2021-11-28, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Så fort han kom ut så postar han en bild utan tröja o skriver;
´´Inte så smal längre va? Allt negativt folk sa förut gjorde mig en bättre människa´´
Och börjar direkt skryta om alla småtjejer som addar han på snap, o postar en selfie med en ung tjej på pendeltåget, Han verkar ju på riktigt tro att han inte gjort något fel, han anser väl att han är oskyldig dömd

Varna era barn!! Säg till att de inte ska gå fram o fråga om bild och prata, Det är så det börjar, en oskyldig selfie på snap med en pedofil, han kommer ta alla jävla chanser han kan att uttnytja småtjejerna på sociala medier!

Usch lås in honom på livstid o kasta nyckeln
Var finns denna människa då? Vore väl prio ett att berätta kanske.
2021-11-28, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amazon-mannen
Straffvärdet är utdömt och då är personen vit, så varför skall han låsas in igen? Har du nån personkoppling till Herr A. Kanske ouppklarade affärer?

Läs domen! Tycker du att han fick ett bra straff? Du behöver inte varna dina barn, låt dom träffa en dömd pedofil

jag kommer iaf varna föräldrar jag känner att säga till sina barn att inte prata med honom, Varför ta onödiga risker? Som han höll på förut, varför skulle han inte kunna göra om samma sak?
2021-11-28, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Var finns denna människa då? Vore väl prio ett att berätta kanske.

Stockholm , vete tusan vart
2021-11-28, 00:40
Medlem
knark-kungens avatar
Vadå inte så smal längre, han väger typ 53kg.
2021-11-28, 01:20
Medlem
Medusa12s avatar
https://www.instagram.com/elias.afen1999/ här finns det bilder på honom för er som undrade
2021-11-28, 01:57
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Stockholm , vete tusan vart
Om det är han som är Elyas Afentaous så är det inte många klick ifrån att få veta adressen.
2021-11-28, 01:58
Medlem
BoxInBags avatar
Dom?
2021-11-28, 01:59
Medlem
BoxInBags avatar
Citat:
Läs domen! Tycker du att han fick ett bra straff? Du behöver inte varna dina barn, låt dom träffa en dömd pedofil

jag kommer iaf varna föräldrar jag känner att säga till sina barn att inte prata med honom, Varför ta onödiga risker? Som han höll på förut, varför skulle han inte kunna göra om samma sak?
Släng upp domen då.
2021-11-28, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoxInBag
Släng upp domen då.

https://www.docdroid.net/mxUQX62/solna-tr-b-9156-18-dom-2020-04-15-pdf
2021-11-28, 02:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Om det är han som är Elyas Afentaous så är det inte många klick ifrån att få veta adressen.

Stämmer det är han
2021-11-28, 02:11
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OriginalBiceps
Han ser ut som en bög?

Verkligen. En typisk metrosexuell queer-bög. Han fick dock aldrig fängelse till skillnad från vad TS anger i rubriken utan bara skyddstillsyn, trots att han var 18-19 år när brotten begicks.
2021-11-28, 02:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Verkligen. En typisk metrosexuell queer-bög. Han fick dock aldrig fängelse till skillnad från vad TS anger i rubriken utan bara skyddstillsyn, trots att han var 18-19 år när brotten begicks.

Jo han dömdes fick fängelse han fick 2 år och 4 månader

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in