Citat:
Ursprungligen postat av
Dalulven
God invändning, men som bekant indikerar även den andra väktaren att ett samtal av en viss längd ägde rum. AK säger åt PH att de pratade med SE "en stund".
Först osäkerheten om hur länge Stig stod och babblade med vakterna i Skandiareceptionen.
För babblade gjorde han ju, han hade full koll på när LOP väntades passera i hans närhet, dvs hade ingen stor brådska;-))
Men sedan har vi ju den bestående oklarheten om när skotten föll?! Var det ca kl 23.17 - då faller väl hela KPs scenario, med den gode SE som en skummis man inte kan komma runt?