2021-11-28, 00:07
Medlem
Så fort han kom ut så postar han en bild utan tröja o skriver;
´´Inte så smal längre va? Allt negativt folk sa förut gjorde mig en bättre människa´´
Och börjar direkt skryta om alla småtjejer som addar han på snap, o postar en selfie med en ung tjej på pendeltåget, Han verkar ju på riktigt tro att han inte gjort något fel, han anser väl att han är oskyldig dömd

Varna era barn!! Säg till att de inte ska gå fram o fråga om bild och prata, Det är så det börjar, en oskyldig selfie på snap med en pedofil, han kommer troligtvis ta alla jävla chanser han kan att uttnytja småtjejerna på sociala medier!
Senast redigerad av bbpolish 2021-11-28 kl. 00:45.
2021-11-28, 00:09
Bannlyst
är det ett brott att förtälja om att folk frestar en?

inte omöjligen så har han omvänt sig. och ber för de som snackar skit och vill honom illa.
2021-11-28, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaresverige
är det ett brott att förtälja om att folk frestar en?

inte omöjligen så har han omvänt sig. och ber för de som snackar skit och vill honom illa.

Antar du är ironisk, den här snubben som förstört många barns liv, tror du att han 1 år senare har blivit frälst? Han har ju inte ens erkänt att han gjort något fel
2021-11-28, 00:12
Medlem
Medusa12s avatar
Hur länge satt han inne och för vad?
2021-11-28, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medusa12
Hur länge satt han inne och för vad?

Han dömdes till två år och fyra månaders fängelse för två fall av våldtäkt mot barn, olaga hot, samt försök till utnyttjande av barn för sexuell posering. Enligt domen blir mannen, som är i 20-årsåldern, även skyldig att betala skadestånd på totalt 150 000 kronor

Har för mig att den yngsta var 12 år, men inte säker, hela domen finns någonstans
2021-11-28, 00:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Antar du är ironisk, den här snubben som förstört många barns liv, tror du att han 1 år senare har blivit frälst? Han har ju inte ens erkänt att han gjort något fel
har du träffat han personligen?
2021-11-28, 00:19
Medlem
Han ser ut som en bög?
2021-11-28, 00:20
Medlem
knark-kungens avatar
Du lägger varken upp bilden på honom eller länk till social media, wtf man
2021-11-28, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaresverige
det är alltså ett nej, du har knappast träffat personen och har föga koll på om personen omvänt sig efter eller under tiden för straffet.

men som vi dömer andra, blir vi nog dömda själva också

Skulle du ta risken om du hade egna barn? Låta din dotter gå o prata med en dömd pedofil?
Som fick ett sinnesjukt patetiskt lågt straff
2021-11-28, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TwoThousand
Läs mitt tidigare svar till dig, varför skapa en ny tråd?
(FB) Elias afen, varna era barn för denna pedofil som är 20 men skriver till 12-14 åringar

Jag ska nog allt se till att döma någon här.

Kanske för att folk inte kollar den gamla Elias afen tråden som är år gammal?
2021-11-28, 00:24
Bannlyst
Citat:
Skulle du ta risken om du hade egna barn? Låta din dotter gå o prata med en dömd pedofil?

Citat:
jag är tämligen säker på att inga eller få dömda pedofiler får låga straff i sverige. sålänge de inte har skyddade identiter. det följer med dem hela livet. och såna som dig, och mig, lär nog passa sig rätt långt emot att låta ens barn vara i närheten av dem.

en kan bara förbryllas för att sådana som "kapten klänninng" av nån anledning fortsätts hålla på med barn. vad tänker föräldrarna på. det kan man fråga sig.

men sen finns det nog en del bland av dem, eller iaf minst en. som har som agenda liksom att ha barnet ifråga som ett lockbete. men det är djävulska saker verkligen
Senast redigerad av tjenaresverige 2021-11-28 kl. 00:32.
2021-11-28, 00:29
Medlem
Amazon-mannens avatar
Citat:

Straffvärdet är utdömt och då är personen vit, så varför skall han låsas in igen? Har du nån personkoppling till Herr A. Kanske ouppklarade affärer?
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in