Citat:
Ursprungligen postat av
Allchronix69
Ha ha ha att Adel skulle vara stabil är det roligaste jag har hört. Killen är så ostabil man kan bli. Paranoid och labil. Gör dumma saker och goar folk ofta. Nisse fick en vodkaflaska i huvudet av Adel för att han missa en planerad inspelning en gång.
A69 äntligen tillbaka i tråden! Intressant att läsa nån som har inblick!
Du nämnde nått tidigare (om ja minns rätt) om att N fått däng i Dubai av Malmö-killar, vad hände?
Tror du verkligen N var insyltad i Dara-dådet? Om du spekulerar hur kan det ha gått till?
Sista fråga, blev N uppkäftig i miljöer när han hade med sig kriminella eller är din uppfattning att han inte aktivt startade kaos? Du nämnde nått tidigare om att NC kan ha haft att göra med en ev skuld/N pressades på pengar.