2021-11-30, 18:48
Medlem
Soulflowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Det var på tiden att vi fick en transsexuell minister, regeringen måste spegla samhället, fatta! Nu spelar inte sexualiteten roll och glastaket är krossat. Är stolt idag 🥳🧚‍♂️⚧♀️. Nu firar vi!
Varför är är det på tiden om sexualitet (som inte har något med trans att göra) spelar någon roll?
Varför förespråkar du inte att der ska finnas fler hashtomtar i regeringen om de ska spegla samhället?
Citera
2021-11-30, 18:49
Medlem
Amsvartners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Jag lägger mig inte i vad folk har eller inte har mellan benen eller om dom kallas hen, den eller det.

Det jag bryr mig om är att inte miljarder av gemensamt inbetald skatt, som man pungslår folket på, åker ut ur landet och ner i ett fåtal riskkapitalisters fickor som inte bryr sig i ryggen om vårt lands utveckling.

Att man inte som högern sist dom regerade är helt likgiltiga inför stora delar av landets elevers skolresultat och låter dom indoktrineras in i parallellsamhällen genom muslimska friskolor helt utan kontroll etc.

Att man har en ansvarig minister som drivs av grundläggande värderingar och ett kall att göra sitt absolut yttersta för att en så stor andel elever som absolut möjligt ska få en bra start i livet och lyckas i skolan. Det är så man bygger ett bra samhälle på sikt. Inte genom att fördela ut folkets pengar till ett fåtal redan rika och vända stora delar av eleverna ryggen.

Och Lina har allt det som krävs och mer där till oavsett om bollarna är kvar eller inte.

Och om han har allt som krävs så är det helt ok enl mig, som jag nämnde tidigare.
Citera
2021-11-30, 18:52
Medlem
volvo 240s avatar
Vad heter han på riktigt då? Linus? Freakshow...
Citera
2021-11-30, 18:54
Medlem
PedoJoeBidens avatar
Det här är det enda sossarna har kvar nu när de misslyckats med allt annat.
"Första enögda orangutang med grön mössa som räknar baklänges, som skolminister."
Citera
2021-11-30, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Vad heter han på riktigt då? Linus? Freakshow...
Du tittar för mycket på she-maleporr.

Lina har visat sig vara en väldigt kompetent rektor, tidigare.
Citera
2021-11-30, 19:00
Medlem
Sverige ska alltid apa efter USA.

Biden utsåg en transa till minister och nu gör Maggan samma sak!
Citera
2021-11-30, 19:05
Medlem
Haajibs avatar
Du har bara en kropp, skär inte sönder den.
Citera
2021-11-30, 19:05
Medlem
Priestcheeses avatar
Är personen kompetent (vilket jag i detta fallet tror) så bryr jag mig fan inte om den identifierar sig som struts, kvinna eller bergsget. Det viktiga är att de gör ett gott jobb.

Håller tummarna för att det inte är en jävla "diversity hire".
Citera
2021-11-30, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troublezzz
Ah, det var transfobi igen fördolt i ett märkligt argument om ”överrepresentation” som inte går ihop (argumentet att en person kan på egen hand vara överrepresentation är givetvis absurt). Varför är hennes könsidentitet intressant för dig? Varför kan vi inte låta henne få leva som hon vill när det inte skadar någon annan?

Det var väl knappast något dolt i det inlägget? Han skriver ju att det bör behandlas eller kriminaliseras, hur tydligt ska han behöva skriva...

Du borde skämmas som påstår sådant helt ogrundat.
Citera
2021-11-30, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av runx
Vad hette han innan han bytte namn till ”Lina” och lät snitta upp sin penis med en skalpell? Någon som vet?
Varför vill du veta det? Hon heter Lina, räcker inte det?
Citera
2021-11-30, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Priestcheese
Är personen kompetent (vilket jag i detta fallet tror) så bryr jag mig fan inte om den identifierar sig som struts, kvinna eller bergsget. Det viktiga är att de gör ett gott jobb.

Håller tummarna för att det inte är en jävla "diversity hire".
Haha nej. Det roligaste är att läsa alla idioter till könsneurotiker och transfober som skriver i tråden.

De kan inte fatta att hon har fått jobbet på sina goda meriter att få ordning på en av Sveriges värsta problemskolor.
Citera
2021-11-30, 19:12
Medlem
buddy99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Postino
Lööf är jurist. Kristersson är civilekonom och har arbetat bl.a på Timbro och i IT-sektorn. Dadgostar jobbade några år som vårdbiträde.
Undrat vem som fixade med Lööfs tentor?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in