2021-11-30, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Haha, båda syrrorna har varit "köpta av män" i hela sitt liv. Utan männens pengar hade de suttit i var sin hyresrätt i orten, som vanliga WT-morsor med massor av ungar med flera olika pappor.
Maggan hade väl ett välbetalt jobb på Postkodlotteriet men sade upp sig. Vad Hannah har ägnat sig åt i sitt vuxenliv är en gåta..
Citera
2021-12-01, 00:31
Medlem
Intervju i A.B förra veckan, Magdalena angående barn med Louie. Sista meningen, herregud…

Ni har bestämt er för att inte skaffa några gemensamma kids?
– Det är klart man kan skoja om det. Har man också barn är det lätt att tänka att man kanske skulle skaffa ett till. Men nej, vi ska göra roliga saker istället. Så nu har han tryckt upp en p-stav i arslet på mig. Haha!
Citera
2021-12-01, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjuttiotre
Intervju i A.B förra veckan, Magdalena angående barn med Louie. Sista meningen, herregud…

Ni har bestämt er för att inte skaffa några gemensamma kids?
– Det är klart man kan skoja om det. Har man också barn är det lätt att tänka att man kanske skulle skaffa ett till. Men nej, vi ska göra roliga saker istället. Så nu har han tryckt upp en p-stav i arslet på mig. Haha!

Magdalena är i mitt tycke jävligt oattraktiv till sättet och i språk. Inte för att det spelar någon roll men fan va hon har dalat.

Känns som hon gick från ouppnåeliga lyxhustrun Magdalena till wt-Maggan i samma veva som hon började slänga sig med uttryck som ”den här gamla morsan” och började surra om mysbyxor och brakskitar typ. Hanna verkar ha klarat av att hålla stilen betydligt bättre.

Men men, man ska väl vara den man är.
Citera
2021-12-04, 14:52
Medlem
Nu har hon precis lagt ut en bild med henne och LM på insta
Citera
2021-12-11, 13:19
Medlem
Är Hanna Graaf en luffare?

I senaste instastories har hon en tatuering med tre prickar vid tummen.

Är inte det en luffartatuering?

Varför har hon den?
Citera
2021-12-11, 13:23
Medlem
Asmodeusvults avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milliemolly

Varför har hon den?
Är vi inte alla luffare på livets outgrundliga långa väg?

Ungefär.
Citera
2021-12-11, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buzzerbuzzer
Magdalena är i mitt tycke jävligt oattraktiv till sättet och i språk. Inte för att det spelar någon roll men fan va hon har dalat.

Känns som hon gick från ouppnåeliga lyxhustrun Magdalena till wt-Maggan i samma veva som hon började slänga sig med uttryck som ”den här gamla morsan” och började surra om mysbyxor och brakskitar typ. Hanna verkar ha klarat av att hålla stilen betydligt bättre.

Men men, man ska väl vara den man är.
Håller med, till sättet är hon oattraktiv som f-n.
Citera
2021-12-11, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milliemolly

Varför har hon den?
Japp. Det kallas för luffarprickar. men är en symbol för tro,hopp och kärlek.
Varför hon har dessa. Har jag ingen aning om...
Citera
2021-12-26, 11:36
Medlem
Jag läste på Maggans blogg att "hennes livs kärlek" Louie skojat till det lite under julevangeliet i kyrkan som hennes mamma driver... genom att "råna församlingen" på kollekten. Iklädd tomtedräkt med två dragna (låtsas-)vapen.

Maggan skriver "oturligt nog förstod inte resten av alla julfridfulla kyrkomedlemmar att det var ett skoj"

Nej, tror jag det. Antar att kyrkan var fylld med en hel del sköra åldringar så ett sådant här skämt är ju höjden av osmakligt. De ska vara glada att ingen dog av plötsligt hjärtstopp när den där jätteromen kom inrusandes med dragna vapen! Hur kan man överhuvdtaget komma på tanken

Länk till blogginlägget
https://www.magdalenagraaf.se/2021/12/25/god-jul-vanner-en-dag-forsent/
Citera
2021-12-26, 12:07
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notmyguru
Jag läste på Maggans blogg att "hennes livs kärlek" Louie skojat till det lite under julevangeliet i kyrkan som hennes mamma driver... genom att "råna församlingen" på kollekten. Iklädd tomtedräkt med två dragna (låtsas-)vapen.

Maggan skriver "oturligt nog förstod inte resten av alla julfridfulla kyrkomedlemmar att det var ett skoj"

Nej, tror jag det. Antar att kyrkan var fylld med en hel del sköra åldringar så ett sådant här skämt är ju höjden av osmakligt. De ska vara glada att ingen dog av plötsligt hjärtstopp när den där jätteromen kom inrusandes med dragna vapen! Hur kan man överhuvdtaget komma på tanken

Länk till blogginlägget
Riktigt märkligt. Själv blev hon ju flyförbannad på syrran Hannah när hon prankade henne med den där ballongflygningen på Blåsningen på TV. Hon menade att hon var skör och hade kunnat få en hjärnblödning av det hela.
Citera
2021-12-26, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notmyguru

Länk till blogginlägget

Herregud vad hennes hjärncell får arbeta..Hon verkar ha en personlighet som en lyktstolpe. Jag tycker att Maggan är en parasit och totalt ointressant människa.
Citera
2021-12-26, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Riktigt märkligt. Själv blev hon ju flyförbannad på syrran Hannah när hon prankade henne med den där ballongflygningen på Blåsningen på TV. Hon menade att hon var skör och hade kunnat få en hjärnblödning av det hela.

Precis, med det i åtanke faller ju detta "prank" ännu mer platt.
Jätteskoj när en massa äldre riskerar hjärnblödning för att hennes kille stormar in i utklädd med två revolvrar i kyrkan. Det här är människor som förmodligen läst mängder av skräckrubriker i tidningarna om rån, vapen och skjutningar det senaste året.
Bra tajming.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in