2021-11-27, 15:51
  #14761
Medlem
Är det bekräftat att en ledande person från DP la upp RIP Nisse mindre än 15 minuter efter att han dog? Den uppgiften borde det ju gå att svara ja eller nej på.

Är det något antagande vi borde kunna göra vid det här laget så är det ju att Dumle är goaren. Skulle han våga göra något så uppseendeväckande utan att förankra med andra i DP?

Jag vet inte, det lutade kanske mot att det var den yngre delen av HH som beställde mordet p.g.a. en upplevd skuld, men det kan ju vara Dumlee som mobiliserat sitt gäng för att ta potten på Nisse innan någon annan gjorde det.
Citera
2021-11-27, 15:52
  #14762
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infofinnslen
Nån som vet dumles o adels kopplingar till gottsunda?

Folk lägger instabilder o spelar einars musik etc o dom verkar skryta att det var dom

Dumle o sebbe gillar bilder

Ingen följer adel fast dom har förut varit med på hans musikvideoinspelningar

Dom har varit i stockholm när einar blev fimpad
Är folk på riktig så här dumma?

https://ibb.co/pPmTDvN

Det var Mokkes födelsedag. Dom spelade all möjlig musik som alla var glada och rappade med till. Det var en fest. Ingenting annat.
Citera
2021-11-27, 15:54
  #14763
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shaqattack80
Är det bekräftat att en ledande person från DP la upp RIP Nisse mindre än 15 minuter efter att han dog? Den uppgiften borde det ju gå att svara ja eller nej på.

Är det något antagande vi borde kunna göra vid det här laget så är det ju att Dumle är goaren. Skulle han våga göra något så uppseendeväckande utan att förankra med andra i DP?

Jag vet inte, det lutade kanske mot att det var den yngre delen av HH som beställde mordet p.g.a. en upplevd skuld, men det kan ju vara Dumlee som mobiliserat sitt gäng för att ta potten på Nisse innan någon annan gjorde det.

Ja, det var Sebbe som gjorde det efter typ 10 minuter. Även Dumle var mycket tidig. Det beror ju på att Dumle goade.
Citera
2021-11-27, 15:59
  #14764
Medlem
Frickys avatar
Det har varit spekulationer kring om VC.Barre skulle kunna vara inblandad i mordet på Einar, eftersom att Einar befann sig hemma hos VC Barre "bara någon timma innan mordet".

Iallafall så ger 1.Cuz en shoutout till VC Barre's nya låt, så 1.Cuz misstänker inte honom iallafall.

Skärmdump:
https://anonfiles.com/R7geJ4X7u0/Screenshot_2021-11-27-15-55-50-768_com.instagram.android_2_jpg
Citera
2021-11-27, 16:02
  #14765
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Det har varit spekulationer kring om VC.Barre skulle kunna vara inblandad i mordet på Einar, eftersom att Einar befann sig hemma hos VC Barre "bara någon timma innan mordet".

Iallafall så ger 1.Cuz en shoutout till VC Barre's nya låt, så 1.Cuz misstänker inte honom iallafall.

Skärmdump:
https://anonfiles.com/R7geJ4X7u0/Screenshot_2021-11-27-15-55-50-768_com.instagram.android_2_jpg

Såg att även Elvis gjorde samma vid tidigare tillfälle. Inte för att jag vet hur pass insatt Elvis är. Men känns inte som han skulle göra en shoutout till någon han halvt litar på.
Citera
2021-11-27, 16:09
  #14766
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allchronix69
Det var Mokkes födelsedag. Dom spelade all möjlig musik som alla var glada och rappade med till. Det var en fest. Ingenting annat.
Dom bildern e inte tagna igår
Det var dagen efter einar dog
https://ibb.co/GcT1B88

Einar var ju i märsta också dagen innan mordet o de e typ 30min från uppsala, sebbe e från uppsala, dumle o sebbe gillar dom här bilder som verkar vara rakt av dissar mot einar, dumle slutar följa alla, det hela ser bara konstigt ut, sen vittnen säger också att det var några araber typ 170cm.
__________________
Senast redigerad av Infofinnslen 2021-11-27 kl. 16:35.
Citera
2021-11-27, 16:13
  #14767
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allchronix69
Ja, det var Sebbe som gjorde det efter typ 10 minuter. Även Dumle var mycket tidig. Det beror ju på att Dumle goade.
Skulle i o f s också kunna vara för att Dumle var på plats. Han visste ju om vad som hänt direkt oavsett om han golat eller ej. Men visst var det snabbt agerat att få upp inlägget på insta (om det nu var så snabbt).

Man kan ju tänka sig att man börjar med att ojja sig och prata med vänner om saken innan man kommer till skott med ett publicerat inlägg. Dessutom Stod det något ... (minns inte exakt formulering - finns skärmdump någonstans?) med innebörden att detta RIP var "officiellt" från DP.

Har frågat i tråden men inte fått svar om hur detta ska tolkas. Om RIP ibland kan fungera som att man tar på sig något (inför de som förstår) eller om det bara ska tolkas med den första innebörden som uttryck för sorg, respekt och kondoleans.
__________________
Senast redigerad av TigerKid2 2021-11-27 kl. 16:18.
Citera
2021-11-27, 16:41
  #14768
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av braless
Absolut, håller med. Nils måste känt sig otroligt stressad och plågad sin sista tid. Jag hoppas hans flickvän Alexandra får möjlighet att kunna läka sina sår.. Hon verkade ha varit hans lyckliga, trygga punkt i allt kaos.
Ah hon hittar säkert en ny kille om nåt år eller 2 år. Ingen fara med henne mer synd om hans mamma som kommer aldrig läcka från detta Alexandra kommer gå vidare som andra
Citera
2021-11-27, 16:44
  #14769
Medlem
maxatdunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Skärmdumpar till er som inte har Instagram:
https://anonfiles.com/x0P4HaX0u5/Screenshot_2021-11-27-14-05-04-482_com.instagram.android_2_jpg

https://anonfiles.com/14P5HeX8u1/Screenshot_2021-11-27-14-05-01-564_com.instagram.android_2_jpg

Mammor sörjer för evigt, sen har vi sådana våldtäktsråttor som Dumle som lägger upp trötta tävlingar för 1500 kr... Para knas va? E tjänade mer än alla hans falska vänner tillsammans på en vecka. Har Dumle ens uttryckt några kondoleanser till E utan att försöka sprida sin pisslåt?
Citera
2021-11-27, 16:48
  #14770
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Det har varit spekulationer kring om VC.Barre skulle kunna vara inblandad i mordet på Einar, eftersom att Einar befann sig hemma hos VC Barre "bara någon timma innan mordet".

Iallafall så ger 1.Cuz en shoutout till VC Barre's nya låt, så 1.Cuz misstänker inte honom iallafall.

Skärmdump:
https://anonfiles.com/R7geJ4X7u0/Screenshot_2021-11-27-15-55-50-768_com.instagram.android_2_jpg

Det spåret blev lite yvigt... nästan så min gamla mamma kunde varit suspekt, om hon använde Instagram.
Citera
2021-11-27, 16:51
  #14771
Medlem
Om man ska försöka identifiera vem eller vilka som höll i vapnen, kan de vara rätt intressant att läsa denna artikel

https://www.dailymail.co.uk/news/article-4439130/Most-killers-stalk-victims-social-media-murder.html

94% av alla som mördar, stalkar och kartlägger sina offers över sociala medier.

Det är en ganska hög procent, så kanske går det att hitta samband kring personer som verkar följa Nisse överallt.
(Om man ska försöka hitta något positivt bland siffrorna, GW har ju att 1 av 6 fälls dvs 16-17%)
Citera
2021-11-27, 17:01
  #14772
Medlem
Frickys avatar
Haval's management fortsätter att marknadsföra honom för fullt ute i centrala Stockholm.

Skärmdumpar:
https://anonfiles.com/10afK8Xau7/Screenshot_2021-11-27-16-56-50-236_com.instagram.android_2_jpg

https://anonfiles.com/Z5c3K9X9uc/Screenshot_2021-11-27-17-00-11-695_com.instagram.android_2_jpg

https://anonfiles.com/d2daKaXbuc/Screenshot_2021-11-27-17-00-20-412_com.instagram.android_2_jpg

Ska bli väldigt intressant att se hur allt kommer utveckla sig när Yasin & Haval är ute.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in