Citat:
Fortfarande-DE, vem är "de"? De där onda människorna. Vet inte vem de är, men det är dom däringa. Så kom en Dr Duncan in på ett hörn. Är han delaktig? Varför dra upp honom? Kanske läst något som passar ditt narrativ? Nu förlarar du vem som jävlas. Moster, prästen i Vagnshärad, din styvsyster, vem är det?
Som sagt görs det här av experter inom psykologiska & sociala operationer som delar & använder information i en påverkans- & underrättelseoperation. Det är med andra ord inga civila eller min egna sociala krets. I de fall är de rekryterade i operationen.
Dr Duncan är del av det i ett hörn. Han skrev till mig att inte ta det personligt samt att det hela kallas för "HIVE MIND" - alltså att det hela går ut på att dela information mellan personer via teknologi; däremot andra menar att informationen delas övernaturligt (telepatiskt).
Propagandan i stort är uppdelad i två block:
- Övernaturligt & Gud/Satan/änglar/demoner som sprider information mellan personer som då ska efterlikna en själ som hoppar mellan personer
- Militär-underrättelse som använder exotisk teknologi som kallas bl.a. Voice-to-skull samt Remote Neural Monitoring; energivapen som skjuter ljudvågor etc. - olika former av allsmäktiga avläsningsteknologier mot hjärnan - det här hävdar Dr Duncan är grunden till GS där han påstår att han arbetat med det här i "Deep State" a.k.a. Department of Defense & CIA. Vi vet än inte om han är det han påstår dock är det olagligt i USA att hävda publikt att ha jobbat för federala myndigheten när så inte är fallet.
Sett till alla de teorier verkar det hela på ytan en beteende- & trossystemmodifikation som bygger på kontroll & våld: om en inte är religiös tvingas en i situationer (genom psykologiska & sociala operationer) där en är utsatt för religiösa saker. Om en inte är konfrontationell så utsätts en för situation där en tvingas att bli konfrontionell.
I Dr Duncans mening handlar det om att stjäla ens identitet eller "själ" som han skriver i sin bok "Project: Soul Satcher. Det är typiskt att de ska förändra ens personlighet med att skapa en ny: det görs bäst genom att direkt motsätta de värderingar & tron en person har. Genom att ändra på ens personlighet försvinner den person som förut varit.
Det är precis vad användaren "Trininganent" skrivit om sina erfarenheter i GS: att de sa åt honom att målet är "att inte förändras".
Mer esoteriskt i New Age-idéer är att en har en själ som kan tas ifrån en genom livets händelser. Alla har en "spark" - de på högre nivåer i samhället tar det här mer seriöst än arbetarklassen - de är uttråkade & intresserade i att forma samhälle & personer efter deras intresse.
Med det sagt: de vill "ta ifrån mig själ" för att sätta din en annan själ. Det är klassisk CIA personlighetsförändring genom trauma & dylikt - mycket forskats under 50 till 70-talet. Dokument finns online i hur de skapar personer som agerar efter deras agenda & mot en individs egna bästa intresse. Det här behöver inte betyda att CIA gör det men att sådana typer av operationer har förfinats med modern teknologi som manipulation via sociala medier (se "The Great Hack").
Deras mål är enkelt: testa mig genom provokation & samla data; trigger & effekt. Det här har pågått sedan år 2005 under gymnasiet då jag märkte första gången att personer följde mig. Som sagt är mycket psykologiskt; mycket bygger på att provocera ett svar från en; eller emotionell besvikelse som skapa förväntningar som med uppsåt inte uppfylls.
I min mening har de för avsikt att utföra sådana psykologiska manipulationer (tortyr) så länge de kan. Min familj är dessvärre för idiotiska att förstå vad de är del av precis som de flesta som tror att "de hjälper" samhället eller mig. I själva verket deltar de i ett relativ osynlig psykologisk krigföring som utspelas i min hjärna som inte syns utåt sett & därmed ser de inte skadorna förren en själv klagar eller besöker psyket.
Det här är i grunden en Mind Control-operation där de vill att jag ska utsättas för stimuli & kartlägga min respons. Sedan vad de vill att jag ska tro av det hela kan spekuleras. Utan tvekan vill de samla information om mig vilket de blandar in hela sociala kretsen i - även online personer som jag dejtar vilka jag aldrig träffat. Det är alltså grovt olagligt vilket förvånar mig att folk ens ställer upp på det om inte de självmant köpt skitsnack om att det sker "övernaturligt" dock blir min familj utan tvekan underrättad eftersom jag inte tror på det övernaturliga - dessutom har jag sett många gånger hur de går bakom min rygg & snackar om saker i tystnad de första år.
De verkar utgå från att jag är dum i huvudet som inte fattar vad som pågår. Däremot mer troligt är att de ser mig som ett projekt som ska förändras efter deras mål oavsett om jag är medveten eller inte om operationens existens.
Jag blir mig inte att det här läses av de ansvariga - de har läst alla min texter i åtta år & använt informationen mot mig på olagligt sätt utöver att bara samla den. Det viktigaste är att sanningen kommer ut om det jag är utsatt för vilket är grovt olagliga operationer mot mitt trossystem, min psykologi etc. som sponsras av en mycket mäktig & inflytelserik organisation (inte Gud/Satan) dock om toppen av pyramiden är katolska kyrkan eller en semi-religiös sällskap så kan de tro att de representerar "Gud" eller skaparen av universum.
Det är ett dödligt misstag att tro att en grupp i ens sociala krets faktiskt orkestrerar det här. Nej - det är en centraliserad grupp som har ögon & öron "överallt" genom avlyssning & spårning av mobilen & datorn - det är inga problem för en organisation med några miljoner att köpa spionmjukvara än mindre NSA-resurser som används i hemlighet.
Min familj verkar tro att det här har inte påverkat mitt liv negativt men de vet mycket väl att så inte är fallet. De är hjälplösa mot denna grupp precis som jag - det de gärna tar emot idag är underrättelse om det jag gör online & vilka jag skriver med i synnerhet de som jag dejtar. Självklart få de ingen information om allt negativt jag skriver om GS - de är så naiva tydligen att de inte inser att de får selektiv information som inte belyser operationen, grupper & organisationen bakom det som kriminella, oetiska, olagliga etc.
Det verkar deras mål att:
- Låta mig veta att det finns "onda människor" vilket vänner hänvisat som psykopater
- Få mig att se galen ut om jag tror på något de inte håller med om
- Att staten använder exotiska sci-fi-vapen att tortera & övervaka ens "tankar"
- Att psykiatrin är ond eller del av problemet
Jag vet att både USA & Ryssland (USSR) forskat för biljoner dollar i att styra folks tankar; att påverka hjärnan etc. vare sig övernaturligt eller via teknologi. Just i mitt fall vill de påverka mitt liv, min hjärna & mina känslor genom utstuderade tekniker som de baserar i min psykologiska profil som de fördjupat i snart tio år men troligen sedan år 2005.
Frågan är vilka de är vilket är den största hemligheten. De "säger sanningen" till alla förutom måltavlan vilket är sadistiskt men så fungerar Mind Control-operationer. De försöker skapa så mycket "övernaturliga" saker runt mig som jag ska att vittna. Dessa är så sjukt psykotiska & psykopatiska är deras agenda är svår att förstå & även tro på.