Citat:
Ursprungligen postat av
Paris24
PK-samhället drivs av Vänstern. Högern är för individer, det är vänstern som kategoriserar och grupperar folk. Att Maggan inte är PK har vi alla vetat och det känns befriande. Jag vet inte om hon blir en bra statsminister, men hon kan inte bli sämre än Löfven.
Hur kommer det sig då att befolkningen var som mest politiskt korrekt under exakt dom åtta år landet leddes av högern?
Jag ser utnämningen av Lina som ett bevis på att Magdalena är lika rätt fram och lite PK som Göran Persson var.
Däremot är jag lite besviken på att hon behöll en del andra pk-clowner men man får hoppas dom ryker om nio månader.