Som jag skrivit tidigare, My vet bättre än alla myndigheter.
För intresserade, läs riktlinjerna för grupp B som My hör till, enligt hennes egen beskrivning.
http://www.sffa.nu/
Obs! Till mods framförallt...
Följande är bara en bråkdel av allt hon vräkte ur sig i blogginlägget:
Citat:
Jag är överkänslig mot vissa ämnen som finns i vaccinet. Jag har i hela mitt liv haft problem med medicin och vaccin. Så det är inget nytt. Men det fick lite större proportioner när det plötsligt blev en pandemi! 😓 Jag är INTE ensam om detta, och nu har det börjat komma lösningar även för oss som inte kunnat vaccinera oss ännu 🙏🏻
Det man planerat för mig är att jag skall få läggas in, få vacciner under observation och samtidigt som jag får vaccin , även få antihistamin. Sen får man ligga kvar där inne över dagen så att man ser att det inte kommer någon akutreaktion 💉
Citat:
Då tänker jag såhär. Vilka människor är det som har tiden att sitta och skriver sådär? Arbetslösa? Ensamma? Långtidsjukskrivna? Covid-sjuka? Pensionärer? Mamma-lediga? Jag fattar inte? 💁🏼♀️
Spelar det nån roll vilka som skriver? Varför bekymrar hon sig hur till exempelvis jag har tid? På vilket sätt har det betydelse? Jag hinner det jag behöver trots Instagram, bloggar och Flashback. Mer intressant hur hon själv kan ha tid och ork, halvt medvetslös som hon är.
Återigen en utlämnande bild på sonen i soffan. Antar att han också är medvetslös eftersom han fipplar med mobilen.
https://files.mabra.com/uploads/sites/51/2021/11/img_0861-810x1080.jpg
Hennes tidslinje när det gäller hennes insjuknande och Jonas' avresa respektive hemkomst stämmer inte ett dugg med vad hon skrev när hon blev sjuk. Nu är det en parallellvärld där Jonas åkte långt innan hon blev sjuk.
Hon drar upp hur det såg ut i början av förra året, hur alla dog som flugor på sjukhusen och vården var kaotisk när sonen var sjuk. Hur hon minsann följt alla regler (efter att nån ifrågasatt hennes flängande på kalas och annat).
Tror My skulle må bättre om hon slutade ljuga.