2021-11-26, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av claesek
Jag är negativ men samtidigt bara realist. Hur många unga vältränade killar vill inte knulla de rika gubbarnas fruar och gör det, och hur många av de fattiga killarnas fruar eller sambo vill inte hitta både en och två rika ensamma gubbar.

Båda sorters killar och män finns det många av i Sverige. Väldigt många.

Tror risken minskar en del om importfrun inte är den dyraste på gogo-baren de möttes ihop med att hennes make behandlar henne som om hon vore det. Dessutom om maken är mer övre medelklass än arbetare.
Citera
2021-11-26, 08:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Tror risken minskar en del om importfrun inte är den dyraste på gogo-baren de möttes ihop med att hennes make behandlar henne som om hon vore det. Dessutom om maken är mer övre medelklass än arbetare.
Tar du en tjock och ful så håller det nästan oavsett. Tar du en attraktiv utan barn så kan du vara miljardär. Du kommer få din fru påsatt. Tyvärr.
Omvänt: Är ni unga och attraktiva... Jajamensan, de är väldigt duktiga på att hitta män med plånböcker. Ni kan måhända behålla dom som KK en viss tid men glöm resten och därefter (detta gäller efter PUT).

Tjock och full kvinna är DEN främsta faktorn för att det ska hålla. Överklass eller underklass är av mindre betydelse. Liten betydelse skulle jag säga utifrån mina erfarenheter.
Såklart kan ni alltid hålla en kvinna även i Sverige med tillräckligt mycket pengar varje månad. Då är det er privata slampa (får jag hoppas). Tills nästa gubbe som är beredd att betala mer kommer. Eller en ung attraktiv charmör på puben.
Plötsligt blir hon kär och glömmer både pengar och barn. Asså fatta tack. Inte ska väl jag behöva vara typ den enda i tråden med insikt.
Citera
2021-11-26, 09:09
Avslutad
Ni pratar med en man med skarpt intellekt/hög analytisk förmåga, dessutom mycket stor insikt. Jag vet exakt men bara gällande min stad. Varje vecka får jag höra mer.

Hur jävligt ni alla har det. Hur mycket kuk era fruar suger bakom era ryggar. Hur jag kan veta det behåller jag för mig själv

Jag vet också män med egna båtar och villor i skärgården. Stenrika är dom och helt övertygade (uppenbarligen) att deras fruar bara ska in till Göteborg och handla kläder eller träffa väninnor. Så jäkla blåste ni blir. Tro mig att jag vet.
Senast redigerad av claesek 2021-11-26 kl. 09:22.
Citera
2021-11-26, 10:10
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ni pratar med en man med skarpt intellekt/hög analytisk förmåga, dessutom mycket stor insikt. Jag vet exakt men bara gällande min stad. Varje vecka får jag höra mer.

Hur jävligt ni alla har det. Hur mycket kuk era fruar suger bakom era ryggar. Hur jag kan veta det behåller jag för mig själv

Jag vet också män med egna båtar och villor i skärgården. Stenrika är dom och helt övertygade (uppenbarligen) att deras fruar bara ska in till Göteborg och handla kläder eller träffa väninnor. Så jäkla blåste ni blir. Tro mig att jag vet.
Ja många "gubbar" är för naiva, men tjejerna stannar ändå kvar hos gubbarna för där finns tryggheten och det gör att deras förhållande ändå varar lång tid.

Tyvärr har jag noterat som du att många Thai både äldre och yngre dras till yngre män, och inte så sällan araber.

Araber eller "india" som de säger betraktas som paria i Thailand och det pratas mycket skit om araber i Thailand, men här i Sverige blir de intressanta av någon konstig anledning och får dem att bli otrogna.

Vet om några här men det är ändå inte många, de allra flesta stannar länge med sina gubbar och förblir trogna.

De största "butterflyarna" är gubbarna inte kvinnorna.
Citera
2021-11-26, 10:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Ja många "gubbar" är för naiva, men tjejerna stannar ändå kvar hos gubbarna för där finns tryggheten och det gör att deras förhållande ändå varar lång tid.

Tyvärr har jag noterat som du att många Thai både äldre och yngre dras till yngre män, och inte så sällan araber.

Araber eller "india" som de säger betraktas som paria i Thailand och det pratas mycket skit om araber i Thailand, men här i Sverige blir de intressanta av någon konstig anledning och får dem att bli otrogna.

Vet om några här men det är ändå inte många, de allra flesta stannar länge med sina gubbar och förblir trogna.

De största "butterflyarna" är gubbarna inte kvinnorna.
Ja konstigt nog är det en hel del sekulariserade araber de dras till. Jag ser bara på min pizzeria. Jag sitter där ensam och ägaren har lärt sig att strunta i mig. In kommer det thai eller dylikt och går in genom hans dörr och stannar där tills stängning.
En halvtimme senare kommer hon ut. Två stycken är det jag har sett hittills. Jag vet inte vem just dessa kvinnor är men mycket tyder på att deras gubbar sitter hemma och väntar på att pizzan ska komma.
Jag har tagit deras bilnummer men sen inte brytt mig att kolla upp dom. Men någonting händer ju uppenbarligen därinne en halvtimme efter stängning. Jag har lust att ringa deras män och berätta men det är inte min sak. Jag skiter i det. Det är dock inte detta jag bygger erfarenhet på.
Citera
2021-11-26, 10:59
Medlem
TS lider av grava vaneföreställningar och mår uppenbart väldigt dåligt rent psykiskt. Kollade igenom hans andra inlägg i andra trådar. TS är ett troll som behöver vård. Han kan ingenting om relationer mellan svenskar och asiater. Han tror att han är expert på allt och alla andra har fel. Helt enkelt psykopat varning.
Citera
2021-11-26, 11:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
TS lider av grava vaneföreställningar och mår uppenbart väldigt dåligt rent psykiskt. Kollade igenom hans andra inlägg i andra trådar. TS är ett troll som behöver vård. Han kan ingenting om relationer mellan svenskar och asiater. Han tror att han är expert på allt och alla andra har fel. Helt enkelt psykopat varning.
Jag har gått igenom de tre vanligaste thailändska kvinnliga förnamnen i Sverige (söt, vatten och blomma) mellan 25 och 60 år.

Ca 60% är ogifta och ensamstående (dvs troligen skilda). Därtill kommer alla de som lämnat ursprungsmännen men som gift om sig med andra män i Sverige (eller flyttat till grannländer - vet jag inte).
Utan att djupdyka i detta så heter många ex. Svensson i efternamn men bor hos män som heter annat än så.
Detta gäller dessutom random thaikvinnor, dvs varken specifikt unga eller specifikt attraktiva kvinnor, och utan otrohet inräknat. Det är en hög andel.

Plus alla de som ännu inte fått PUT och/eller medborgarskap och hunnit lämnat sina män.
Senast redigerad av claesek 2021-11-26 kl. 11:52.
Citera
2021-11-26, 11:59
Avslutad
71 stycken thailändskor boendes i Sverige har det senaste året regelbundet (varje vecka) loggat in på Thaicupid med bild och aktivt sökt efter män. Detta på en enda dejtingsida av en hel uppsjö. Plus såklart.. Facebook, krogen osv. Vad säger det er?

41 stycken thailändskor boendes i NORGE (samma kriterier).

Jag försöker inte smutskasta någon, absolut inte, utan berättar bara sanningen.
Senast redigerad av claesek 2021-11-26 kl. 12:14.
Citera
2021-11-26, 16:21
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
71 stycken thailändskor boendes i Sverige har det senaste året regelbundet (varje vecka) loggat in på Thaicupid med bild och aktivt sökt efter män. Detta på en enda dejtingsida av en hel uppsjö. Plus såklart.. Facebook, krogen osv. Vad säger det er?

41 stycken thailändskor boendes i NORGE (samma kriterier).

Jag försöker inte smutskasta någon, absolut inte, utan berättar bara sanningen.
Haha vilken nörd hur kan du ha sån megakoll på asiater. Har du blivit blåst av en så du vill påpeka
hur läget ligger till, Har du studerat detta till 100%.
71 thailändskor i sverige 41 boende i norge 60% ogifta vilken hjälte vad är det för fel på dig liksom.
Varför lägger man ner tid på att googla kolla på ratist etc det är något som är helt galet och snurrigt.
Citera
2021-11-27, 21:15
Medlem
Citat:
Tar du en tjock och ful så håller det nästan oavsett. Tar du en attraktiv utan barn så kan du vara miljardär. Du kommer få din fru påsatt. Tyvärr.
Omvänt: Är ni unga och attraktiva... Jajamensan, de är väldigt duktiga på att hitta män med plånböcker. Ni kan måhända behålla dom som KK en viss tid men glöm resten och därefter (detta gäller efter PUT).

Tjock och full kvinna är DEN främsta faktorn för att det ska hålla. Överklass eller underklass är av mindre betydelse. Liten betydelse skulle jag säga utifrån mina erfarenheter.
Såklart kan ni alltid hålla en kvinna även i Sverige med tillräckligt mycket pengar varje månad. Då är det er privata slampa (får jag hoppas). Tills nästa gubbe som är beredd att betala mer kommer. Eller en ung attraktiv charmör på puben.
Plötsligt blir hon kär och glömmer både pengar och barn. Asså fatta tack. Inte ska väl jag behöva vara typ den enda i tråden med insikt.

Jag spekulerar bara, är av princip mot sånt ändå. Men jag tror dig helt. Funderar mest på hur man kanske skulle kunna undvika sådant, ellet åtminstone ha en chans att kunna undvika sånt.
Citera
2021-11-27, 22:20
Medlem
Citat:
Hur många importrelationer håller livet ut så som de flesta män nog tänker sig när de hämtar tjejer från fattiga länder och ger dem PUT och medborgarskap?
Hur många attraktiva thailändskor och dylikt stannar hos sina PUT-ansvariga män utan otrohet, åtminstone tills "importmännen" dör en naturlig död?

Hur ofta håller relationer/äktenskap efter PUT när svenska män importerar attraktiva tjejer / hyfsat unga attraktiva från fattiga länder så som t.ex. Thailand?
Hur stor är chansen att en relation håller i Sverige med en attraktiv thailändska när en svensk vanlig "Kalle" flyttar ihop eller gifter sig? Statistik?

De är människohandel efter mannens behov, jag tror ingen kvinna pallar att leva så livet ut.
Citera
2021-11-28, 04:35
Medlem
Då det är betydligt lägre andel skillsmässor mellan svensk+thai än två svenskar.

Känns som att denna fråga bara ställs av äldre avundsjuka och bittra kvinnor...

Men visst, kassa män blir väl lämnade rätt ofta oavsett var de finner sig en kvinna. De jag vet som inte klarat av att hålla kvar en importfru har inte ens varit intressant bland svenska kvinnor.

Men de utgör en liten andel trots allt. Och från det perspektivet har de ozä större chans med en utländsk kvinna än en butch svenska.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in