2021-12-02, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NurseRatched
Även du behöver söka hjälp för din könsneuros.

Om ett barn eller psykisk sjuk säger underliga saker som "jag är en fågel", "jag är 100 m lång", "jag är född i fel kropp" så ska man inte betrakta det som sanning. Då är det något fel på en.
Citera
2021-12-02, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skogshuggar3n
Varför det? Vi är ju äntligen överens. Lina är inte en kvinna. Trodde att du skulle bli nöjd.
Hon är en transsexuell kvinna.

Skuta titta på shemale-porr och dra dina projicerande slutsatser av det.
Citera
2021-12-02, 18:59
Medlem
AbortRetryIgnores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1ulvius9
Nej, bara det faktum att denna tråden finns säger oss att det inte är så.

Det finns inga trådar som diskuterar någon annan ministers könsorgan och det av en anledning.
Du är den enda här som diskuterar könsorgan. Kön är mer än könsorgan.

Men kön spelar ingen roll, vi är lika inför lagen. Kvotering är dumheter, bara kompetens är det som är relevant.
Citera
2021-12-02, 19:02
Medlem
skogshuggar3ns avatar
Citat:
Hon är en transsexuell kvinna.

Skuta titta på shemale-porr och dra dina projicerande slutsatser av det.

Så du har alltså sett vederbörandes MRI? Förvirrande det här. Om hypofysen inte är av betydelse, vilket den inte verkar vara i vartannat inlägg, så varför tog du upp det?

Är transsexuell kvinna något annat än kvinna alltså? Är det ett tredje "kön"? Hybrid?
Citera
2021-12-02, 19:03
Medlem
hakro807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KillenArCP
Vem fan bryr sig om människan är trans eller inte. Hon ska utföra sitt jobb, svårare än så är det inte. Hur hennes resultat blir tror jag knappast beror på om hon är trans eller inte.
Intressanta frågan är ju om hon var den mest kompetenta personen de kunde få tag i eller om hon var hyggligt kompetent och trans och därför fick jobbet. Att minoritetsgrupper premierats och att detta fått ett negativt genomslag på resultatet är ju knappast något unikt fenomen.
Citera
2021-12-02, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skogshuggar3n
Så du har alltså sett vederbörandes MRI? Förvirrande det här. Om hypofysen inte är av betydelse, vilket den inte verkar vara i vartannat inlägg, så varför tog du upp det?

Är transsexuell kvinna något annat än kvinna alltså? Är det ett tredje "kön"? Hybrid?
Hur många transsexuella patienter har du träffat genom åren?
Citera
2021-12-02, 19:05
Medlem
skogshuggar3ns avatar
Citat:
Hur många transsexuella patienter har du träffat genom åren?

0.

Hur många transsexuella patienter har du avslöjat som fuskare genom att titta på deras hypofys? Vad har du gjort med de påkomna?
Citera
2021-12-02, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbortRetryIgnore
Du är den enda här som diskuterar könsorgan. Kön är mer än könsorgan.

Men kön spelar ingen roll, vi är lika inför lagen. Kvotering är dumheter, bara kompetens är det som är relevant.

Jo, det dikteras av könskromosomerna xy och xx.

Det är helt enkelt lögn och bedrägeri att påstå att en man är en kvinna.

Sen kan många lögnare och bedrage säkert vara kompetenta, det motsätter jag mig inte.
Citera
2021-12-02, 19:18
Medlem
dannbaggens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbortRetryIgnore
Du nämner ofta vänsterextremister, men du ger ingen förklaring på vad du menar med det begreppet. Är en vänsterextremist en kommunist?

Vi lär inte få någon förklaring heller. I användarens värld är alla som inte delar dennes lätt bisarra ytterkants-åsikt "vänsterextremister".

Dvs 95-99% i alla länder är "vänsterextremister"

Sen har jag en ett flertal gånger ställt frågan "vad är det för fel på ökad tolerans och förståelse mellan människor". Man kan notera att 1ulvius9, julskinkan med flera ignorera frågan. Troligtvis förstår de inte ens vad det betyder.
Citera
2021-12-02, 19:21
Medlem
dannbaggens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hakro807
Intressanta frågan är ju om hon var den mest kompetenta personen de kunde få tag i eller om hon var hyggligt kompetent och trans och därför fick jobbet. Att minoritetsgrupper premierats och att detta fått ett negativt genomslag på resultatet är ju knappast något unikt fenomen.

Man stävar efter att få en väl sammansatt regering, det är som med vilket lag som helst.

Jag jobbar i ett stort multinationellt amerikanskt företag, det är uttalad policy att sträva efter "diversity". Det innebär att man försöker få en så blandad kompott som möjligt vad gäller etnisk bakgrund, kön, livåskådning och så vidare. All forskning på området visar att ett lag blir starkare och preseterar bättre ju mer "diverse" det är.
Citera
2021-12-02, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dannbaggen
Vi lär inte få någon förklaring heller. I användarens värld är alla som inte delar dennes lätt bisarra ytterkants-åsikt "vänsterextremister".

Dvs 95-99% i alla länder är "vänsterextremister"

Sen har jag en ett flertal gånger ställt frågan "vad är det för fel på ökad tolerans och förståelse mellan människor". Man kan notera att 1ulvius9, julskinkan med flera ignorera frågan. Troligtvis förstår de inte ens vad det betyder.

Som sagt tycker säkert 95-99 % av världens befolkning att en man är en man och en kvinna är en kvinna. Ni är en sekt t.o.m. i Sverige där de här dragits väldigt långt. Du är så gravt retarderad och okunnig att du inte fattar detta.
Citera
2021-12-02, 19:33
Medlem
dannbaggens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1ulvius9
Som sagt tycker säkert 95-99 % av världens befolkning att en man är en man och en kvinna är en kvinna. Ni är en sekt t.o.m. i Sverige där de här dragits väldigt långt. Du är så gravt retarderad och okunnig att du inte fattar detta.

Om du ställer frågan så, så är svaret självklart ja.

Men du är så gravt retarded så att du inte förstår att det finns folk som rent hormoniellt eller psykologiskt är mycket olycklig i den form man är född. Trenden mot förståelse kring detta är mycket stark.

Redan nu så tillåter över 1/3 av världens länder att man byter kön rent juridiskt. Detta innefattar i stort sett alla utvecklade länder, Europa, Japan, Sydkorea, USA. Dessutom är det nu minst 8 länder som erkänner ett tredje kön, däribland Kandada, Argentina, Australia, Denmark, Iceland, Nepal and New Zealand.

Om du ställer frågan "ser du att det finns människor som vantrivs i rollen som man eller kvinna och bör ges rätt att byta kön", så lär du få ett rungande ja från majoriteten av befolkningen i de flesta utvecklade I-länder. Det är ingen "vänsterextrem" åsikt. Sorry mannen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in