2021-12-01, 21:26
Medlem
hur ligger det? För tio år sedan verkade som att den äldre generationen vägrade att ändra sina vanor trots att det är rakade muffar som gäller i all porr..

Har detta på något sätt ändrat sig eller är det samma gamla visa..? Det vill säga ungtupparna rakade medan äldre kör fortfarande VHS-fittor..?
Citera
2021-12-01, 21:29
Medlem
OneTaps avatar
min flickväns morsa e 50+ o hon e rakad
Citera
2021-12-01, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OneTap
min flickväns morsa e 50+ o hon e rakad

Det där var creepy.. Men visst.. Det var on topic.
Citera
2021-12-01, 21:50
Moderator
Maviels avatar
Ligger runt den åldern och rakad.
Citera
2021-12-01, 21:51
Medlem
Har legat med många i den åldern. 9/10 är släta. 8/10 poäng på ligget i snitt, bättre än ungt kött. Rekommenderas. Would go again.

Det är medelålders damer, inte stenåldersmänniskor.
Citera
2021-12-01, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Ligger runt den åldern och rakad.

Okej. När ställde du om och varför?
Citera
2021-12-01, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuminousChrome
Okej. När ställde du om och varför?

Du får nog leta i 60+ för att hitta mera buskar...

Raka började på 80talet så ...
Citera
2021-12-01, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thincan

Raka började på 80talet så ...

Inte för alla. Kvinnor som var unga innan rakandets revolution ställde inte om, i någon slags protest mot nymodigheter....
Citera
2021-12-01, 22:05
Medlem
Kapitalistkalles avatar
Det är väl den första generationen där det blev en trend att vara rakad. Så de har nog fortsatt.
Senast redigerad av Kapitalistkalle 2021-12-01 kl. 22:07.
Citera
2021-12-01, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuminousChrome
hur ligger det? För tio år sedan verkade som att den äldre generationen vägrade att ändra sina vanor trots att det är rakade muffar som gäller i all porr..

Har detta på något sätt ändrat sig eller är det samma gamla visa..? Det vill säga ungtupparna rakade medan äldre kör fortfarande VHS-fittor..?

Jag har fortfarande hårig muff och lär sannolikt fortsätta att ha det det för det mesta. Jag ansar så att jag tycker att det ser trevligt ut och känns bra, sen är jag nöjd, och vad andra eventuellt tycker är deras bekymmer, inte mitt.
När jag var tonåring så var det ingen bland dom jag umgicks med som rakade sig, så jag har bara fortsatt så. Jag är inte så mycket för modets nycker, så vad dom gör i porren är inget som bekymrar mig. Jag tror på att det finns en anledning till att det är hår på könet, så jag väljer att ha det kvar då det är det optimala för min muff-hälsa
Citera
2021-12-01, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kapitalistkalle
Det är väl den första generationen där det blev en trend att vara rakad. Så de har nog fortsatt.

Nej.. Det var inte helrakat på 70-talet....
Citera
2021-12-01, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Jag har fortfarande hårig muff och lär sannolikt fortsätta att ha det det för det mesta. Jag ansar så att jag tycker att det ser trevligt ut och känns bra, sen är jag nöjd, och vad andra eventuellt tycker är deras bekymmer, inte mitt.
När jag var tonåring så var det ingen bland dom jag umgicks med som rakade sig, så jag har bara fortsatt så. Jag är inte så mycket för modets nycker, så vad dom gör i porren är inget som bekymrar mig. Jag tror på att det finns en anledning till att det är hår på könet, så jag väljer att ha det kvar då det är det optimala för min muff-hälsa

Alltså hår uppstår av hormoner.. Hormoner har en funktion men inte alla följder av det...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in