryker ikväll.

Annika och Lana försvinner
Citera
2021-12-03, 20:07
Medlem
WhereIsRussias avatar
annikas sämsta, hon är tryhard med känslorna vilket går ut över sången
Citera
2021-12-03, 20:08
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Annika och Lana försvinner

Tror jag med. Kommer vi behöva stå ut och lyssna på Hanna Ferms tröttsamma låt ikväll om han som luktar gott och är trevlig?
Citera
2021-12-03, 20:10
Medlem
Helsike vilka fläskiga lår annika har.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här