Citat:
Ursprungligen postat av
EXTREMFETMA
Nu har det gått snart en månad sedan succépodden Kusligt, Rysligt & Mysigt! senast lade upp ett mästerverk. Vad har hänt? Har manin lagt sig? Blev det lite jobbigt när det påpekades att man inte får översätta upphovsrättsskyddade texter hur som helst?
Allt är väl lagt på is just nu för att han har fått tråkiga besked i släkten, det verkar vara den nya bortförklaringen, ändå ska en av dom drabbade till jobbet imorgon och tala om för kollegorna hur det ligger till, den drabbade kan jobba, dock inte rask.
Han sa även tidigare att klipp skulle komma ut på söndagar, det är även lagt på is pga beskeden.
Missförstå mig inte det är jätte synd om dina anhöriga rask och jag önskar dem inget ont, men helt ärligt skärp dig du kan inte använda det som en bortförklaring för att inte arbeta. Fan skulle de se ut om alla hade din mentalitet, Sverige hade stannat för länge sen.
Sen en annan sak live går ju så klart bra för dig, det ger oftast snabba pengar, har märkt att när du kör live så kör du huvudkanalen antagligen för att maxa Swish och frugan får köra på live kanalen. Du säger att du gör det för att få över folk till live kanalen men du gör aldrig reklam för den i liven. Men de gick dåligt idag 100kr på 1 timme o 30 min.