Citat:
Ursprungligen postat av
Mikojan
Detta förbannade SVT-intervjuande av Per Bolund när ska det ta slut? Troligen inte de närmaste åren. Kanske bra också. Mycket mer objudande svårt att skaka fram
Ja, nästan lika äcklig som sossarna, när jag skulle höra om de skulle avgå så pratade Bolund en massa skit i fem minuter, så jag var tvungen att stänga av och läsa här hur det gick... Men SVT har jag inte tittat på, på 20 år och lär aldrig göra igen..