Citat:
Ursprungligen postat av
orgonit
För det första förstår nog alla att det här var äcklig godhetssignalering till omvärlden och woke-extremister i Sverige.
Personen är sannolikt långt från den mest kompetente kandidaten för posten.
För det andra så kommer detta ytterligare sänka svenska skolor. Utan tvekan kommer personen se MER LBTQ indoktrinering i skolan, som en prioritet. På bekostnad av riktig undervisning.
Den som värnar som sina barns psykologiska hälsa och utveckling... Samt om att de ska få undervisning som gör att de kan konkurrera i en helt global arbetsmarknad som vuxna (med kineser, koreaner, holländare, finnar m.fl)
Ja, den bör snarast se till att få bort sina barn från det svenska skolsystemet och in i någon privatskola som ignorerar eller inte lyder under svenska läroplanen.... Alternativt flytta på sig själv och sina barn.
Det här är inget skämt! Redan min generation - född på 70-talet, drabbades av experiment och flumskolan. Jag har själv fått lära mig mycket av det som behövs för allmänbildning och för att kunna hävda mig mot internationella kollegor.
Rädda ditt barn om du verkligen bryr dig! Vill du att ditt barn ska bli en transa, flata eller bög med offerkomplex, näsring och lila hår.... som jobbar inom något uselt betalt servicejobb --- ja då är svenska skolan perfekt för "hens" utbildning.
Helt efterbliven är du om du tror att hbtq är något man blir, såsom det är ett val eller något. Förbjud internet, tv, sociala medier, allt för annars kommer alla bli x och y. Lägg ner, mest troligen har transmänniskor någon form av hormonrubbning och är känner sig således i fel kropp. Dessa människor har inte det lätt och behöver stöd. Kan tänka mig att många av dem mår dåligt, finns statistik som visar det.
Finns vetenskap som talar för att en homos hjärna är annorlunda, den delen som styr lust och begär ser mer ut som hos en heterosexuell kvinna enligt scanningar de gjort på gays och straighta hjärnor således det enda som skulle kunna göra om helt straighta till helt gay är en hjärnoperation. Dessutom verkar du inte känt några hbtqmänniskor överhuvudtaget utan det du beskriver är så sjukt stereotypiskt och inte verklighetsbaserat. De flesta hbtq är faktiskt helt vanliga människor, som du inte ens skulle märkt var det om de inte berätta det, det är många som inte skyltar med det heller.
Finns inget mer efterblivet än antihomo propaganda på Flashback, mest troligen av smyghomo/bis hela bunten också då alla normala straigta bryr sig inte eller är okej med det, speciellt de som känner folk irl som är det. För att inte tala om den enorma mängden bimänniskor.
Men visst du får byta skola om modern undervisning inte passar. Vad jag vet lär man inget onormalt idag, är inte så insatt hur det sett ut senaste tiden men när jag gick i skolan var undervisning om sådana saker nödvändig för att inkludera alla så de inte känner sig utanför, bara för de är skapta på visst sätt. Givetvis kommer det alltid vara vissa saker som inte passar exakt alla men så är det med allting idag.
Vad tycker du att man ska undervisa, att man kan enbart vara straight? Alla vet att detta är inte sant och andra läggningar är något naturligt, det kommer bara orsaka utanförskap, förvirring och lidande hos de äldre ungdomar som inte är straighta. Ska de sluta undervisa bigbang, evolutionen och dylikt också kanske? Sjukdomar, osv? Finns ju folk som inte tror på det, att jorden är platt kanske. Tror du verkligen att någon blir trans om att bli undervisad om det? Suck... Detta med covid har gjort folk mindre logiska.