Citat:
Ursprungligen postat av
claesek
Ni pratar med en man med skarpt intellekt/hög analytisk förmåga, dessutom mycket stor insikt. Jag vet exakt men bara gällande min stad. Varje vecka får jag höra mer.
Hur jävligt ni alla har det. Hur mycket kuk era fruar suger bakom era ryggar. Hur jag kan veta det behåller jag för mig själv
Jag vet också män med egna båtar och villor i skärgården. Stenrika är dom och helt övertygade (uppenbarligen) att deras fruar bara ska in till Göteborg och handla kläder eller träffa väninnor. Så jäkla blåste ni blir. Tro mig att jag vet.
Ja många "gubbar" är för naiva, men tjejerna stannar ändå kvar hos gubbarna för där finns tryggheten och det gör att deras förhållande ändå varar lång tid.
Tyvärr har jag noterat som du att många Thai både äldre och yngre dras till yngre män, och inte så sällan araber.
Araber eller "india" som de säger betraktas som paria i Thailand och det pratas mycket skit om araber i Thailand, men här i Sverige blir de intressanta av någon konstig anledning och får dem att bli otrogna.
Vet om några här men det är ändå inte många, de allra flesta stannar länge med sina gubbar och förblir trogna.
De största "butterflyarna" är gubbarna inte kvinnorna.