2021-11-28, 22:45
Medlem
knark-kungens avatar
Försörjaren kör live, dagtid på vårdhem och kvällspass i liven, nu grindas det som aldrig förr.
Citera
2021-11-28, 22:54
Avslutad
Kolla hans instastory:
Ojoj, nu har han såna smärtor i ryggslutet och höften, ont i sina leder och muskler, men han smörjer in med mycket hamp joint salva, det är så skönt, det blir kallt och varmt samtidigt.
Han har så ont att han ibland inte kan stå upp på benen, men två gånger om dagen smörjer han in det, sen länkas det. Senare kommer en bild på tullverket, med en länk i bilden, där kommer man till någon drogförsäljning, vad det verkar.
Rasken, vad sysslar du med på din instagram?
Liggsår nästa? Antar att det blev avslag från psykutredningen🤷‍♂️
Citera
2021-11-28, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kubeen
Japp. Och nej, ett jobb får inte en latis att inte bli en latis 😂

Exempel:

Vakna 7.00 dra till jobbet 8.30 slutar ca 18.
Äter middag, duschar, tar en nap på 90 min. Sen bara myyyyser i sängen. <—- Där har du en lat person som jobbar Easy

Då har ju du disciplin? Att du tar dig upp tidigt och utför ett jobb gentemot rask som ligger och drar sig i sängen frams till klockan 16:00 på en måndag. Sen att du latar dig efter jobbet har du all rätt till enligt mig, gör precis samma.

Visa lite självrespekt förfan
Citera
2021-11-28, 23:49
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Kolla hans instastory:
Ojoj, nu har han såna smärtor i ryggslutet och höften, ont i sina leder och muskler, men han smörjer in med mycket hamp joint salva, det är så skönt, det blir kallt och varmt samtidigt.
Han har så ont att han ibland inte kan stå upp på benen, men två gånger om dagen smörjer han in det, sen länkas det. Senare kommer en bild på tullverket, med en länk i bilden, där kommer man till någon drogförsäljning, vad det verkar.
Rasken, vad sysslar du med på din instagram?
Liggsår nästa? Antar att det blev avslag från psykutredningen🤷‍♂️
Lider Rasken av Münchhausens syndrom?

Till skillnad från hypokondrikern, där personen faktiskt tror att han eller hon är sjuk, är en person med Münchhausens syndrom fullt medveten om att han/hon far med osanning, och därför räknas sjukdomen som närmare besläktad med mytomani. Den drabbade i fråga besöker som följd av syndromet vårdinstitutioner, sjukhus eller andra platser där denna kan få medicinsk uppmärksamhet varpå den drabbade säger sig lida av en viss typ av sjukdom. Den drabbade får ofta initialt gehör för sina påstående innan dessa ofta uppdagas vid en närmare undersökning varpå patienten i regel skrivs ut.

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/M%C3%BCnchhausens_syndrom
Citera
2021-11-29, 00:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av .ANDERS
Drabbar dina barn men det förstår du inte 😂
Nej, det gör det inte.
De skiter totalt i om deras far tex startar en webbutik ist för en städfirma, eller om en klocka kostade 2 eller 15k osv.
Citera
2021-11-29, 00:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Är ofattbart att han inte sitter på psyket. Detta är inte friskt.
Jag har många gånger undra över vad Trosaborna tänker när de ser spektaklet komma vandrande med armen utsträckt, med kameran riktad mot sig själv, skrikandes, gapandes, svärandes, som om han är en reporter som måste ta chansen att snabbt få till ett klipp om någon sällsynt händelse. Det är inte jättevanligt där jag bor att människor sitter och pratar med sig själva, skriker och är upprörda, i sin bil på uppfarten.. alla olika utstyrslar, rosa, guld, med risk för att jag minns fel men visst gick han i rosa myggjagare i otmskinnslook?! Stor efterfrågan på såna? Det är patetiskt.
Han är oförmögen att förstå, han vet bäst, fast ibland vet han inte, men då spelar det ingen roll? Videon med AMG! verkligen nära orgasm över äkta orginal amg, amg, analog klocka, amg vad står det för? Säger han, och fortsätter sin njutningspunkt, som tar slut när däcket spricker... alltså han är en fara för sig själv. Han går runt och skriker in i sin kamera om alla fittor och pissiga jävlar som inte gör rätt för sig..

Det är fullständigt vidrigt att han inte kan göra en video, han som gillar det och be om ursäkt och dementera de vidrigheter han spridit ut.

Jag är noga med att vlogga när ingen ser mig då jag tycker det är pinsamt att just springa med armen i luften med en kamera i handen.
Jag skriker och gapar sällan, framförallt så ägnar jag mig inte åt det när jag "kommer vandrandes".
Att det är ofattbart för dig att jag inte "sitter på psyket", är för att du helt enkelt inte känner mig, och att din bild av mig inte stämmer.
"rosa myggjagare i otmskinnslook" har ajg aldrig någonsin ägt, låter dock tvärfeta.
Citera
2021-11-29, 00:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Saekerhetspolisen
Jag är helt och fullt bakom de orden. Sverige är helt eländigt och jävligt och det beror på att merparten av svenskarna i Sverige är totalt jävla bombade i huvudet.

Men det ändrar ingenting av det jag skrev om det, det står inte i motsatsförhållande till att du är en helt extrem minusaffär för samhället och ändå slår sig för bröstet och sätter sig över andra på jämn basis. Sänder folk till psyket genom att obetänksamt ta emot lite större summor pengar av människor I utsatt position.

Jag betalar betalar fan mångdubbelt, säkert 3-4 gånger så mycket skratt per år som du har gjort i hela ditt liv. Och du borde ta av dig det där quartz-uret. Det är 100kr med guldfärgat stål på. Det är bara skämmigt. Ge det till sonen din istället och lär han använda den.

"Jag betalar betalar fan mångdubbelt, säkert 3-4 gånger så mycket skratt per år som du har gjort i hela ditt liv"
Grattis, vissa tjänar mer än andra, det gör dig bara till en gris, vill du ha en applåd eller vad var syftet med att påpeka detta?
Uret lottade jag ut på min instagram och skaffade aldrig ett nytt, men förstår dock inte varför du säger åt mig vad jag skall bära eller inte?
Citera
2021-11-29, 00:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Saekerhetspolisen
Det räcker med att läsa hur du bemöter skriftlig kritik och presenterar din egen uppfattning av sakförhållanden för att få en uppfattning av att du är grandios och narcissistiskt lagd.

Och du har inte fått den, men jag är tametusan nästan 100% säker på att du har nog I dig för att få den diagnosen. Om du skulle genomgå en riktig utredning för personlighetsstörningar och inte få väldigt mycket score åt det narcissistiska hållet är jag den första som ber om ursäkt. Så övertygad är jag.

Det handlar inte om att vara "grandios och narcissistiskt lagt", det handlar om att jag inte bemöter
skriftlig kritik över huvud taget, jag avfärdar den, och jag gör det gång på gång.
Jag är inte alls öppen för att ta emot kritik ifrån folk jag varken känner, kan namn eller ansikte på på ett anonymt internetforum, ganska logiskt faktiskt.
Så övertygad är du ja, men att du är övertygad betyder inte ett skit i sammanhanget för någon annan än dig själv, man kan inte vara övertygad om något ang någon man inte känner vad fan.
Citera
2021-11-29, 00:56
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxHooker
"Jag betalar betalar fan mångdubbelt, säkert 3-4 gånger så mycket skratt per år som du har gjort i hela ditt liv"
Grattis, vissa tjänar mer än andra, det gör dig bara till en gris, vill du ha en applåd eller vad var syftet med att påpeka detta?
När du kan skrävla och hitta på att du minsann arbetar hårt och tjänar si och så mycket så är det bara "SÅ DET ÄÄÄÄR", men när andra synar dig och helt enkelt påpekar att de betalar mycket mer skatt än vad du någonsin kommer att göra, då är de grisar? Sluta tycka synd om dig själv, skaffa ett jobb, visa framfötterna, gör klart din utredning om du nu tvunget ska ha någon diagnos eller amfetaminpiller på recept, det är dock ingenting som kommer att sopa vägen för dig. Du skämmer bara ut dig själv som försöker bemöta den väl grundade kritiken som framförs här.

Nu när jag ändå har dig på tråden (see what I did there), vad är du pappaledig ifrån? HAR du ett förvärvsarbete eller inte?
Citera
2021-11-29, 01:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Faktiskt en riktigt bra poäng. Riktigt bra. Och ja, det är kul. Speciellt eftersom jag gjort nästan samma sak själv. Och jag ser själv problemet med det.

Dock så är det en mångbottnad fråga. Var det fel av Rask att säga "mupp-hem", ja kanske, men det kanske också är rätt. Hade en bekant förut som jag regelbundet kallade för slyna, båda såg inga bekymmer med det, la inga värderingar i det, utan det var en del av vår relation. Men för den delen så kan ju inte jag kalla valfri människa för slyna, då vissa inte betraktar det som okej.

Alltså, att använda ordet mupp, som Rask gjorde, kan alltså vara okej, men samtidigt inte. Hans användande av ordet behöver inte visa på en dålig människosyn, men skulle samtidigt kunna göra just det.

Så svår fråga, och jag fattar absolut din poäng. Ser dock inte att det helt skulle radera min tidigare poäng att det moraliskt var rätt att ta mot pengarna av Cadde och Ulf. Men om du vill diskutera det vidare, så är jag helt klart öppen för det, känner dock att andra deltagare i tråden kanske inte skulle vara helt glad i en sådan debatt, så jag släpper den för tillfället, och om du vill så kan vi diskutera lämpligare trådar för en sådan debatt.

Korrekt analys, jag gör dömer ingen på förhand pga funktionsvariotion el dyl.
"Mupphem" är något som jag i all hast kan säga bland mina närmsta, men helt sant att det var fel att säga utåt, men man är givetvis snabb med att få det till att jag har de ondaste utav intentioner, tyvärr.
Detta är verkligen bottens botten här =)
Citera
2021-11-29, 01:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Torspjesku
Roligast var ändå när Rask körde runt i Trosa med AMG åkgräsklippare. Han kunde bara köra i 30 och inte svänga höger för då tog däcket i skärmen..ljuva minnen.

Vad för dig är det som gör det till ljuva minnen, och varför?
Och oavsett svar, reflektera kring det, och gör det lite till, och se om du förstår vad jag menar.

För mig är det iaf allt annat än ljuva minnen, det är väldigt mörka minnen från en väldigt mörk tid i mitt liv, slutet av min "tryckkokarperiod" som jag kallar't.
Citera
2021-11-29, 01:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fisosgrisos
Fast att det finns en ganska stor skara som skulle vilja göra processen kort med Bajsbaronen är nog inte så konstigt med tanke på alla tidigare följare han blåst på pengar och hur många han hängt ut och förtalat och pratat sjukt illa om. Så att en och annan faktiskt har lust att slå ihjäl honom är absolut inget konstigt

Vem har jag blåst på pengar och hur?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in