2021-11-27, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
My rasar på bloggen. Alla har fel och är idioter. Hon själv har köpt en fet bil till sig som väntar på att hämtas. L har nu också covid 19.

” My måste också få morra ibland !”

Det var milt uttryckt av henne - men självinsikt är inte hennes sida. I hennes senaste inlägg är hon fruktansvärt otrevlig och smaklös. Det är ett under att människor följer henne, eller ett hon ens har några vänner med tanke på hur hon beter sig.
Citera
2021-11-27, 18:41
Medlem
Citat:
My rasar på bloggen. Alla har fel och är idioter. Hon själv har köpt en fet bil till sig som väntar på att hämtas. L har nu också covid 19.

Nu kan de kramas igen, skriver hon.

Det gjorde de väl så sent som igår på hennes födelsedag... innan han testades positivt.
Citera
2021-11-27, 18:45
Medlem
TPLs avatar
Som jag skrivit tidigare, My vet bättre än alla myndigheter.
För intresserade, läs riktlinjerna för grupp B som My hör till, enligt hennes egen beskrivning.
http://www.sffa.nu/

Obs! Till mods framförallt...
Följande är bara en bråkdel av allt hon vräkte ur sig i blogginlägget:
Citat:
Jag är överkänslig mot vissa ämnen som finns i vaccinet. Jag har i hela mitt liv haft problem med medicin och vaccin. Så det är inget nytt. Men det fick lite större proportioner när det plötsligt blev en pandemi! 😓 Jag är INTE ensam om detta, och nu har det börjat komma lösningar även för oss som inte kunnat vaccinera oss ännu 🙏🏻

Det man planerat för mig är att jag skall få läggas in, få vacciner under observation och samtidigt som jag får vaccin , även få antihistamin. Sen får man ligga kvar där inne över dagen så att man ser att det inte kommer någon akutreaktion 💉

Citat:
Då tänker jag såhär. Vilka människor är det som har tiden att sitta och skriver sådär? Arbetslösa? Ensamma? Långtidsjukskrivna? Covid-sjuka? Pensionärer? Mamma-lediga? Jag fattar inte? 💁🏼‍♀️
Spelar det nån roll vilka som skriver? Varför bekymrar hon sig hur till exempelvis jag har tid? På vilket sätt har det betydelse? Jag hinner det jag behöver trots Instagram, bloggar och Flashback. Mer intressant hur hon själv kan ha tid och ork, halvt medvetslös som hon är.

Återigen en utlämnande bild på sonen i soffan. Antar att han också är medvetslös eftersom han fipplar med mobilen.

https://files.mabra.com/uploads/sites/51/2021/11/img_0861-810x1080.jpg

Hennes tidslinje när det gäller hennes insjuknande och Jonas' avresa respektive hemkomst stämmer inte ett dugg med vad hon skrev när hon blev sjuk. Nu är det en parallellvärld där Jonas åkte långt innan hon blev sjuk.

Hon drar upp hur det såg ut i början av förra året, hur alla dog som flugor på sjukhusen och vården var kaotisk när sonen var sjuk. Hur hon minsann följt alla regler (efter att nån ifrågasatt hennes flängande på kalas och annat).

Tror My skulle må bättre om hon slutade ljuga.
Citera
2021-11-27, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DetektivBlomkvist
MM har ett 'eget medicinskt team' , som hon nämnt flera ggr tidigare så då är det väl 'teamet' som testar.. (host host)

Just det. Hon skrev i sitt senaste inlägg att hon har ett forskningsteam.
Citera
2021-11-27, 19:17
Medlem
Citat:
En ny Merca kanske, eller BMW. Varför inte en Audi.. FETA bilar alla tre. 🚙🚙🚙
Citera
2021-11-27, 19:20
Medlem
TPLs avatar
Ska man ha en sån där liten glitternagel längst ut på sin egen nagel? Ser inte klokt ut. Lorten lyser igenom dessutom.

https://files.mabra.com/uploads/sites/51/2021/11/img_0856-810x1080.jpg
Citera
2021-11-27, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bmed
Just det. Hon skrev i sitt senaste inlägg att hon har ett forskningsteam.
Vad forskar de om/efter måntro?

Men Nu måste tidningen Må Bra antingen säga till MM på skarpen eller ge henne sparken! Hon utagerar på sin sk blogg så jag vet inte om jag sett ngt liknande.. Hon har så att säga gjort bort sig totalt nu. Bättre att stänga av kommentarsfältet och undvika kaos.
Citera
2021-11-27, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Ska man ha en sån där liten glitternagel längst ut på sin egen nagel? Ser inte klokt ut. Lorten lyser igenom dessutom.

https://files.mabra.com/uploads/sites/51/2021/11/img_0856-810x1080.jpg
Hoppas MM inte bakar.. Allt snusk i lussebullarna då.. 🤢
Citera
2021-11-27, 19:27
Medlem
Citat:
Som jag skrivit tidigare, My vet bättre än alla myndigheter.
För intresserade, läs riktlinjerna för grupp B som My hör till, enligt hennes egen beskrivning.
http://www.sffa.nu/

Obs! Till mods framförallt...
Följande är bara en bråkdel av allt hon vräkte ur sig i blogginlägget:

Spelar det nån roll vilka som skriver? Varför bekymrar hon sig hur till exempelvis jag har tid? På vilket sätt har det betydelse? Jag hinner det jag behöver trots Instagram, bloggar och Flashback. Mer intressant hur hon själv kan ha tid och ork, halvt medvetslös som hon är.

Återigen en utlämnande bild på sonen i soffan. Antar att han också är medvetslös eftersom han fipplar med mobilen.

https://files.mabra.com/uploads/sites/51/2021/11/img_0861-810x1080.jpg

Hennes tidslinje när det gäller hennes insjuknande och Jonas' avresa respektive hemkomst stämmer inte ett dugg med vad hon skrev när hon blev sjuk. Nu är det en parallellvärld där Jonas åkte långt innan hon blev sjuk.

Hon drar upp hur det såg ut i början av förra året, hur alla dog som flugor på sjukhusen och vården var kaotisk när sonen var sjuk. Hur hon minsann följt alla regler (efter att nån ifrågasatt hennes flängande på kalas och annat).

Tror My skulle må bättre om hon slutade ljuga.
My är en My-toman. Kan inte hålla koll på vad hon sagt..
Citera
2021-11-27, 19:29
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DetektivBlomkvist
Hoppas MM inte bakar.. Allt snusk i lussebullarna då.. 🤢
Du är ju för rolig. När såg du My baka senast? Hon köper allt färdigt. På sin höjd att hon kokar ris och steker kyckling. Ofta köper hon hem färdiga matlådor. För att spara tid...
Citera
2021-11-27, 19:40
Medlem
Citat:
Du är ju för rolig. När såg du My baka senast? Hon köper allt färdigt. På sin höjd att hon kokar ris och steker kyckling. Ofta köper hon hem färdiga matlådor. För att spara tid...
Det var skrivet med ironi 😝Tror inte MM hade hemkunskap i skolan och lärde sig. Har MM gått ut skolan överhuvudtaget?
Citera
2021-11-27, 19:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Tveksam till att L är vaccinerad även om hon uppger det. Han är för ung och reglerna är ju benhårda. Man diskuterar vaccination i yngre ålders grupper nu.
Om han skulle blivit vaccinerad, skulle my stoltserad med det, visat upp på bloggen, det hör till. Hon missar aldrig ett tillfälle att visa för sin följarskara hur sjuk hon själv och lilleman är. Det är ganska obehagligt hur hon myser av att frottera sig i styrkekramar. Vad är grejjen med lilleman?
Münchhausen by proxy samt ett ego och tröstsökande för sig själv. Hon måste få uppmärksamhet. Gärna krya på dig, selfie hos farbror doktorn är en av många saker hon värderar högt, det viktigaste att påpeka och bevisa för hela världen hur problematiskt man har det.
Jag tror en lösning vore att äta normalt, tillsammans, eller serverar hon grönspyan och torr kyckling med ris till honom?

Jag kan inte förstå att något företag kan tänka tanken att sponsra henne. Bästa tightsen om du vill framhäva kamelen i dig?
Hon är så långt ifrån hälsosam, man kan komma.
Vad har soc sysslat med? De bör ha fått in orosanmälningar från skolan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in