2021-11-27, 21:11
Medlem
Och så här besvarar My en av sina besökare:

https://postimg.cc/DmHFBYZ6
Citera
2021-11-27, 21:11
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bmed
Är redaktionen ens medvetna om vad hon skriver... ?
Troligen eftersom det numera är omöjligt att skicka mail. Har funkat tidigare. (Via aller media)
Det enda i kontaktväg som finns kvar via mail är prenumerationer, annonsering, adressändring och liknande. Att ringa är ingen idé - det står att det är 9 timmars väntetid...
Citera
2021-11-27, 21:17
Avslutad
Citat:
Uppenbarligen inte, det hade aldrig i helvete tillåtits, återstår att se hur mycket samarbeten som sinar. Det är fruktansvärt omdömeslöst, hennes beteende.
Citera
2021-11-27, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det ser riktigt illa ut för Må Bra, med det som skrivs på Myyys blogg.
Ansvarig utgivare hade på en redaktion som låtit myys inlägg gå i tryck, inte haft jobbet kvar
Exakt. Nu måste de ju inse att MM är en olämplig skribent/bloggare/flunsa/whatever..
Citera
2021-11-27, 21:30
Medlem
Citat:

De har låtit en hel del, som MM skrivit, passera. Men detta är nog The End.

Kaktusgrejen är ju helt bisarr 🌵samt att skriva nedvärderande om arbetslösa, sjukskrivna mfl.. Låter mkt illa! Vad är MM själv egentligen?
Citera
2021-11-27, 21:37
Medlem
3timeseGOs avatar
Citat:
Och så här besvarar My en av sina besökare:

https://postimg.cc/DmHFBYZ6

Läser kommentarerna o jag sitter här o gapar stort av förvåning… hon är sjukt otrevlig!

Funderar även på alla dessa ”heja dig” kommentarer… har dom skygglappar för att inte se hennes lögnaktiga beteende?
Citera
2021-11-27, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3timeseGO
Läser kommentarerna o jag sitter här o gapar stort av förvåning… hon är sjukt otrevlig!

Funderar även på alla dessa ”heja dig” kommentarer… har dom skygglappar för att inte se hennes lögnaktiga beteende?
'Heja' kommentarerna kan ju vara MM själv eller 'teamet'. Hejar man på detta är det illa..
Citera
2021-11-27, 21:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 3timeseGO

Hunden svea kanske hejjar på?
Citera
2021-11-27, 21:49
Medlem
TPLs avatar
Jäklar va mycket energi hon hade plötsligt. Om hon låtit bli att svara hade det inte spårat ur som det gjorde. Jag tycker My själv ska ta ett par varv på kaktusen. 🌵
Ett axplock från bloggsvaren:

"Visst ser du rött åt de som INTE respekterar situationen och inte följer restriktionerna….
För det gör jag 🤬"
My har väl inte följt några restriktioner?🌵

"Jag har rest, i jobb ( till skillnad mot majoriteten ) . Jag följde regler och restriktioner."
Jobb?🤣🌵

"Jag har INTE skrivit att jonas & Ludvig är vaccinerade 🤦🏼‍♀️ Läs igen och fråga dig själv hur fan du tolkat det?"
Så Jonas är inte heller vaccinerad?🌵

"Så innan ni stenar mig , som jobbat hemifrån i snart 2 år, ( förutom dom resor jag gjort) . Totalt suttit isolerad i drygt 4 månader."
Isolerad i drygt 4 månader!? 🤣 Alla kalas och fikastunder, hantverkare och annat då? Att det inte blev flera resor (Åre och Öland) berodde ju på att ingen ville komma. 🌵
Senast redigerad av TPL 2021-11-27 kl. 21:56.
Citera
2021-11-27, 21:50
Medlem
Citat:
Hunden svea kanske hejjar på?
Svea, AB, FB mfl som tror på MM.

De tycker nog att hon (MM) är tuff och cool..🌵🍿🌵🍿🌵
Citera
2021-11-27, 21:56
Medlem
Citat:
Först skriver My att hennes son är vaccinerad (åtminstone kan man tolka hennes text på det viset). När folk nu ifrågasätter detta och säger att barn under 12 år inte får vaccinera sig förnekar hon att han är vaccinerad.

https://postimg.cc/gallery/ZWK3V3P

Är hon så dum så hon inte kommer ihåg eller är det för att provocera och skapa klick? Hennes inlägg går bara att tolka på ett sätt - som att båda är vaccinerade.
Varför nämna familj som man inte bor med.. hon träffar ju inte sin släkt.
Citera
2021-11-27, 21:59
Medlem
Citat:
Om han skulle blivit vaccinerad, skulle my stoltserad med det, visat upp på bloggen, det hör till. Hon missar aldrig ett tillfälle att visa för sin följarskara hur sjuk hon själv och lilleman är. Det är ganska obehagligt hur hon myser av att frottera sig i styrkekramar. Vad är grejjen med lilleman?
Münchhausen by proxy samt ett ego och tröstsökande för sig själv. Hon måste få uppmärksamhet. Gärna krya på dig, selfie hos farbror doktorn är en av många saker hon värderar högt, det viktigaste att påpeka och bevisa för hela världen hur problematiskt man har det.
Jag tror en lösning vore att äta normalt, tillsammans, eller serverar hon grönspyan och torr kyckling med ris till honom?

Jag kan inte förstå att något företag kan tänka tanken att sponsra henne. Bästa tightsen om du vill framhäva kamelen i dig?
Hon är så långt ifrån hälsosam, man kan komma.
Vad har soc sysslat med? De bör ha fått in orosanmälningar från skolan?
Japp där kom ytterligare en säker diagnos! Stackars barn! Ja man kan undra hur hans far kan vara okej med att han bor med sin ordentligt psyksjuka mamma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in