Citat:
Jag skrev om det är så, inte att det var så. Ha lite känsla för vad som skrivs. Så du har bevis för ditt påstående om Busch ska ha känt till att esb, enligt dig och andra, är dement och använt det för köpa ett hus?
Det är extrema anklagelser.
Det är konstigt att du är mer arg på Busch än på de advokater, ombud och vänner som ska ha varit delaktiga i tvinga Esb skriva på förlikningen. Några som han anklagar för tvingat honom skriva på, inte tjatat, tvingat.
Det är extrema anklagelser.
Det är konstigt att du är mer arg på Busch än på de advokater, ombud och vänner som ska ha varit delaktiga i tvinga Esb skriva på förlikningen. Några som han anklagar för tvingat honom skriva på, inte tjatat, tvingat.
Och, ja, jag tycker att mycket talar för det. Men bevis! Har du bevis för att Esbjörn inte ångrat sig av fri vilja. Svar nej, men jag antar att du tycker det finns saker som tyder på det.
Mina misstankar mot Ebba är ju på inget sätt värre än Ebbas misstankar mot Esbjörns omgivning. Hon kommer med väldigt extrema anklagelser själv faktiskt.
Har du bevis för att ingen tvingas Esbjörn att skriva på? Vad säger att Esbjörns Juridiska ombud inte hade kopplingar till livets ord? Och att de faktiskt sa som Esbjörn säger att de sa?
- Skriv på förlikningen annars står du utan juridisk hjälp vid rättegången.
Jag menar om det inte är osannolikt att Monica, Margareta, Matz och Johann samarbetar mot Esbjörns vilja. Och att alla är införstådda i planen att i framtiden lägga rabarber på Att Esbjörns hus. Så är det väl inte osannolikt att hans juridiska ombud blåst honom.
Jag menar om förklaringarna låter som sagor på ena hållet, bör det väl vara okey att de låter som det på andra håller oxå?
Och varför i herrans namn skulle jag vara arg på Esbjörn eller någon i hans team? Jag är ju helt säker på att han ångrat sig. Och att han ångrade sig redan dagen efter kontraktsskrivningen som han säger.
Om han är dement, rätthaverits eller dumgubbe kvittar mig lika. Det intressanta i det här är Ebba och hennes agerande.
Det är ju hon som säger sig representera ett parti med lite högre moral än de andra partierna. Det är hon som säger sig bry sig mer om äldre och deras rättigheter än andra.