2021-06-20, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
"Hus för miljoner" är inte så mycket år 2021.

Jo om huset e cashat vilket oftast inte e då 95% av villa ägarna har räkningar över öronen och lån på 80år eller Ja köp av dagens hus går inte att betala av då det kostar för mycket. Var andra tider förr när det gick på en mille men idag får man inte ens en liten student etta för det priset vilket är helt skadat
2021-06-20, 12:55
Medlem
DetBaraBlirs avatar
Tjejen har fyra barn, födda 05, 07, 12 och 13. Hon har vårdnad men ungarna verkar vara folkbokförda hos, och bor med sina pappor, tre olika.

Finns väl en anledning att ingen av ungarna bor med henne tänker jag.
2021-06-20, 13:13
Medlem
henkesss avatar
Verkade vara riktigt gott ställd. Dyrt hus, Värsting porsche, båt och motorcyckel. Jag tippar på att hon var en golddigger och det bråkades om pengar.
2021-06-20, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henkess
Verkade vara riktigt gott ställd. Dyrt hus, Värsting porsche, båt och motorcyckel. Jag tippar på att hon var en golddigger och det bråkades om pengar.

Ingen Porsche på Ratsit. Man behöver inte äga det som finns på bild.
2021-06-20, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DetBaraBlir
Tjejen har fyra barn, födda 05, 07, 12 och 13. Hon har vårdnad men ungarna verkar vara folkbokförda hos, och bor med sina pappor, tre olika.

Finns väl en anledning att ingen av ungarna bor med henne tänker jag.
Är du säker på denna uppgift? Vart i landet bor barnens pappor?
2021-06-20, 13:46
Medlem
DetBaraBlirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Är du säker på denna uppgift? Vart i landet bor barnens pappor?

Nej förlåt, jag hade info gällande två olika personer, gällande olika saker, och allt blev ihopblandat och rörigt. Sorry! Här är korrekt info.

# 1 född -05 folkbokförd Farsta, särskild postadress till barn 3&4s pappa, Sthlm.
Dennes pappa- särskild postadress Södertälje.

# 2 född -07 folkbokförd Farsta.
Dennes pappa folkbokförd i Norsborg.

# 3 född -12 folkbokförd Farsta. Särskild postadress till pappan, Sthlm.

# 4 född -13 folkbokförd Farsta. Särskild postadress till pappan, Sthlm.

På lägenheten i Farsta är 12 personer folkbokförda, inkl dessa fyra barn. Tveksamt att dom bor där allihopa eftersom alla utom ett barn har särskild postadress.
Äldsta folkbokförda på adressen födda -68 och -76. Deras barn är även folkbokförda på samma adress. Samt även en 40 årig kvinna.
Senast redigerad av DetBaraBlir 2021-06-20 kl. 13:53.
2021-06-20, 13:49
Medlem
Citat:
Nej förlåt, jag hade info gällande två olika personer, gällande olika saker, och allt blev ihopblandat och rörigt. Sorry! Här är korrekt info.

# 1 född -05 folkbokförd Farsta, särskild postadress till barn 3&4s pappa, Sthlm.
Dennes pappa- särskild postadress Södertälje.

# 2 född -07 folkbokförd Farsta.
Dennes pappa folkbokförd i Norsborg.

# 3 född -12 folkbokförd Farsta. Särskild postadress till pappan, Sthlm.

# 4 född -13 folkbokförd Farsta. Särskild postadress till pappan, Sthlm.

På lägenheten i Farsta är 12 personer folkbokförda, inkl dessa fyra barn. Tveksamt att dom bor där allihopa eftersom alla utom ett barn har särskild postadress.
Äldsta folkbokförda på adressen födda -68 och -76. Deras barn är även folkbokförda på samma adress.
Jäklar vad snurrigt.
När det gäller personerna med "särskild adress" vad innebär det i detta fall?
Är det snubbar som gått i "livets hårda skola?"
2021-06-20, 14:28
Medlem
DetBaraBlirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Jäklar vad snurrigt.
När det gäller personerna med "särskild adress" vad innebär det i detta fall?
Är det snubbar som gått i "livets hårda skola?"

Det kan vara olika skäl till särskild postadress, så jag kan tyvärr inte svara på det. Men oftast är det pga att man inte bor där man är folkbokförd och får då post till den särskilda postadressen.

Hittar ingenting om fäderna annat än invandringsdatum och vilket land dom är ifrån, så jag vet ingenting om dom. Pappa till nr 3&4, är dömd för grov rattfylla. Det är det enda jag vet.
2021-06-20, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trags
Jag bor i området. Någon vecka sedan var det en tjej i detta område som satt och skrek i 15-20 minuter att någon skulle öppna en dörr. Den personen var riktigt högljudd och under sjukt mycket stress, väckte alla grannarna.

Vet inte om den situationen har något med detta att göra. Detta området brukar vara riktigt lugnt

Hjälpte du inte stackarn som var inlåst? Eller försökte hon ta sig in i ett hus? Oavsett kan det ju ha med mordet att göra så skulle nog vara bra att tipsa polisen.
2021-06-20, 16:20
Avslutad
Citat:
Det kan vara olika skäl till särskild postadress, så jag kan tyvärr inte svara på det. Men oftast är det pga att man inte bor där man är folkbokförd och får då post till den särskilda postadressen.

Hittar ingenting om fäderna annat än invandringsdatum och vilket land dom är ifrån, så jag vet ingenting om dom. Pappa till nr 3&4, är dömd för grov rattfylla. Det är det enda jag vet.
Varifrån kommer dem?
Kan du maska deras namn?
2021-06-20, 16:36
Medlem
henkesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nisse26
Ingen Porsche på Ratsit. Man behöver inte äga det som finns på bild.

Enligt kommentarerna så verkade det vara hans.
2021-06-20, 16:56
Medlem
Lonnrots avatar
Är hon inte utsläppt än så borde det väl betyda att hon inte precis lyckats att rentvå sig omedelbart? Vilket förstås kanske inte behöver vara så märkligt.

SVT.se/Uppsala flaggar det som mord senast jag tittade.

Killen verkar ju inte direkt vara den som bums behövde ta sig själv av daga, om nu inte flickvännen var förskräcklig att leva med.

Sen kan förstås nåt av hans ex haft egna planer, men så länge han tjänade pengar var väl allt gott o väl, tycker man..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in