Citat:
Ursprungligen postat av
Charvet
Gulligt att du kollat upp min posthistorik och sedan försöker psykoanalysera mig utifrån det, haha. Jag är "lite ledsen" över att jag inte kommit längre i livet och är något så skrämmande som en tangentbordskrigare på FB! Älskar när folk ska försöka klappa en på huvudet men mest visar fram sin egen indignerade idioti.
Kanske borde du prova att spotta ut transpenisen ur munnen och försöka engagera dig i verkliga samtal med människor i stället. Så slipper du leva i chock över att det finns folk som har verkligt radikala åsikter, något en NPC som du förstås är helt främmande inför. Du vet verkligen inte varför du försvarar sinnessjuka transor, du är bara programmerad att göra det.
Har jag försökt hindra dig kanske? Jag vet inte ens vem du är, stackars dåre, och det var du som svarade på det jag skrev och inte vice versa.
Fast vad är ditt problem egentligen?
Om alla som är lika kloka som du anser att det här är helt sjukt finns det väl ingen risk att någon ur er grupp ska smittas av transsexualism.
Och alla andra anser du ju ändå vara idioter så det kan väl inte spela någon roll om det här leder till en könsstympningspandemi bland oss?